De resultaten 1 tot 6 van 6 worden weergegeven.

Discussie: 13 Reasons Why

  1. #1

    Standaard 13 Reasons Why

    Hi, wat vinden jullie van de serie 13 reasons why? Ik vond seizoen 1 nog redelijk boeiend, omdat je je toch afvraagt waarom de hoofdpersoon heeft besloten om zelfmoord te plegen. Maar seizoen 2 is naar mijn mening echt een slap aftreksel. Het wordt te erg uitgemolken en maakt de serie minder krachtig dan wanneer ze het bij 1 seizoen hadden gehouden.. Heb dit wel met meerdere series trouwens. Liever 3 echt goede seizoenen dan 8 wat mindere. Wat is jullie mening daarover?

  2. #2

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Leroy89 Bekijk bericht
    Hi, wat vinden jullie van de serie 13 reasons why? Ik vond seizoen 1 nog redelijk boeiend, omdat je je toch afvraagt waarom de hoofdpersoon heeft besloten om zelfmoord te plegen. Maar seizoen 2 is naar mijn mening echt een slap aftreksel. Het wordt te erg uitgemolken en maakt de serie minder krachtig dan wanneer ze het bij 1 seizoen hadden gehouden.. Heb dit wel met meerdere series trouwens. Liever 3 echt goede seizoenen dan 8 wat mindere. Wat is jullie mening daarover?
    Seizoen 1 vond ik ook geweldig. Seizoen 2 was een stuk minder en duidelijk gemaakt, omdat seizoen 1 zo'n succes was.

    Een goed voorbeeld van een serie (ook een boekverfilming) die van elk seizoen een geweldig seizoen wist te maken, vind ik The Leftovers. Juist ook doordat ze het tot drie seizoenen beperkten en het laatste seizoen maar 8 afleveringen had.
    Het eerste seizoen gebruikt het boek als uitgangspunt, de latere seizoenen bouwen daar op voort. Er zit eigenlijk geen mindere aflevering tussen.

  3. #3

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door tmvde Bekijk bericht
    Een goed voorbeeld van een serie (ook een boekverfilming) die van elk seizoen een geweldig seizoen wist te maken, vind ik The Leftovers. Juist ook doordat ze het tot drie seizoenen beperkten en het laatste seizoen maar 8 afleveringen had.
    Het eerste seizoen gebruikt het boek als uitgangspunt, de latere seizoenen bouwen daar op voort. Er zit eigenlijk geen mindere aflevering tussen.
    En niet te vergeten, in tegenstelling tot Lost wat ook van Damon Lindelöf is, hebben de makers van The Leftovers wél een duidelijk einddoel voor ogen.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  4. #4

    Standaard

    Het einde van seizoen 2 is helemaal belabberd. De shoot-out die er nooit kwam inclusief de opbouw er naar toe. Zucht.

  5. #5

    Standaard

    Zelfmoordscene seizoen 1 wordt aangepast: https://www.ad.nl/show/netflix-haalt...SPoow5ep8iB-z4

  6. #6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door martwout Bekijk bericht
    Zelfmoordscene seizoen 1 wordt aangepast: https://www.ad.nl/show/netflix-haalt...SPoow5ep8iB-z4
    En Netflix die met de grootste moeite alle mirrors van die scène probeert te deleten, om te doen alsof deze scène nooit gemaakt is.

    Dit is werkelijk een snowflake/rubberen tegel-generatie. Kansloos. Nu heb je dus een heel seizoen aan geromantiseerd verhaal als opmaat naar hét moment, en hét moment (dat voor één keer niet zo showy typisch Amerikaanse teendrama-style vertoond werd) wordt vervolgens weggesneden. ...Deze gemuteerde versie van seizoen 1 is waar mogelijk nog veel gevaarlijker (want daarom zou Netflix ervoor besloten hebben dit te doen) dan dat het origineel ooit was. Damn.

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •