Pagina 67 van 167 EersteEerste ... 175763646566676869707177117 ... LaatsteLaatste
De resultaten 1.651 tot 1.675 van 4160 worden weergegeven.
  1. #1651

    Standaard

    Gister én eergister Once Upon A Time In The West weer eens gekeken. Die film raakt je toch echt diep in je ziel... Onvoorstelbaar.

  2. #1652

    Standaard RAWHIDE: Eric Fleming

    28 sept. 1966 - 28 sept. 2006:
    Het is al weer 40 jaar geleden, dat western-acteur Eric Fleming , vooral bekend uit de top tv-westernreeks RAWHIDE is verdronken. (Link).

    Het eerste seizoen van RAWHIDE is inmiddels op DVD uit (23 afleveringen). Stuk voor stuk prima gevarieerde afleveringen met gastoptredens van veel bekendere acteurs. (Zie ook eerdere posts in
    dit forum). Deze reeks zou eigenlijk bij ieder westernfan in de DVD-collectie moeten behoren.



    edit 28/9
    Forum: http://tv.groups.yahoo.com/group/rawhide/

    Move ‘em on. Head ‘em up!

  3. #1653

    Standaard

    Butch Cassidy and the Sundance Kid (1969) 2 disc gekocht! Blind en wel! Hij zal wel weer ''meesterlijk'' worden.. :P

  4. #1654

    Standaard Re: RAWHIDE: Eric Fleming

    Citaat Oorspronkelijk gepost door kit carson
    Het eerste seizoen van RAWHIDE is inmiddels op DVD uit (23 afleveringen). Stuk voor stuk prima gevarieerde afleveringen met gastoptredens van veel bekendere acteurs. (Zie ook eerdere posts in
    dit forum). Deze reeks zou eigenlijk bij ieder westernfan in de DVD-collectie moeten behoren.
    R1 of R2

  5. #1655

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door James caviezel
    Butch Cassidy and the Sundance Kid (1969) 2 disc gekocht! Blind en wel! Hij zal wel weer ''meesterlijk'' worden.. :P
    Wat is meerwaarde van de 2 disc t.o.v. de 1 disc Special Edition

  6. #1656

    Standaard

    Las het in de FilmValley. Zelfde geldt voor the hustler en dergelijke.
    Heb beide films al, en zal het daar wel bij houden, of de features moeten heel vet zijn.

  7. #1657

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Colonel Mortimer
    Citaat Oorspronkelijk gepost door James caviezel
    Butch Cassidy and the Sundance Kid (1969) 2 disc gekocht! Blind en wel! Hij zal wel weer ''meesterlijk'' worden.. :P
    Wat is meerwaarde van de 2 disc t.o.v. de 1 disc Special Edition
    De extra's + de slipcase hopelijk.. :wink:

  8. #1658

    Standaard Re: RAWHIDE: Eric Fleming

    Move ‘em on. Head ‘em up!

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Colonel Mortimer
    Citaat Oorspronkelijk gepost door kit carson
    Het eerste seizoen van RAWHIDE is inmiddels op DVD uit (23 afleveringen). Stuk voor stuk prima gevarieerde afleveringen met gastoptredens van veel bekendere acteurs. (Zie ook eerdere posts in
    dit forum). Deze reeks zou eigenlijk bij ieder westernfan in de DVD-collectie moeten behoren.
    R1 of R2
    R-1: HIER 7DVD boxset info. Hier 7DVD boxset gallery/interieur.
    HIER laagste prijs ( € 26,83 voor minimaal 1.150 minuten) gezien.

    Op de DVD's staat ook de Clint Eastwood story.
    En natuurlijk die geweldige filmmuziek van Frankie Lane (3:10 to Yuma).


    CLINT EASTWOOD en The duke ERIC FLEMING.



    Zeldzame (kleuren) foto van Eastwood op achterzijde 7DVD-box:


  9. #1659

    Standaard

    Geen subs, das wel jammer zeg.

  10. #1660

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Kees Hoekerd
    Geen subs, das wel jammer zeg.
    Dat zie je inderdaad zelden bij tv-series op R-1 DVD.Echter, heb ze bij RAWHiDE toch niet echt gemist. De serie had prima scenarioschrijvers en goede (gast) acteurs en e.e.a. is goed te volgen. Het zijn behoorlijk dynamische afleveringen van 50 minuten met veel aktie en weinig zware dialogen. Tja, en voor zo'n € 1 per aflevering....

  11. #1661

    Standaard

    Straks Hombre kijken met Paul Newman... ik heb hem nog nooit eerder gezien dus ben benieuwd. Ik laat nog wel weten wat het oordeel is...

  12. #1662

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Monco1976
    Straks Hombre kijken met Paul Newman... ik heb hem nog nooit eerder gezien dus ben benieuwd. Ik laat nog wel weten wat het oordeel is...
    In elk geval prachtige natuuropnames.

  13. #1663

    Standaard

    Die Rawhide box is inderdaad zeer interessant, alleen heb gewoon een voorgevoel dat deze box erg snel in prijs gaat zakken omdat er nog maar weinig western-fans zijn dus de verkoop zal tegenvallen. Dus hoop ik op een mooie prijs in de komende maanden.

  14. #1664

    Standaard

    Dat zal wel tegenvallen, in Amerika is western altijd een zeer beroemd genre geweest. Dat het nu slecht gaat met de westernfilms, maakt het niet minder succesvol.
    Hoewel ik wel denk dat dit minder gaat opleveren dan het meer commerciele western werk. Als Eastwood er niet in speelde, zou ik er weinig van gehoord hebben.

  15. #1665

    Standaard

    Ik heb gisteren The Proposition gezien en dat is een nieuwe western en erg goed en heeft echt een aparte stijl...

  16. #1666

    Standaard The Man from Colorado

    Gisteren The Man from Colorado gekeken. The Man from Colorado is een western uit '48 met Glenn Ford en William Holden.
    De film gaat over de verwerking van de Amerikaanse burgeroorlog. Kolonel Owen Devereaux, een zeer sterke rol van Glenn Ford, heeft een oorlogstrauma. Als oorlogsheld wordt hem de baan van federaal rechter aangeboden. Kapitein Del Stewart (William Holden) merkt dat Devereaux niet helemaal in orde is en accepteert na de burgeroorlog een baan als federal marschal om Devereaux, die steeds wreder wordt, te controleren.

    De film heeft relatief weinig actiescènes en concentreert zich op de psychologie van de personages. Het einde van de film is te abrupt, blijkbaar is vijf minuten uit de film geknipt. De filmduur is 95 minuten i.p.v. 100 minuten.
    The Man from Colorado is me zeker niet tegengevallen: het is gewoon een sterke psychologische western. Glenn Ford zet zijn rol prima neer. William Holden speelt wat oppervlakkiger en is in deze film duidelijk de mindere van Ford.

    Aanrader 8/10

  17. #1667

    Standaard Move ‘em on. Head ‘em up.

    Move ‘em on. Head ‘em up!

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Kees Hoekerd
    Dat zal wel tegenvallen, in Amerika is western altijd een zeer beroemd genre geweest. Dat het nu slecht gaat met de westernfilms, maakt het niet minder succesvol.
    Hoewel ik wel denk dat dit minder gaat opleveren dan het meer commerciele western werk. Als Eastwood er niet in speelde, zou ik er weinig van gehoord hebben.
    Niet alleen Amerika, maar de meeste landen, behalve Nederland.

    RAWHIDE behoort naast DEADWOOD tot de polulairste tv-westerns.
    CBS/Columbia-House heeft een aantal jaren terug DVD's met steeds 3 RAWHIDE afleveringen uitgebracht, en daarvoor werden bij Ebay tot voor kort vaak prijzen tussen de $ 10 en $ 30 per DVD op geboden. (Een kennis van mij heeft voor 8 "losse" RAWHIDE DVD's meer dan € 160 betaald.)
    ...de eerdere Columbia-House releases (thumbnail)

    Toen DVDBeaver aankondigde, dat er een RAWHIDE 7DVD-box uitkwam, heb ik de reeds verzamelde "losse" RAWHIDE DVD's snel verkocht via marktplaats.nl, waarvoor per stuk doorgaans € 17,50 (ex. porto) werd geboden.
    In NL is RAWHIDE in de beginjaren 60 uitgezonden door de VARA, tussen 19-20u., en de straten waren in die tijd nagenoeg leeg.
    Ik verwacht geen snelle prijsdaling; de internationale vraag is daarvoor denk ik nog te groot.

    * DVDreview RAWHIDE: http://tinyurl.com/qany7

    * Duitse RAWHIDE fansite: http://www.tausend-meilen-staub.de/

  18. #1668

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door kit carson
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Monco1976
    Straks Hombre kijken met Paul Newman... ik heb hem nog nooit eerder gezien dus ben benieuwd. Ik laat nog wel weten wat het oordeel is...
    In elk geval prachtige natuuropnames.
    Ik heb Hombre vanmiddag ook bekeken. De film viel me (enorm) tegen: nauwelijks spanning/actie, te veel onnodige dialoog en Paul Newmans acteren heb ik ook al beter gezien. Eén van de weinige positieve elementen vind ik de rol van Richard Boone als Cicero Grimes, wat een etterbak is dat in Hombre vooral in de scène als hij een ticket voor de postkoets wil hebben. Het begin van de film, de eerste minuten, lieten me denken aan een scène uit de western The Valdez Horses met Charles Bronson.
    6/10

  19. #1669

    Standaard

    Nieuwe John Wayne releases (R2 NL):

    07-06-2007 McLintock (2 disc Special Edition) Paramount
    07-06-2007 Hondo (Special Edition) Paramount
    06-12-2007 John Wayne 100th Anniversary Box Sets Paramount

  20. #1670

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Colonel Mortimer
    Nieuwe John Wayne releases (R2 NL):

    07-06-2007 McLintock (2 disc Special Edition) Paramount
    07-06-2007 Hondo (Special Edition) Paramount
    06-12-2007 John Wayne 100th Anniversary Box Sets Paramount
    WTF mclintock 2 disc.
    Dus nog beter dan de R1 release, ben benieuwd naar de specs.

  21. #1671

    Standaard

    Gisteren The Sheepman gekeken. http://www.imdb.com/title/tt0052190/
    The Sheepman is zeker in de eerste 20 minuten een erg amusante western, daarna wordt het verhaal een stuk serieuzer.

    Jason Sweet (Glenn Ford) is een schapenboer die zich wil vestigen in een westernstadje waar vooral koeien worden gehouden. Dit levert in het begin enkele komische situaties op, omdat Sweet de "though guy" speelt. Daarna ontwikkelt zich een tweestrijd tussen Sweet en diens oude vriend Johnny Bledsoe (Leslie Nielsen), die zich nu Colonel Stephen Bedford noemt en een rijke veehandelaar is.
    7/10

  22. #1672

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Colonel Mortimer
    Nieuwe John Wayne releases (R2 NL):

    07-06-2007 McLintock (2 disc Special Edition) Paramount
    07-06-2007 Hondo (Special Edition) Paramount
    06-12-2007 John Wayne 100th Anniversary Box Sets Paramount
    Vandaag bij de MM gekocht: The searchers 1956 (2 disc)

    Ben benieuwd.. :P

  23. #1673

    Standaard

    Probeer dit genre bij mij te doen herleven, heb bij de V&D OUATITW gekocht. Ik was geen al te grote fan van Westerns, maar ga het toch weer 'ns proberen... :wink:
    "Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul,
    ash nazg thrakatulûk, agh burzum-ishi krimpatul."

    Greetz, the Dude / Four-Star SafeTrader
    Last.fm | Filmlijst en -recensies | DVD Profiler

  24. #1674

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door James caviezel
    Vandaag bij de MM gekocht: The searchers 1956 (2 disc)
    Ben benieuwd.. :P
    The Searchers is één van Waynes beste films. De 2-disc heeft een uitstekende transfer.

  25. #1675

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DeepWithinGothic
    Probeer dit genre bij mij te doen herleven, heb bij de V&D OUATITW gekocht. Ik was geen al te grote fan van Westerns, maar ga het toch weer 'ns proberen... :wink:
    Eén betere western dan OUATITW zul je waarschijnlijk nauwelijks vinden.
    Je hebt gelijk één van de allerbeste westerns ooit gekocht. Ik vind The Good, the Bad & the Ugly net iets beter dan OUATITW.

Pagina 67 van 167 EersteEerste ... 175763646566676869707177117 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •