Pagina 167 van 167 EersteEerste ... 67117157163164165166167
De resultaten 4.151 tot 4.160 van 4160 worden weergegeven.
  1. #4151

    Standaard

    Ik heb de complete serie cimarron strip jaren geleden gekocht met nederlandse ondertiteling.
    De serie is goed maar de beeldkwaliteit is bedroevend slecht. Toen kontakt gezocht met uitgever en
    die gaf het toe, hij zei: er was niks beters te krijgen.
    Laatst aangepast door navarone : 18-07-2021 om 11:26

  2. #4152

    Standaard

    Red River uit 1948 laatst gezien. Redelijke film met John Wayne waar hij meer de badguy speelt.

  3. #4153

    Standaard

    Ik snap niet dat de weergaloze serie Yellowstone hier nog niet is genoemd. Met een hoofdrol van Kevin Costner (Dances with Wolves, Open Range) is dit IMO toch wel één van de beste series van de afgelopen jaren.

  4. #4154

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogier Burghout Bekijk bericht
    Ik snap niet dat de weergaloze serie Yellowstone hier nog niet is genoemd. Met een hoofdrol van Kevin Costner (Dances with Wolves, Open Range) is dit IMO toch wel één van de beste series van de afgelopen jaren.
    De spin-offs, 1883 en 1923, zijn ook niet verkeerd. Zeker 1883 vond ik erg sterk.

  5. #4155

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door tmvde Bekijk bericht
    De spin-offs, 1883 en 1923, zijn ook niet verkeerd. Zeker 1883 vond ik erg sterk.
    Ja, die staan bij ons ook al op de lijst. Maar we zitten pas einde S2 van Yellowstone, dus we hebben nog even

  6. #4156

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogier Burghout Bekijk bericht
    Ik snap niet dat de weergaloze serie Yellowstone hier nog niet is genoemd. Met een hoofdrol van Kevin Costner (Dances with Wolves, Open Range) is dit IMO toch wel één van de beste series van de afgelopen jaren.
    Wij hebben het eerste seizoen na een deel of 4/5 afgezet, vond er weinig aan eerlijk gezegd. Smaken verschillen...

  7. #4157

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Wij hebben het eerste seizoen na een deel of 4/5 afgezet, vond er weinig aan eerlijk gezegd. Smaken verschillen...
    Ja, na aflevering één twijfelde ik ook, maar daarna werd het echt heel erg goed. Karakters zijn goed geschreven, verhaal is meeslepend en de vertolkingen zijn echt fantastisch. Als ik ga vergelijken met de Star Wars en Marvel series nu nu gemaakt zijn is deze serie wel echt een zeer welkome afwisseling van het geijkte dat Disney op hun streamingkanalen gooit. Ik ben ook erg benieuwd naar de spinoffs ervan. En inderdaad, gelukkig verschillen smaken

  8. #4158

    Standaard

    Ik ging er ook vol goede moed in en Costner is een geweldenaar maar verder: ik zag het niet. Maar gezien hoe populair de serie is, ligt dat vast aan mij .
    Misschien ooit ene herkansing geven als ik niets anders heb (al is de kans klein).

  9. #4159

    Standaard Killers of the Flower Moon (2023)

    Dit lijkt me ook een hele boeiende film:

    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  10. #4160

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogier Burghout Bekijk bericht
    Ja, na aflevering één twijfelde ik ook, maar daarna werd het echt heel erg goed. Karakters zijn goed geschreven, verhaal is meeslepend en de vertolkingen zijn echt fantastisch. Als ik ga vergelijken met de Star Wars en Marvel series nu nu gemaakt zijn is deze serie wel echt een zeer welkome afwisseling van het geijkte dat Disney op hun streamingkanalen gooit. Ik ben ook erg benieuwd naar de spinoffs ervan. En inderdaad, gelukkig verschillen smaken
    +1
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

Pagina 167 van 167 EersteEerste ... 67117157163164165166167

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •