De resultaten 1 tot 8 van 8 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard The Terminator (1984) 4K UHD

    Gisteren op Marktplaats kwam ik een opzienbarende advertentie tegen, namelijk een 4K UHD van The Terminator.
    Helaas stond deze al op Gereserveerd want als dit toch een echte UHD zou zijn dan had ik zeker interesse gehad.
    Ik heb e.e.a. bij de verkoopster nagevraagd maar helaas kon ze me niet echt helpen. Ze had de UHD van haar broer gekregen en omdat ze de Bluray al had ging de UHD in de verkoop. Enige info verder is dat de UHD Engelse en Spaanse ondertiteling heeft. Ze kon helaas geen foto’s maken want de UHD zat al in de envelop voor de koper. De enige afbeelding die was toegevoegd aan de advertentie was deze:

    BC6BC738-CD19-44FA-A6E5-1D5799621D48.jpg

    Lijkt wel erg veel op een Photoshop-creatie. Ik ging verder op zoek via Google en via Google Afbeeldingen kwam ik deze tegen op een Argentijnse webshop: https://articulo.mercadolibre.com.ar...-_JM#stayOnWeb
    Er staat bij Digital en als je verder kijkt bij de beschrijving dan lijkt het een MKV-bestand te zijn van iets van 9 Gb (en dat dan ook nog eens voor $100,- maar ik denk dat het geen USD zijn). Gezien de talen van de ondertiteling zou het dezelfde versie kunnen zijn. Alleen geen disc, dus ik blijf benieuwd welke UHD de Marktplaats-verkoopster nu precies verkocht heeft.
    Hebben jullie misschien meer info? Ik heb alle Amazon-webshops bekeken en ook Bluray.com geeft geen resultaten op een UHD van T1.
    Laatst aangepast door Rogier Burghout : 12-09-2018 om 11:57

  2. #2

    Standaard

    Deze is echt fake, als dit echt een daadwerkelijke release was geweest dan had dit wereldwijd een release gehad.
    James Cameron heeft hier ook nooit iets over gezegd en daarnaast spendeert hij alleen maar tijd aan zijn geliefde Avatar sequels.......The Abyss, True Lies en de Dolby Vision release van Titanic zijn de enigste films waar hij nieuwe transfers voor heeft laten maken en die zijn nog niet eens aangekondigd voor Blu-Ray/4K.
    HT Gear : Samsung 75Q90R / Denon AVC-X6500R / Panasonic DP-UB9004 / AppleTV 4K 64GB

  3. #3

    Standaard

    Ja, denk ook inderdaad dat het een bootleg is.

  4. #4

  5. #5

  6. #6

    Standaard

    Dat zou deze release moeten zijn :

    https://bluray-disc.de/blu-ray-filme...tor_neuauflage

    Geen 4K versie dus....
    HT Gear : Samsung 75Q90R / Denon AVC-X6500R / Panasonic DP-UB9004 / AppleTV 4K 64GB

  7. #7

    Standaard

    100% bootleg. Sterker nog, ik zou het aangeven bij marktplaats, nu is er blijkbaar een argeloze koper ingetuind....

  8. #8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    100% bootleg. Sterker nog, ik zou het aangeven bij marktplaats, nu is er blijkbaar een argeloze koper ingetuind....
    Ga daar echt geen moeite in steken. Heb wel eens vaker wat aangegeven en NOOIT iets van vernomen. Daarnaast ben ik niet de koper dus juridisch gezien ook niet de benadeelde partij. Dus kansloos deze missie...

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •