Pagina 51 van 167 EersteEerste ... 4147484950515253545561101151 ... LaatsteLaatste
De resultaten 1.251 tot 1.275 van 4160 worden weergegeven.
  1. #1251

    Standaard Re: uncut ULZANA'S RAID

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Colonel Mortimer
    Okidokie, thanks
    Hi,
    laatste aanvulling, ter info: R2-Germany (106 min.): http://tinyurl.com/qjkok

    ..."ist erstmals in der ungeschnittenen Fassung auf Video erhältlich!".

  2. #1252

    Standaard Re: uncut ULZANA'S RAID

    Citaat Oorspronkelijk gepost door kit carson
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Colonel Mortimer
    Okidokie, thanks
    Hi,
    laatste aanvulling, ter info: R2-Germany (106 min.): http://tinyurl.com/qjkok

    ..."ist erstmals in der ungeschnittenen Fassung auf Video erhältlich!".
    Nah, sehr geil.

  3. #1253

    Standaard

    Toch ff gecheckt. Nederlandse versie van Ulzana's Raid is 1.38.59, dus behoorlijk gecut. Cut
    Dvd is uit 2003. (DVD 820 154-4)

  4. #1254

    Standaard

    Ahja, die heb ik ook. Balen.
    Ik dacht maar paar seconden maar toch.
    Mannaja vandaag ontvangen, vanavond kijken denk ik. :wink:

  5. #1255

    Standaard

    Even Keine Gnade für Ulzana op internet gecheckt. De 2003-versie is identiek aan de Nederlandse versie, afgerond 99 minuten. De 2004-versie heeft 106 minuten. Wat de 2004-versie interessant maakt, is dat deze versie ook een Engelse dub en Nl-subs heeft. Ik ga toch maar eens een kijkje over de grens nemen. Ik woon tenslotte vlak bij Duitsland.

  6. #1256

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Kees Hoekerd
    Mannaja vandaag ontvangen, vanavond kijken denk ik. :wink:
    Die heb je snel binnen Waar heb je Mannaja besteld

  7. #1257

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Colonel Mortimer
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Kees Hoekerd
    Mannaja vandaag ontvangen, vanavond kijken denk ik. :wink:
    Die heb je snel binnen Waar heb je Mannaja besteld
    Bij cd-wow voor [spoiler:fc3af0e97a]1,99 incl.[/spoiler:fc3af0e97a]
    CD-wow levert zeker sneller en deze kan ik dus nog net voor mijn vakantie zien.

    ook nog ff een order gemaakt bij pacific, hold till complete:

    -naked spur
    -yellow sky
    -7 men from now
    -Hondo CE
    -Django 2 disc limited edition


    Kan iemand bevestigen of die film met Sterling Hayden (texas town huppelepup) echt Engelse subs heeft?

  8. #1258

    Standaard Terror in a Texas Town met subs

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Kees Hoekerd
    Kan iemand bevestigen of die film met Sterling Hayden (texas town huppelepup) echt Engelse subs heeft?
    Ja, LINK: http://tinyurl.com/nkabu


    of

  9. #1259

    Standaard uncut ULZANA'S RAID

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Colonel Mortimer
    Even Keine Gnade für Ulzana op internet gecheckt. De 2003-versie is identiek aan de Nederlandse versie, afgerond 99 minuten. De 2004-versie heeft 106 minuten. Wat de 2004-versie interessant maakt, is dat deze versie ook een Engelse dub en Nl-subs heeft. Ik ga toch maar eens een kijkje over de grens nemen. Ik woon tenslotte vlak bij Duitsland.
    Ich binn sehr gespannt; guck auch mal nach dem (gnädigen) Preis. :P

    Zitiere: Inhalt:
    Häuptling Ulzana will blutige Vergeltung und bricht mit einer Horde Apachen aus dem Reservat aus. Auf brutalste Weise massakrieren sie auf dem Kriegspfad weiße Farmerfamilien. Eine schnell rekrutierte Kavallerie-Eskorte unter Leitung des erfahrenen Scouts McIntosh soll dem Rachefeldzug ein Ende bereiten. Ein aufreibendes Katz-und-Maus-Spiel zwischen den Indianern und den unerfahrenen Soldaten entfacht ...

    Action-Spezialist Robert Aldrich inszenierte mit roher Gewalt einen der faszinierendsten Spätwestern seit "The Wild Bunch - Sie kannten kein Gesetz". "Keine Gnade für Ulzana" ist erstmals in der ungeschnittenen Fassung erhältlich.

    Untertitel: Deutsch, Englisch, Dänisch, Finnisch, Spanisch, Italienisch, Hebräisch, Arabisch, Türkisch, Norwegisch, Schwedisch, Portugiesisch, Holländisch, Griechisch, Französisch, Russisch

  10. #1260

    Standaard Re: Red Sun

    Citaat Oorspronkelijk gepost door kit carson
    Ik kan de DVD RED SUN niet vinden bij de IMDB. Volgens deze beschrijving zou het een western zijn... wie kent deze film

    Voor een leuk prijsje bij http://www.cdplus.nl voor 7,70.

  11. #1261

    Standaard Re: Red Sun

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Colonel Mortimer
    Thanks, maar bij bij Ro-disc € 6,79: http://tinyurl.com/pm3m5

    Er staan bij cdplus 2 versies, wat is 't verschil

  12. #1262

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Kees Hoekerd
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Colonel Mortimer
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Kees Hoekerd
    Mannaja vandaag ontvangen, vanavond kijken denk ik. :wink:
    Die heb je snel binnen Waar heb je Mannaja besteld
    Bij cd-wow voor [spoiler:d72d73b0f7]1,99 incl.[/spoiler:d72d73b0f7]
    CD-wow levert zeker sneller en deze kan ik dus nog net voor mijn vakantie zien.
    Ik kan maar één ding zeggen: WOW
    Ga er snel een kijkje nemen. :wink:

  13. #1263

    Standaard Yellow Sky

    Ik stop ermee, voor vanavond staat gepland (voor 2e keer):
    8)

  14. #1264

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Colonel Mortimer
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Kees Hoekerd
    Mannaja vandaag ontvangen, vanavond kijken denk ik. :wink:
    Die heb je snel binnen Waar heb je Mannaja besteld
    Ik had hem ook besteld bij cd-wow en vandaag ook binnen maar niet voordat bedrag wat Kees heeft betaald, heb er alleen een coupon van 2 euro tegenaan gegooid.

  15. #1265

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Paul_Hijmans
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Colonel Mortimer
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Kees Hoekerd
    Mannaja vandaag ontvangen, vanavond kijken denk ik. :wink:
    Die heb je snel binnen Waar heb je Mannaja besteld
    Ik had hem ook besteld bij cd-wow en vandaag ook binnen maar niet voordat bedrag wat Kees heeft betaald, heb er alleen een coupon van 2 euro tegenaan gegooid.
    Niet Mannaja volledig gekeken (kwartiertje) door vakantie stress. :wink:
    Heb maar voor wat luchtigers gekozen in de vorm van Lethal Weapon 3.
    Wordt straks 2 weken zonder westerns, maar dat wordt daarna wel goed gemaakt.

  16. #1266

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Kees Hoekerd
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Paul_Hijmans
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Colonel Mortimer
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Kees Hoekerd
    Mannaja vandaag ontvangen, vanavond kijken denk ik. :wink:
    Die heb je snel binnen Waar heb je Mannaja besteld
    Ik had hem ook besteld bij cd-wow en vandaag ook binnen maar niet voordat bedrag wat Kees heeft betaald, heb er alleen een coupon van 2 euro tegenaan gegooid.
    Niet Mannaja volledig gekeken (kwartiertje) door vakantie stress. :wink:
    Heb maar voor wat luchtigers gekozen in de vorm van Lethal Weapon 3.
    Wordt straks 2 weken zonder westerns, maar dat wordt daarna wel goed gemaakt.
    Als ik vandaag tijd heb ga ik hem wel kijken en anders wordt het morgen.

  17. #1267

    Standaard The Outriders (1950)

    Net de Amerikaanse western The Outriders uit 1950 gekeken. In de hoofdrol van deze klassieke western Joel McCrea, bekend van Ride the High Country, Fort Massacre, Wichita, Ramrod en vele andere westerns. The Outriders is een prima western. De film is circa 90 minuten lang en boeit de hele tijd met uitzondering van circa 10 minuten in het midden van de film: een saai intermezzo tussen de vele actie, namelijk een square dance in het kamp.
    Korte inhoud: Tijdens het einde van de Amerikaanse burgeroorlog weten drie geconfedereerde soldaten uit een gevangenenkamp van het Noorden te ontsnappen. Na een achtervolging door Noordelijke troepen worden ze door een groep Zuidelijke rebellen meegenomen. Het zijn geen troepen van de Confederatie, maar Zuidelijke guerillastrijders. Ze hebben de keus met hen mee te vechten of te sterven. Na het besluit genomen te hebben, moeten ze een goudtransport overvallen. Het goud is nodig om de legers van de Confederatie te kunnen betalen. Het is geen abrupte overval, maar een goed geplande actie. Ze moeten het convooi naar het gebied van de geconfedereerden brengen en pas dan volgt de aanval door de zuidelijke guerilla's. [spoiler:ecc5f727c1] Joel McCrea die sgt. Will Owens speelt, verneemt dat het zuiden zich heeft overgegeven. De overval is dus niet meer nodig. Aan het einde van de film besloten de twee overgebleven zuidelijke soldaten samen met de noordelijken te vechten tegen de guerilla's die het goud voor zichzelf willen stelen.[/spoiler:ecc5f727c1]
    Deze film heeft me verrast en is de moeite waard om eens te zien.

  18. #1268

    Standaard

    Bandolero! (Andrew V. McLaglen, 1968)

    Bij een toevallige ontmoeting met een beul die op weg is naar zijn volgende klusje, verneemt Mace Bishop (James Stewart) dat zijn broer Dee (Dean Martin) binnenkort zal worden gehangen vanwege een gewelddadige bankoverval. Ondanks de getroebleerde relatie met zijn broer besluit hij toch een poging te ondernemen om hem van de galg te redden.

    Film begint zeer aardig maar na circa 30 minuten sluipen er steeds meer onwaarschijnlijkheden in het verhaal, waardoor wel heel veel wordt gevergd van het inlevingsvermogen van de kijker. Raquel Welch (als weduwe van een bij de bankoverval om het leven gekomen rancher) valt meer op vanwege haar coiffure dan vanwege de rol die ze neerzet. George Kennedy (in de hoedanigheid van vasthoudende sheriff) speelt nogal flets. James Stewart is weliswaar een bad guy, maar is niet vilein genoeg om hem een echte slechterik te doen zijn. De transformatie van het door Dean Martin vertolkte karakter is bijzonder ongeloofwaardig (een gewetenloze crimineel die zich als donderslag bij heldere hemel ontpopt tot een naar huisje-boompje-beestje verlangend watje).


  19. #1269

    Standaard

    Gaaf topic en weer genoeg inpsiratie opgedaan voor nieuwe aanschaf...

    Weet niet of ze al genoemd zijn maar ik heb de volgende nog liggen die nog allemaal gekeken moeten worden:

    Vera Cruz
    Hud
    Duel at Diablo
    Pat Garett and Billy the kid
    The ballad of cable hogue
    Gunfight at the ok coral
    My darling clementine
    Hour of the gun
    Last train from gun hill
    The long riders
    Man of the west
    Soldier blue


    Ik ben gek op het western genre !

  20. #1270

    Standaard

    En volgens iedereen die post in deze thread ook.

    Zelf vandaag Mannaja gezien en hoewel op de hoes staat true classic of the genre is het vooral een remake van Keoma of er wel erg veel op gebaseerd. Zelfs de muziek die zo irritant is bij Keoma komt ook hier voor. Nu alleen gezongen door een erg lage mannenstem met steeds hetzelfde begin:

    You alone
    A solitary Man
    bla, bla

    Na dit 10x gehoord te hebben wilde ik eigenlijk de film even doorspoelen. Er zitten enkele saaie stukken in maar met name de slechterik Voller(John Steiner) redt de film. Vond de actiescenes vrij mager, behalve het handgevecht die Merli heeft met enkele handlangers van Voller. De film begon overigens vrij sterk en ging er goed voor zitten maar het wordt langzamerhand middelmaat met natuurlijk de geschiedenis waarom hij wraak wil nemen. Vrij standaard western met enkele leuke bijrollen.

  21. #1271

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Qzyn
    Bandolero! (Andrew V. McLaglen, 1968)

    Bij een toevallige ontmoeting met een beul die op weg is naar zijn volgende klusje, verneemt Mace Bishop (James Stewart) dat zijn broer Dee (Dean Martin) binnenkort zal worden gehangen vanwege een gewelddadige bankoverval. Ondanks de getroebleerde relatie met zijn broer besluit hij toch een poging te ondernemen om hem van de galg te redden.

    Film begint zeer aardig maar na circa 30 minuten sluipen er steeds meer onwaarschijnlijkheden in het verhaal, waardoor wel heel veel wordt gevergd van het inlevingsvermogen van de kijker. Raquel Welch (als weduwe van een bij de bankoverval om het leven gekomen rancher) valt meer op vanwege haar coiffure dan vanwege de rol die ze neerzet. George Kennedy (in de hoedanigheid van vasthoudende sheriff) speelt nogal flets. James Stewart is weliswaar een bad guy, maar is niet vilein genoeg om hem een echte slechterik te doen zijn. De transformatie van het door Dean Martin vertolkte karakter is bijzonder ongeloofwaardig (een gewetenloze crimineel die zich als donderslag bij heldere hemel ontpopt tot een naar huisje-boompje-beestje verlangend watje).

    Heerlijke film die ze als de wiedeweerga hier uit moeten brengen
    op DVD!

  22. #1272

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door zetmoon
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Qzyn
    Bandolero! (Andrew V. McLaglen, 1968)
    Heerlijke film die ze als de wiedeweerga hier uit moeten brengen
    op DVD!
    Voor omgerekend plusminus €8,60 kun je hem bemachtigen bij Thehut.com (met NL ondertiteling).
    Als de humor van het eerste half uur was vastgehouden in het resterende deel van de film, dan had dit een perfecte western geweest.

  23. #1273

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Paul_Hijmans
    Zelf vandaag Mannaja gezien en hoewel op de hoes staat true classic of the genre is het vooral een remake van Keoma of er wel erg veel op gebaseerd. Zelfs de muziek die zo irritant is bij Keoma komt ook hier voor.
    Nou, Mannaja vind ik toch één van de betere spaghettiwesterns.
    Vandaag trouwens Keoma nog eens opnieuw bekeken. Het blijft een schitterende film, net iets minder dan Django. Ik vind de muziek eigenlijk helemaal niet storend, zelf apart om eerlijk te zeggen.
    Hier een linkje naar de muziek van Keoma:
    http://www.spaghettiwesterns.com.ar/audio.htm
    Hopelijk zijn de films Django en Keoma van Dutch Filmworks snel te koop. Op dit moment nog zeer weinig info hierover. (zie een eerder bericht van Qzyn). Waar ik me trouwens aan stoor zijn de alternatieve titels van Keoma in de VSjango Rides Again en Django's Great Return. De enige overeenkomst is dat Franco Nero in beide films de hoofdrol heeft.

  24. #1274

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Monco1976
    Ik ben gek op het western genre !
    Ra, ra met zo'n nickname :wink:

  25. #1275

    Standaard

    Hier een linkje naar alle andere zgn. Djangofilms:
    http://www.una-bara-per-django.de/django3.htm
    Al staat Django in de titel dan is het nog géén Djangofilm

Pagina 51 van 167 EersteEerste ... 4147484950515253545561101151 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •