Pagina 7 van 167 EersteEerste ... 345678910111757107 ... LaatsteLaatste
De resultaten 151 tot 175 van 4160 worden weergegeven.
  1. #151

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Buscemi
    Zojuist mijn gestaag groeiende westernDVDcollectie aangevuld met twee juweeltjes: High Noon en My Name is Nobody... :wink:
    Aangestoken door m'n pa (zijn favoriet), maar My Name Is Nobody is gewoon magisch... Geen ander woord voor.

  2. #152

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door HJV
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Buscemi
    Zojuist mijn gestaag groeiende westernDVDcollectie aangevuld met twee juweeltjes: High Noon en My Name is Nobody... :wink:
    Aangestoken door m'n pa (zijn favoriet), maar My Name Is Nobody is gewoon magisch... Geen ander woord voor.
    Ik heb hem vanmiddag gekeken. Ik wist me zelfs geen enkele scene meer te herinneren maar wat heb ik genoten van Terence Hill en vooral van Henry Fonda...
    Now if you'll excuse me, I have a beam of light to catch (quote from K-PAX)

  3. #153

    Standaard

    Ik zag onlangs weer The Big Country (1958) met Gregory Peck en Jean Simmons. Ook wel een aanrader! Gelijk maar even besteld

  4. #154
    Hamilcar54
    Guest

    Standaard

    The Big Country is inderdaad een aanrader, ik heb hem zelf ook nog maar een maand in mijn bezit.

    Dit najaar, met dank aan Paramount, komen alvast Once upon a time in the West en ook nog Shane uit !

  5. #155

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hamilcar54
    Dit najaar, met dank aan Paramount, komen alvast Once upon a time in the West en ook nog Shane uit !
    Once upon a time in the West staat bij mij (en bij denk ik velen) al geruime tijd op de verlanglijst. Zoals het er naar uit ziet, gaat het er in september dan toch eindelijk van komen. Shane zal ik inderdaad ook wel gaan aanschaffen.

    Terugkomende op My name is Nobody: Ik had ergens gelezen dat er binnenkort een ook nieuwe R1 van gaat komen, gezien de oude inmiddels OOP is. Kleine hoop dat ze hem misschien opschonen of wat meer leuke extra's bij stoppen...??

  6. #156

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door MAD
    Ik zag onlangs weer The Big Country (1958) met Gregory Peck en Jean Simmons. Ook wel een aanrader! Gelijk maar even besteld
    Kocht ik ook vorige week. Helaas nog niet kunnen bekijken...
    Now if you'll excuse me, I have a beam of light to catch (quote from K-PAX)

  7. #157

  8. #158

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door MAD
    Hier het artwork voor "Once upon a Time in the West". Ziet er goed uit!
    Dit is toch wel de DVD waar is ik sinds het begin van het dvd-tijdperk het meest naar uitkijk...
    Now if you'll excuse me, I have a beam of light to catch (quote from K-PAX)

  9. #159

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Buscemi
    Citaat Oorspronkelijk gepost door MAD
    Hier het artwork voor "Once upon a Time in the West". Ziet er goed uit!
    Dit is toch wel de DVD waar is ik sinds het begin van het dvd-tijdperk het meest naar uitkijk...
    Zo wil ik 't niet stellen, maar hij staat zeker in mijn top 10.
    DVDProfiler Movie Collector
    LG OLED65C8PLA, Oppo UDP-203, Panasonic DP-UB824,Pioneer BDP LX88, Toshiba HD-XE1, Onkyo TX NR 5010, Velodyne DD15, Canton Vento 890, Q-Acoustics i7000, XBox360
    "Penguins mate for life. That doesn't surprise me much because they all look alike. It's not like they're going to meet a really new, great looking penguin someday."

  10. #160

    Standaard

    Ik hoop maar dat we hier ook dat bovenstaande artwork krijgen want dat vind ik er toch wel heel mooi uitzien.

    Op www.dvd-home.nl staat onderstaand artwork welke ik toch op z`n zachtst gezegd minder vind. Welke wordt het nou?




    P.S.: Ik had deze reactie ook al in de pricewatch topic geplaatst maar denk dat het hier toch meer geschikt is. 8)
    "This is not about revenge, this is punishment..." -> Tom Jane - The Punisher

  11. #161

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Buscemi
    Citaat Oorspronkelijk gepost door MAD
    Hier het artwork voor "Once upon a Time in the West". Ziet er goed uit!
    Dit is toch wel de DVD waar is ik sinds het begin van het dvd-tijdperk het meest naar uitkijk...
    Ja idd. Toch ongelooflijk dat sommige films ondanks de hoge leeftijd de tand des tijds doorstaan hebben en niks van hun magie verloren hebben. Hij moet natuurlijk wel mooi opgepoetst worden. Ben eens benieuwd wat de kwaliteit uiteindelijk wordt. Deze zal ik zeker gaan aanschaffen.
    "This is not about revenge, this is punishment..." -> Tom Jane - The Punisher

  12. #162

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door MAD
    Ik zag onlangs weer The Big Country (1958) met Gregory Peck en Jean Simmons. Ook wel een aanrader! Gelijk maar even besteld
    Ik zag hem afgelopen nacht. Ik wilde eigenlijk de helft kijken maar bleef geboeid tot het einde.
    Gelukkig op mijn werk een beetje kunnen bijslapen.
    Now if you'll excuse me, I have a beam of light to catch (quote from K-PAX)

  13. #163
    Hamilcar54
    Guest

    Standaard

    Dat is nu nog eens prachtige artwork, knappe cover ook ! Men heeft er bij Paramount lang genoeg over gedaan om deze film op dvd uit te brengen, hopelijk is de afgeleverde kwaliteit het wachten waard.

  14. #164

    Standaard

    Omdat Ang Lee op dit moment hot is (The Hulk) ben ik eigenlijk wel benieuwd wat jullie van Ride With the Devil vinden.
    Ik vind dit namelijk een van de betere (moderne) westerns met mooie rollen van Tobey Maguire, Skeet Ulrich, Jewel Kilcher en Jeffrey Wright.
    Maar vooral Jonathan Rhys-Meyers die de rol van de verderfelijke Pitt Mackeson speelt vond ik zeer goed.
    Now if you'll excuse me, I have a beam of light to catch (quote from K-PAX)

  15. #165

    Standaard

    Vandaag EL Dorado gekocht
    en in bestelling Wildbunch UK en The Professionals UK.
    Nad Masters M17 M12 M27 M22 M50.2 - OPPO UDP-205 - JVC RS400 isf -Samsung 55JU7500 - Paradigm Studio 100/Monitor series 7.1 Velodyne DD15+ - Audioquest

  16. #166

    Standaard

    Eindelijk, eindelijk, daar komt ie dan; 10 september - McCabe & Mrs. Miller. Een van mijn alltime western favorieten. Hoewel western? Het is geen John Wayne achtige film, maar Warren Beatty die een ranzige gokker speelt en in een klein stadje samen met Julie Christie een bordeel gaat beginnen. Meesterlijk spel, een van de betere rollen van Beatty, en met Altman voor de regie. Bijzonder mooi is ook de muziek van Leonord Cohen. Past precies bij de sfeer van de film. Helaas heb ik nog nooit de soundtrack kunnen vinden. Dus als iemand 'm heeft...
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  17. #167

    Standaard

    Ik heb 'r zojuist drie besteld voor 20 pond bij play.
    The Big Country
    The Good the Bad and the Ugly
    Fist full of Dollars
    DVDProfiler Movie Collector
    LG OLED65C8PLA, Oppo UDP-203, Panasonic DP-UB824,Pioneer BDP LX88, Toshiba HD-XE1, Onkyo TX NR 5010, Velodyne DD15, Canton Vento 890, Q-Acoustics i7000, XBox360
    "Penguins mate for life. That doesn't surprise me much because they all look alike. It's not like they're going to meet a really new, great looking penguin someday."

  18. #168

    Standaard

    In het OUATITW topic wordt er ook al naar gerefereerd. Men heeft The Good, The Bad And The Ugly naar het schijnt helemaal opgepoetst en voorzien van een nieuwe audiotrack en naar originele lengte terug gebracht (langer dus).

    Zie hier voor meer info: http://www.dvdtalk.com/dvdsavant/s745GBU.html

    Grote hamvraag is natuurlijk nu: `wanneer komt ie in deze vorm uit op dvd?`
    Zijn er misschien al dvd-ofielen die hier al iets meer info over hebben? 8) Dit vindt ik samen met OUATITW de beste westerns ooit en wil ik dus héél graag aan m`n collectie toevoegen.

    Ik hoop dat hier snel wat meer info over bekend wordt.
    "This is not about revenge, this is punishment..." -> Tom Jane - The Punisher

  19. #169

    Standaard

    wel gaaf die nieuwe uitgave....

    het enigste wat ik heb kunnen vinden ( en dat had jij al gelezen) is

    Now what about a DVD?

    No DVD of the new restoration is in the works as yet. A special edition was planned in 2001 but cancelled. Savant would guess that if one came out, it would be 2004 at the earliest.
    Nad Masters M17 M12 M27 M22 M50.2 - OPPO UDP-205 - JVC RS400 isf -Samsung 55JU7500 - Paradigm Studio 100/Monitor series 7.1 Velodyne DD15+ - Audioquest

  20. #170

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door MAD
    Citaat Oorspronkelijk gepost door hitch_fan
    ....
    Is de Steward / Mann film "Strategic Air Command" nog wat... Staat mij maar vaag iets van bij (misschien ooit in een grijs verleden wel eens gezien geloof ik)
    Ik heb hem wel eens gezien, maar was er niet echt van onder de indruk dan kun je inderdaad beter met dezelfde acteurs the Glenn Miller story kopen. Heb ik vorig jaar in het buitenland nog een keer gezien op tv en blijft leuk om naar te kijken.

    Ik ben nog op zoek naar de titel van een western met Kirk Douglas waarin hij een lonely cowboy speelt, werkt op een cattle ranch en waarin veel gedoe is over wire fences.

  21. #171

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Kaplan
    Ik ben nog op zoek naar de titel van een western met Kirk Douglas waarin hij een lonely cowboy speelt, werkt op een cattle ranch en waarin veel gedoe is over wire fences.
    Man Without A Star van King Vidor uit 1955 misschien?
    When once asked to name his favorite directors, Orson Welles cited "The old masters . . . By which I mean John Ford, John Ford and John Ford."

    A Collection Of Oldies But Goldies

  22. #172

    Standaard

    In de reeks Fox Studio Classics:

    The Ox-Bow Incident (1943) met Henry Fonda: 02/12/2003



    Special Features: Commentary; Biography: Henry Fonda; Theatrical trailer; Still Gallery; Fox Studio Classics cross-promo trailers


    Goede film! Was al uit, maar dit is waarschijnlijk een opgeschoonde versie (?)

  23. #173

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door MAD
    Goede film! Was al uit, maar dit is waarschijnlijk een opgeschoonde versie (?)
    Ik kan mij vergissen maar volgens mij is dit de eerste keer dat The Ox-Bow Incident op DVD verschijnt.

    Een andere zeer goede western die binnenkort (15 September volgens Play) op R2 verschijnt is Ulzana's Raid:



    Keiharde, cynische western van Robert Aldrich uit 1972.
    When once asked to name his favorite directors, Orson Welles cited "The old masters . . . By which I mean John Ford, John Ford and John Ford."

    A Collection Of Oldies But Goldies

  24. #174

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door hitch_fan
    Ik kan mij vergissen maar volgens mij is dit de eerste keer dat The Ox-Bow Incident op DVD verschijnt.
    Je hebt gelijk. Ik had hem al wel eerder gezien maar dat bleek VHS te zijn...

    Verder is in regio 1 er ook een hele reeks Gene Autry films (onder het logo: The Gene Autry Collection) uitgekomen (en meer volgen). Aan het eind van het jaar volgt de complete verzameling in een box set. Dit zijn een soort van musical westerns en ik ben hier zelf niet zo'n fan van. Ik vind dit meer in de catogorie B-films thuishoren, maar misschien zijn er fans onder ons, vandaar dat ik het even meld.


  25. #175

    Standaard

    Als antwoord op de vraag of er nog leven zit in het Western genre: JA !
    Kevin Costner komt binnenkort met een western die door hem geregiseerd is, en waar hij ook nog eens een van de hoofdrollen vertolkt.
    Ook Robert Duvall en Annette Bening spelen er in mee.

    bekijk hieronder de trailer van OPEN RANGE
    http://www.apple.com/trailers/touchs...nge/large.html

Pagina 7 van 167 EersteEerste ... 345678910111757107 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •