De resultaten 1 tot 18 van 18 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Ant-man and the Wasp (UHD, 3D en Blu-ray)

    Ook de UK uitgave van Ant-man and the Wasp zal zowel 2D als 3D NL subs hebben.

    81Aj-tpV04L__SL1500_.jpg910GTaZwJ+L__SL1500_.jpg

  2. #2

    Standaard

    Kijk eens aan....dat is heel goed nieuws .

  3. #3

    Standaard

    Nu de 4K nog....
    Formerleewarmer (Five StarTrader) en (SafeTrader)

    LG OLED77G36LA, Marantz SR7015, OPPO 203 UHD, speakers: Xanadu, Apple TV 4K

  4. #4

    Standaard

    Volgens het Amerikaanse persbericht heeft de 4K release aldaar Nederlandse subs :

    4K BLU-RAY TECHNICAL SPECS:
    • Audio: English Dolby Atmos; Latin Spanish, French Parisian, German & Italian 7.1 Dolby Digital Plus; French Canadian 5.1 Dolby Digital; English Descriptive Audio 2.0 Dolby Digital
    • Subtitles: English SDH, Latin Spanish, French Canadian, German, Italian, Dutch, Swedish, Traditional Chinese, Cantonese, Korean, Thai



    Er is ook een Nederlandse release gepland voor Ant-Man And The Wasp op 4k disc volgens bol.com dus maar even kijken of dat ook daadwerkelijk gaat gebeuren.
    HT Gear : Samsung 75Q90R / Denon AVC-X6500R / Panasonic DP-UB9004 / AppleTV 4K 64GB

  5. #5

    Standaard

    Volgens de cover heeft de 4K disc idd Nederlandse subs!
    91i2ia6yneL._SL1500_.jpg
    Laatst aangepast door Lorre : 14-09-2018 om 15:23
    Blu-ray collection : http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Daunty
    Leuke FB-pagina:
    https://www.facebook.com/groups/1274261196044607/

  6. #6

    Standaard

    Goed nieuws hoor, meteen maar de 3D versie pre-ordered bij Amazon UK.
    Live your life like it's your last day because one day you'll be right!!

  7. #7

    Standaard

    Marvel 4k met nl subs das dan ook voor het eerst :O

  8. #8

    Standaard

    Wa krijgen we nu, ook eerste keer dat ze bij zavvi aangeven van geluid en subs zo ver op voorhand :O


    Overige gesproken talen:7.1.4 Dolby Atmos: English
    7.1 Dolby Digital: German, Italian, Latin Spanish, French
    2.0 Dolby Digital: English DVS
    5.1 Dolby Digital: French-Canadian


    Ondertiteling:

    English, Cantonese, Dutch, German, Italian, Korean, Norwegian, Latin Spanish, Swedish, Thai, Chinese, French, French-Canadian

  9. #9

    Standaard

    Dan kun je beter kijken bij zoom, die lopen vaak voorop met de specs. Ik heb de 4K en de 3D al in bestelling .

  10. #10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Dan kun je beter kijken bij zoom, die lopen vaak voorop met de specs. Ik heb de 4K en de 3D al in bestelling .
    Ik heb de 4k steelbook bij zavvi besteld
    Eindelijk begint Disney met nl subs op 4k. Spijtig ni bij infinity war

  11. #11

    Standaard

    op bol is ook een 4K bluray te bestellen. Geen idee of dit een NL-release is of een Franse of UK, maar toch
    https://www.bol.com/nl/p/ant-man-and...#product_title

  12. #12

    Standaard

    Goed nieuws! de zavvi steelbook staat in pre-order
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  13. #13

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door goregrind Bekijk bericht
    op bol is ook een 4K bluray te bestellen. Geen idee of dit een NL-release is of een Franse of UK, maar toch
    https://www.bol.com/nl/p/ant-man-and...#product_title
    staat anders import bij denk ik

  14. #14

    Standaard

    antman2.jpg

    De mogelijke cover voor de Nederlandse release voor Ant-Man And The Wasp 4K.....
    HT Gear : Samsung 75Q90R / Denon AVC-X6500R / Panasonic DP-UB9004 / AppleTV 4K 64GB

  15. #15

    Standaard

    als ik zo naar de cover kijk lijkt het op de infinity war cover en dat was een franse release met alleen nl subs op de bluray

  16. #16

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door goregrind Bekijk bericht
    als ik zo naar de cover kijk lijkt het op de infinity war cover en dat was een franse release met alleen nl subs op de bluray
    Zelfde gold voor de Franse release van Black Panther: Hoes NL Blu ray NL ondertiteld, maar geen NL subs op 4K film. Nou kan je met de Oppo natuurlijk de subs op een stickje zetten haha maar ik zet ze meestal gewoon uit
    Forrest Gump: Life is like a box of chocolate, you never know what you are gonna get...

  17. #17

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door pretorian22 Bekijk bericht
    Zelfde gold voor de Franse release van Black Panther: Hoes NL Blu ray NL ondertiteld, maar geen NL subs op 4K film. Nou kan je met de Oppo natuurlijk de subs op een stickje zetten haha maar ik zet ze meestal gewoon uit
    Alleen is dit keer op de UK 4K release op de back cover aangegeven dat ook de 4K UHD dit keer NL subs heeft.

  18. #18

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door tmvde Bekijk bericht
    Alleen is dit keer op de UK 4K release op de back cover aangegeven dat ook de 4K UHD dit keer NL subs heeft.
    Klopt, het is deze keer echt anders.

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •