Pagina 166 van 167 EersteEerste ... 66116156162163164165166167 LaatsteLaatste
De resultaten 4.126 tot 4.150 van 4160 worden weergegeven.
  1. #4126

    Standaard

    Heeft iemand Bone Tomahawk al gezien? Nieuwe Western met oa Kurt Russell. Met kannibalistische Indianen. Eerste gedeelte is vrij traag maar 2e helft maakt veel goed. Toch wel een aanrader.

  2. #4127

    Standaard

    Ik ga hem zien op het IFFR...de eerste film op mijn programma
    Whatiwatch iCheckMovies Letterboxd

    LG Oled 55e6v | Yamaha Aventage RX-A2070 A/V Receiver | Blu-ray: Oppo 103-BDP (regiovrij) | 4K-speler: Panasonic DP-UB824EG
    Dali Suite center- & rearspekers | Hepta Menhir frontspeakers | Mirage subwoofer


    Ben ik in de picture?

  3. #4128

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door oilex Bekijk bericht
    DJM...The Salvation is 6,99 rechtstreeks bij DVD outlet zelf. (Zit ook in de 2 voor 12 euro actie.) Verzenden is 0,99 cent. Zou de film je 7,98 kosten
    Wederom bedankt voor de tip! Bestelling geannuleerd en maar even naar de site van Dvdoutlet genavigeerd...

  4. #4129

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Melzz Bekijk bericht
    Heeft iemand Bone Tomahawk al gezien? Nieuwe Western met oa Kurt Russell. Met kannibalistische Indianen. Eerste gedeelte is vrij traag maar 2e helft maakt veel goed. Toch wel een aanrader.
    K was er aan begonnen. Maar om 1 of andere reden niet afgemaakt. Zal te laat op de avond geweest zijn om er met volle aandacht naar te kijken.

  5. #4130

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Chris W Bekijk bericht
    K was er aan begonnen. Maar om 1 of andere reden niet afgemaakt. Zal te laat op de avond geweest zijn om er met volle aandacht naar te kijken.
    Persoonlijk kon wat mij betreft de film, met name in het begin, wat sneller verlopen. Hij had ook best 20-30 minuten korter gekund. Maar hij is toch origineel genoeg voor een zeer ruime voldoende.

  6. #4131

  7. #4132

    Standaard

    Gisteren The Salvation gezien, prima western.
    Zijn er nog tips voor recente westerns die ik moet gezien hebben.

  8. #4133

    Standaard

    Diablo met de zoon van Clint Eastwood kon mij ook wel bekoren


    https://www.youtube.com/watch?v=lLLoVC6oMcA
    "A man's got to know his limitations", ...

  9. #4134

  10. #4135

    Standaard

    Zal weer eens reageren in dit topic. Hell of Wheels geheel gezien natuurlijk. Laatste seizoen vond ik tegenvallen, eerste drie seizoenen waren van hoog niveau maar daarna zakt het in. Ga nu starten met de serie The Son. Krijgt niet een heel hoog punt om imdb.com maar ga het een kans geven. Kijk uiteraard uit naar de western serie die binnenkort wordt uitgegeven door Netflix.

  11. #4136

    Standaard

    Godless momenteel aan het kijken zoals hierboven aangegeven. Eerste twee afleveringen gezien. Het is niet geweldig maar ook zeker niet slecht. Kom terug in de lucht als ik het gehele seizoen heb gezien.

  12. #4137

    Standaard

    Ik heb ook de eerste twee afleveringen gekeken, maar ik vind het toch wel bovengemiddeld goed!

  13. #4138

    Standaard

    Ik ga vanavond de laatste twee afleveringen van godless kijken. Het is een slow burner maar ik vind het toch heel goed. Jeff Daniels is uitstekend in zijn role.

  14. #4139

    Standaard

    Zijn er ook westerns die zich minder focussen op de conversaties en het plot? Wat meer poëtisch / contemplatief / atmosferisch? Zoek meer richting de 'stiltes' van bezinning. En dat bijvoorbeeld de omgeving / natuur / landschap een belangrijk rol speelt in plaats van decoratie.

  15. #4140

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Verhoeven Bekijk bericht
    Zijn er ook westerns die zich minder focussen op de conversaties en het plot? Wat meer poëtisch / contemplatief / atmosferisch? Zoek meer richting de 'stiltes' van bezinning. En dat bijvoorbeeld de omgeving / natuur / landschap een belangrijk rol speelt in plaats van decoratie.
    De twee westerns van Monte Hellman: The Shooting en Ride the Whirlwind.

  16. #4141

    Standaard

    Ik ben geen western fan maar deze film vond ik zeer goed.



  17. #4142

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Melzz Bekijk bericht
    De twee westerns van Monte Hellman: The Shooting en Ride the Whirlwind.
    Allebei (onlangs) gezien. Helaas amateuristische en slecht uitgevoerde westerns.

  18. #4143

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Verhoeven Bekijk bericht
    Allebei (onlangs) gezien. Helaas amateuristische en slecht uitgevoerde westerns.
    Mmmmkay well....thats like....your opinion man

  19. #4144

  20. #4145

    Standaard

    Meesterwerkje. Mocht nog wat langer duren voor wat meer ruimte / rust / reflectie tussen bepaalde scènes maar voor nu ben ik erg van onder de indruk. Verpletterende rol ook van Christian Bale.

  21. #4146
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Geen film maar wel een serie van 7 afleveringen, Godless vond ik ook zeer de moeite. Te zien op Netflix
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  22. #4147

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Verhoeven Bekijk bericht
    Zijn er ook westerns die zich minder focussen op de conversaties en het plot? Wat meer poëtisch / contemplatief / atmosferisch? Zoek meer richting de 'stiltes' van bezinning. En dat bijvoorbeeld de omgeving / natuur / landschap een belangrijk rol speelt in plaats van decoratie.
    Dead Man (1995)
    Blueberry (aka Renegade) (2004)

  23. #4148

  24. #4149

    Standaard

    Soldier Blue (1970)

    Zeer genoten van deze fantastische Western. Een groep van de cavalarie wordt overvallen en vermoord door Cheyenne indianen. De vrouw die ze vervoerde ontsnapt, samen met een soldaat. Er ontstaat een soort liefdesaffaire terwijl ze samen moeten zien te overleven in de wildernis. Candice Bergen viel me zeer positief op. Een zeer sterke rol. Feministen zullen er gek op zijn. Ze zet een zeer krachtige vrouw neer met veel facetten. Ik zocht haar op bij imdb maar helaas heeft ze verder niet veel bijzonders gedaan. Voortaan als ik denk aan een sterke vrouwenrol, zal ik aan Candice Bergen denken in deze film.

    De boodschap van de film (onrecht tegen indianen) ligt er erg dik bovenop maar het stoorde me niet. Het beruchte einde is inderdaad erg gewelddadig. Zeer sterke film.

    9,3

  25. #4150

    Standaard

    Met beeldkwaliteit onder VHS-niveau wil ik toch af en toe wel eens naar zender ONS kijken. Daar lopen nu TV-Westerns als Lone Ranger, Bonanza en Cimarron Strip. Van de 1e twee Tv-series is beeldkwaliteit zo slecht, dat ik snel weer verder zap.

    Cimarron Strip is een fractie beter en zag een stukje van episode "Big Jessie" uit 1968. Hierin speelt een versierde shotgun een belangrijke rol. Deze daardoor afwijkende shotgun komt je daardoor ook bekent voor: speelt inderdaad ook een rol in de Western Hell bent for leather uit 1960 en in Major Dundee uit 1965.

    Misschien zit deze versierde shotgun in nog wel meer Westerns...
    (Jeff Chandler heeft in Broken Arrow uit 1950 een versierde Winchester).
    Laatst aangepast door kit carson : 15-07-2021 om 11:08

Pagina 166 van 167 EersteEerste ... 66116156162163164165166167 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •