De resultaten 1 tot 4 van 4 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Bankier van het Verzet (Blu-ray)

    Bankier van het Verzet (Blu-ray)

    Bankier van het Verzet is een interessant tijdsdocument over een belangrijke, maar vergeten heldendaad uit de Tweede Wereldoorlog

    Lees dit artikel
    Laatst aangepast door Ludo Keeris : 19-09-2018 om 09:23

  2. #2

    Standaard

    Vreemd dat DFW voor een Auro audio track heeft gekozen, want zijn er we bioscopen in NL die deze mogelijkheid hebben?

    Wat het nog vreemder maakt is dat ze bij andere uitgaven de Dolby Atmos tracks weg laten.

    Qua marketing blijft DFW de verkeerde keuzen maken...

    Overigens verwacht ik niet dat er 2 audiotrack op staan, maar dat de Auro info gewoon in de DTS container zit.
    "A man's got to know his limitations", ...

  3. #3

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hombre Bekijk bericht
    Vreemd dat DFW voor een Auro audio track heeft gekozen, want zijn er we bioscopen in NL die deze mogelijkheid hebben?

    Wat het nog vreemder maakt is dat ze bij andere uitgaven de Dolby Atmos tracks weg laten.

    Qua marketing blijft DFW de verkeerde keuzen maken...

    Overigens verwacht ik niet dat er 2 audiotrack op staan, maar dat de Auro info gewoon in de DTS container zit.
    Ik denk dat de Auro-track flink gesponsord is door de Galaxy Studios (de uitvinders van Auro). Ze staan ook groot genoemd op de aftiteling als investeerders.

    Er staan toch twee tracks op de uitgave. Een 16Bit DTS HD-MA en een 24Bit DTS HD-MA voor de Auro-3D extensie.
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  4. #4

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ludo Keeris Bekijk bericht
    Ik denk dat de Auro-track flink gesponsord is door de Galaxy Studios (de uitvinders van Auro). Ze staan ook groot genoemd op de aftiteling als investeerders.

    Er staan toch twee tracks op de uitgave. Een 16Bit DTS HD-MA en een 24Bit DTS HD-MA voor de Auro-3D extensie.
    Sponsoring! Aha, dat verduidelijkt het e.e.a.
    Maar voor welke bioscoop in NL, waarbij je ook nog de zekerheid moet hebben dat de film in de hoofdzaal draait.

    Toch vreemd dat er 2 tracks op staan want die enkele (ook gesponsorde) Sony uitgaven met Auro-3D hebben een enkel audio spoor.
    Geeft dus wel weer blijk aan de DFW kunde...

    Maar goed ik heb er toch niets aan.
    "A man's got to know his limitations", ...

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •