De resultaten 1 tot 10 van 10 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Engelse ondertiteling op Duitse KOCH Blu-ray's

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Boushh Bekijk bericht
    Deze week:

    5 Blu-rays für 25 EUR (t/m 23-9):
    https://www.amazon.de/gp/promotion/A...pf_rd_i=514450

    LET OP: Deze zijn van Koch Media, wederom alleen Duitse ondertiteling en Duitse geluidstrack buiten de originele geluidtrack !!!
    Koch blurays hebben ook regelmatig engelse ondertitels

  2. #2

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door riny Bekijk bericht
    Koch blurays hebben ook regelmatig engelse ondertitels
    Dat is helaas niet mijn ervaring. Ik ken er geen enkele eigenlijk. Ik heb er net een stuk of 8 gecheckt die ik wel zou willen hebben, niets met Engelse subs. Soms wel met Engels geluidsspoor. De extra's zijn al helemaal niet Engels vriendelijk helaas. Erg jammer want ze hebben leuke uitgaves.

  3. #3

    Standaard

    Voor de geïnteresseerden, heb zelf de volgende Koch blu-rays:
    Against All Flags (Gegen alle Flaggen), Engels mono, geen ondertiteling, extra = foto gallerij.
    Bend of the River (Meuterei am Schlangenfluss), Engels mono, Engelse ondertiteling, extra = trailer en foto gallerijen.
    Dancer in the Dark, Engels 5.1, Duitse ondertiteling, extra = o.a. interviews in het Engels.
    Glenn Miller Story, The, Engels mono & stereo, Engelse ondertiteling, extra = 2-versies + trailer.
    Last Wagon, The (Der letzte Wagen), Engels mono & 4.0, Engelse ondertiteling, extra = trailer.
    Mr. Hobbs Takes a Vacation (Mr. Hobbs macht Ferien), Engels mono, Engelse SDH ondertiteling, extra = trailer.
    Neon Demon, The, Engels 5.1, Duitse ondertiteling, extra = interviews in het Engels.
    No Name on the Bullet (Auf der Kugel stand kein Name), Engels mono, Duitse ondertiteling, extra = weet ik niet meer.
    Strange Days (20th Anniversary), Engels 5.1, Engelse ondertiteling, extra = interviews in het Engels, making-of niet.
    Union Pacific, Engels mono, Engelse ondertiteling, extra = weet ik niet meer.

    Misschien heeft iemand er iets aan.

  4. #4

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Melzz Bekijk bericht
    Dat is helaas niet mijn ervaring. Ik ken er geen enkele eigenlijk. Ik heb er net een stuk of 8 gecheckt die ik wel zou willen hebben, niets met Engelse subs. Soms wel met Engels geluidsspoor. De extra's zijn al helemaal niet Engels vriendelijk helaas. Erg jammer want ze hebben leuke uitgaves.
    als je in het menu op amazon engelse ondertitels aanklikt heb je er al 50

    + er staan ook titels van Splendid Film in de actie en die hebben vaak nederlandse ondertitels
    Laatst aangepast door riny : 17-09-2018 om 23:33

  5. #5

    Standaard

    Al een tijdje geen Duitse (4K) blurays gekocht, ik neem aan nog steeds de foeilelijke groene leeftijd icoontje op de hoes gedrukt? Amazon.de is voor mij nu een alternatief voor amazon uk, ponden en verzendkosten maakt het 3 a 4 euro duurder. Ik heb amazon prime dus verzending gratis. Nadeel is waarschijnlijk geen sleeve om de hoes, de bluray doe ik in een andere hoes met sleeve, dat geef ik weg aan familie.

  6. #6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door riny Bekijk bericht
    als je in het menu op amazon engelse ondertitels aanklikt heb je er al 50

    + er staan ook titels van Splendid Film in de actie en die hebben vaak nederlandse ondertitels
    Ok, thanx! Met name de titels waar ik in ben geïnteresseerd, hebben geen Engelse subs helaas. Maar ik zal dat filter eens toepassen.

  7. #7

    Standaard Engelse ondertiteling op Duitse KOCH Blu-ray's

    Naar aanleiding van deze opmerking in het Amazon aanbiedingen topic heb ik een apart topic aangemaakt voor de discussie over Engelse ondertiteling op KOCH Blu-ray's.
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Boushh Bekijk bericht
    Deze week:

    5 Blu-rays für 25 EUR (t/m 23-9):
    https://www.amazon.de/gp/promotion/A...pf_rd_i=514450

    LET OP: Deze zijn van Koch Media, wederom alleen Duitse ondertiteling en Duitse geluidstrack buiten de originele geluidtrack !!!
    Citaat Oorspronkelijk gepost door riny Bekijk bericht
    Koch blurays hebben ook regelmatig engelse ondertitels
    Laatst aangepast door Ludo Keeris : 18-09-2018 om 09:23
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  8. #8

    Standaard

    Army of Darkness heeft ook Engelse ondertiteling. Houdt iemand een lijstje bij?
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  9. #9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Bekijk bericht
    Army of Darkness heeft ook Engelse ondertiteling. Houdt iemand een lijstje bij?
    gebruik de ondertitel filter optie, makkelijker kan je het niet hebben

    heel soms staan het niet vermeld op amazon terwijl ze wel eng subs hebben maar dat is meestal wel te checken via https://bluray-disc.de/ of https://www.blu-ray.com/

  10. #10

    Standaard

    www.dvdcompare.net blijft ook een geweldige bron. Zie hier voor Army of Darkness: http://www.dvdcompare.net/comparison...hp?fid=13572#6

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •