Pagina 66 van 167 EersteEerste ... 165662636465666768697076116166 ... LaatsteLaatste
De resultaten 1.626 tot 1.650 van 4160 worden weergegeven.
  1. #1626

    Standaard

    Hallo James en welkom, hiervan zijn de meeste van ons zeker wel van op de hoogte kijk alleen maar hoe groot deze thread al is... dit is de thread op dvd.nl voor western-fans. Wie weet leidt deze nieuwe western productie wel tot een revival van het genre, denk het niet maar hoop het wel.

    Ook een western die pas is uitgekomen is The Proposition paar posts terug iets over neergetypt, zeker een aanrader.

  2. #1627

    Standaard JAMES STEWART filmposters

    LINK naar prachtige JAMES STEWART filmposters... ook Westerns. :P

  3. #1628

    Standaard Maandag 18 sept. item over WILDE WESTEN

    Maandag 18 sept. 15.00 - 16.00 u.: item over WILDE WESTEN op NDR 3.
    Met o.a. beelden van Wayne en Ford, WOUNDED KNEE, CUSTERS blunders. Verder: uitsterven mustangs, VS vs gay-western, Indianen nu. Toelichting van een Oostenrijkse professor in de Wilde Westen Kunde.

    *Link A: MYTHOS WILDER WESTEN
    *Link A1: DER WESTERN - URFORM DES AMERIKANISCHEN KINOS
    *Link A2: Clint Eastwood
    *Link A3: FRAUEN IM WILDEN WESTEN

  4. #1629

    Standaard Re: Maandag 18 sept. item over WILDE WESTEN

    Citaat Oorspronkelijk gepost door kit carson
    VS vs gay-western

    Wat is dat een gay-western?
    Return of the Assfighter
    A Fistful of Bungholes

  5. #1630

    Standaard Re: Maandag 18 sept. item over WILDE WESTEN

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Colonel Mortimer
    Citaat Oorspronkelijk gepost door kit carson
    VS vs gay-western
    Wat is dat een gay-western?
    Return of the AssfighterA Fistful of Bungholes
    Ik heb net de band teruggekeken. Ca. 15 minuten was gewijd aan BROKENBACK MOUNTAIN, en de Duitsers hebben in de VS diverse gay-cowboys op hun gay-ranches bezocht. Zelfs een anti-gay priester.
    Verder veel aandacht voor de uitstervende mustang en de Indianen. Een John Wayne interview.
    Maar geen Apaches, geen OPEN RANGE, geen THE SEARCHERS, geen spagettiwestern-info, geen Deadwood, enz. . Die Weense prof. praatte erg moeizaam. Volgens mij kunnen wij meer uit de losse pols over Western as such vertellen. Beide omroepers, die op hooibalen zaten, deden fake-onwetend... :P

  6. #1631

    Standaard Re: Maandag 18 sept. item over WILDE WESTEN

    Citaat Oorspronkelijk gepost door kit carson
    Verder veel aandacht voor de uitstervende mustang en de Indianen. Een Wayne interview.
    Maar geen Apaches, geen OPEN RANGE, geen THE SEARCHERS, geen spagettiwestern-info, geen Deadwood, enz. . Die Weense prof. praatte erg moeizaam. Volgens mij kunnen wij meer uit de losse pols over Western as such vertellen. Beide omroepers, die op hooibalen zaten, deden fake-onwetend... :P
    Helaas gemist, maar blijkbaar toch een flutdocumentaire.

  7. #1632

    Standaard Re: Maandag 18 sept. item over WILDE WESTEN

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Colonel Mortimer
    Citaat Oorspronkelijk gepost door kit carson
    Verder veel aandacht voor de uitstervende mustang en de Indianen. Een Wayne interview.
    Maar geen Apaches, geen OPEN RANGE, geen THE SEARCHERS, geen spagettiwestern-info, geen Deadwood, enz. . Die Weense prof. praatte erg moeizaam. Volgens mij kunnen wij meer uit de losse pols over Western as such vertellen. Beide omroepers, die op hooibalen zaten, deden fake-onwetend... :P
    Helaas gemist, maar blijkbaar toch een flutdocumentaire.
    De links in mijn eerder message zijn prima, maar programma als zodanig leek meer voor kijkers, die nog NOOIT van Western gehoord hadden... (Ja, en die komen er steeds meer volgens die prof., vandaar hun thema-uitzending).

  8. #1633

    Standaard

    ik las in deze topic dat er twee versies van Red Sun zijn eentje met goeie kwaliteit beeld en de andere wat minder?? maar weten jullie of de red Sun die bij play.com te koop is de goeie is?

    http://www.play.com/DVD/DVD/4-/17322...n/Product.html


    alfast bedankt (en weten jullie ook of er NL ondertitels op zitten?)

  9. #1634

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Duo Maxwell
    ik las in deze topic dat er twee versies van Red Sun zijn eentje met goeie kwaliteit beeld en de andere wat minder?? maar weten jullie of de red Sun die bij play.com te koop is de goeie is?

    http://www.play.com/DVD/DVD/4-/17322...n/Product.html


    alfast bedankt (en weten jullie ook of er NL ondertitels op zitten?)
    De versie die in de UK te koop is, is dezelfde versie als die onlangs in Nederland is uitgekomen (van Universal), maar dan zonder ondertitels (ook geen Engelse).

  10. #1635

    Standaard

    oke dan weet ik dat, maar weet jij een site waar die DVD te koop is? bij rodisc is ie oa te koop alleen ik kan niet inloggen bij rodisc :S:S


    Edit: nu kan ik oppeens wel inloggen, heb hem daar maar bestelt

  11. #1636

    Standaard

    Red Sun (Universal) ook te koop bij o.a.:

    nlstore.nl € 7,44 (gratis verzenden)

    cdplus.nl € 7,68

  12. #1637

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Paul_Hijmans
    The Proposition

    Een prachtige Austalische western die op een trage manier je begeleid door de rauwe beelden van geweld en een overvloed aan vliegen. Dit is een western in de stijl van peckinpah qua tonen van vieze mensen die ook verschrikkelijke dingen hebben gedaan. Een cast die de verhaallijn ondersteund en niks teveel zegt. Muziek, beelden lopen in elkaar over.

    Nou voor de fans van Peckinpah... die weten nu wat ze moeten doen. Een van de beste westerns van de laatste jaren misschien wel de beste. Er zit geen snelle actie in maar deze film moet het hebben van zijn drama en sfeer.
    Ik heb de r2UK versie te koop voor 12 Euro inclusief. Het is een SE 2-disc met engelse subs. PM maar bij interesse.

  13. #1638

    Standaard Re: Maandag 18/9 + herh. disdag 19/9 item over WILDE WESTEN

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Colonel Mortimer
    Citaat Oorspronkelijk gepost door kit carson
    Verder veel aandacht voor de uitstervende mustang en de Indianen. Een Wayne interview.
    Maar geen Apaches, geen OPEN RANGE, geen THE SEARCHERS, geen spagettiwestern-info, geen Deadwood, enz. . Die Weense prof. praatte erg moeizaam. Volgens mij kunnen wij meer uit de losse pols over Western as such vertellen. Beide omroepers, die op hooibalen zaten, deden fake-onwetend... :P
    Helaas gemist, maar blijkbaar toch een flutdocumentaire.
    Herhaling op dinsdagochtend 19 sept. van 08.30 - 09.30u., WDR 3

  14. #1639

    Standaard Re: Maandag 18/9 + herh. disdag 19/9 item over WILDE WESTEN

    Citaat Oorspronkelijk gepost door kit carson
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Colonel Mortimer
    Citaat Oorspronkelijk gepost door kit carson
    Verder veel aandacht voor de uitstervende mustang en de Indianen. Een Wayne interview.
    Maar geen Apaches, geen OPEN RANGE, geen THE SEARCHERS, geen spagettiwestern-info, geen Deadwood, enz. . Die Weense prof. praatte erg moeizaam. Volgens mij kunnen wij meer uit de losse pols over Western as such vertellen. Beide omroepers, die op hooibalen zaten, deden fake-onwetend... :P
    Helaas gemist, maar blijkbaar toch een flutdocumentaire.
    Herhaling op dinsdagochtend 19 sept. van 08.30 - 09.30u., WDR 3
    Shit, ik lees je bericht nu pas. Weer deze docu gemist. Maar ja dat krijg je als je werkt. :wink:

  15. #1640

    Standaard Hour of the Gun

    Gisteren de western Hour of the Gun van John Sturges uit 1967 gekeken. Hour of the Gun gaat verder waar het verhaal van Gunfight at the O.K. Corral (1957 John Sturges) ophoudt.
    Ike Clanton, gespeeld door de altijd sublieme Robert Ryan, wil wraak nemen op Wyat Earp (goede rol van James Garner). Clanton daagt de Earps voor het gerecht. Als Clanton zijn gelijk niet kan halen bij de rechtbank, neemt hij op een achterbakse manier de Earps op de korrel:de broers Morgan en Virgil Earp worden door Clantons bende vermoord. Wyat Earp bijgestaan door Doc Holliday (Jason Robards) neemt daarna wraak op Clanton en zijn bende.
    Persoonlijk vind ik Hour of the Gun een spannendere western dan Gunfight at the O.K. Corral. De film heeft minder dialoog en meer actiescènes. Net als Gunfight heeft Hour of the Gun een topcast: James Garner, Jason Robards en Robert Ryan.
    Vanavond staat in ieder geval "Doc" op het programma, een andere western over Earp en Holliday.

  16. #1641

    Standaard JESSE JAMES (1939) DVD + tv info

    Volgende week vrijdag 29 sept. a.s. op BBC2 (14.30-16.15u.), western JESSE JAMES (1939) met o.a. Henry Fonda in z'n 1e boevenrol.

    ..DVD-release is helaas uitgesteld
    (Misschien tot release van onderstaande Western, sept. 2007.)

    -0-0-0-0-0-0-

    By-the-way,
    geplande western voor 2007: The Assassination of Jesse James by the Coward Robert Ford
    Trailer: http://tinyurl.com/hz45y

  17. #1642

    Standaard The Man Behind the Gun / Thunder Over the Plains / Riding Sh

    Verwacht/pre-order:

    The Man Behind the Gun / Thunder Over the Plains / Riding Shotgun ( € 7,50)

    -0-0-0-0-0-

    *VALDEZ HORSES met Charles Bronson: nu € 8,99 inkl. porto bij blahdvd.com. (€ 12,50 ex.porto bij Ro-disc)

  18. #1643

    Standaard

    Ik heb net Duck you Sucker gekeken. In een featurette op de extra disk spreken ze over, volgens mij, essentiele scenes. zoals een martelscene van de dokter, het pissen in t water terwijl John wil drinken etc...

    Weet iemand waarom deze niet in de film zijn opgenomen of anders tenminste als deleted scenes?? Ik baal er altijd van als ik iets niet compleet heb... Aangezien ik de special edition heb....waarom dan niet alles op de dvd zetten?? Ze worden wel in de featurette genoemd dus ben ik daarom natuurlijk extra benieuwd....

  19. #1644

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Qzyn
    Red Sun (Universal) ook te koop bij o.a.:

    nlstore.nl € 7,44 (gratis verzenden)

    cdplus.nl € 7,68
    Ik heb hem vanmiddag zien liggen voor € 9,99 bij Boudisque.
    "When a forest grows too wild, a purging fire is inevitable and natural." | DVD's te koop | My Collection | WhatIWatch

  20. #1645

    Standaard

    Vannacht weer eens The long riders gekeken.

    Een topper als je het mij vraagt.

  21. #1646

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Melzz
    Ik heb net Duck you Sucker gekeken. In een featurette op de extra disk spreken ze over, volgens mij, essentiele scenes. zoals een martelscene van de dokter, het pissen in t water terwijl John wil drinken etc...

    Weet iemand waarom deze niet in de film zijn opgenomen of anders tenminste als deleted scenes?? Ik baal er altijd van als ik iets niet compleet heb... Aangezien ik de special edition heb....waarom dan niet alles op de dvd zetten?? Ze worden wel in de featurette genoemd dus ben ik daarom natuurlijk extra benieuwd....
    Deze scènes zitten niet in de film vanwege de te slechte kwaliteit van het origineel Dit was nauwelijks nog te restaureren.
    Trouwens, van Duck You Sucker bestaat niet één originele versie. Ten tijde van de release in 1971 werd deze film in verschillende versies vertoond.

  22. #1647

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Monco1976
    Vannacht weer eens The long riders gekeken.
    Een topper als je het mij vraagt.
    The Long Riders is zeker een goede western. Mijn (originele) dvd speelt trouwens niet op alle dvdspelers/-recorders (r2nl versie)

  23. #1648

    Standaard



    Gisteren gekeken naar Terror in a Texas Town.

    Een leuke western die het vooral moet hebben van de mysterieuze schurk en Sterling Hayden als Zweed met een zware en overduidelijke stem. Weinig shoot outs, wel een originele climax.

  24. #1649

    Standaard Website met zeer veel westernposters

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Kees Hoekerd
    Gisteren gekeken naar Terror in a Texas Town. Een leuke western die het vooral moet hebben van de mysterieuze schurk en Sterling Hayden als Zweed met een zware en overduidelijke stem. Weinig shoot outs, wel een originele climax.
    Bedankt voor de info; deze DVD stond al op m'n wensenlijst.

    Website met zeer veel westernposters, LINK.

  25. #1650

    Standaard Re: Website met zeer veel westernposters

    Citaat Oorspronkelijk gepost door kit carson
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Kees Hoekerd
    Gisteren gekeken naar Terror in a Texas Town. Een leuke western die het vooral moet hebben van de mysterieuze schurk en Sterling Hayden als Zweed met een zware en overduidelijke stem. Weinig shoot outs, wel een originele climax.
    Bedankt voor de info; deze DVD stond al op m'n wensenlijst.

    Website met zeer veel westernposters, LINK.
    Ook een uitstekende 16:9 transfer door MGM. Wat je niet vaak van ze kan zeggen, ik heb van de r1 western legends ook nog lawman liggen. Deze heeft echt hele matige audio, en een weinig scherp beeldkwaliteit.
    Deze kocht ik voor de uncut status, maar zonder subs is er weinig aan. Weet iemand op welk moment de paardenval is?
    Als het later niet lukt, kan ik altijd aan de R2UK denken.

Pagina 66 van 167 EersteEerste ... 165662636465666768697076116166 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •