De resultaten 1 tot 15 van 15 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard 4k UHD doosjes kopen

    Ik heb geen idee of deze op de goede plek staat, maar anders wordt hij vanzelf verplaatst.....

    Ik ben op zoek naar een winkel waar ik lege 4K UHD doosjes (die zwarte dus) kan kopen, en wel die waar ik 3 of 4 discs in kwijt kan. Het komt steeds vaker voor dat ik de 3D eruit haal en bij de 4K UHD doe en de 2D + doosje verkoop.

    Tips zijn welkom .

    Aanvulling: ebay ken ik, het liefst wel wat goedkoper.

  2. #2

    Standaard

    https://www.kronenberg24.de/
    Bij 'Blu-ray Hüllen' kijken, daar staan verschillende kleuren, ook zwart.
    Doorbladeren naar de tweede bladzijde, daar staan doosjes voor 3 schijven. 99 cent het stuk.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  3. #3

    Standaard

    Bedankt Werner! Ik moet nog even checken of het inderdaad dezelfde dikte is als de UK doosjes, maar het ziet er goed uit!

  4. #4

  5. #5

    Standaard

    Bedankt Ernstig2005! Bij beide zijn de verzendkosten wel erg hoog t.o.v. mijn bestelling...ik ga toch nog denken of ik het niet gewoon met een inleghoesje doe .

  6. #6

    Standaard

    ''rogue heeft zijn/haar limiet voor opgeslagen privéberichten overschreden en kan pas berichten ontvangen nadat ruimte is vrijgemaakt.''

  7. #7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Verhoeven Bekijk bericht
    ''rogue heeft zijn/haar limiet voor opgeslagen privéberichten overschreden en kan pas berichten ontvangen nadat ruimte is vrijgemaakt.''
    En geleegd .

  8. #8

    Standaard

    Ik zoek dese hoesjes ook wel eigenlijk om de 3D versie erbij te voegen. Idee om anders samen een bestelling te doen om de verzendskosten te besparen? Of zou dat weinig uitmaken denk je.

  9. #9

    Standaard

    Even dit topic omhoog schoppen. Zijn er ergens ook dubbele 4K-doosjes te krijgen met Europese dikte (11mm)?
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  10. #10

    Standaard

    Op Marktplaats worden er wel eens wat aangeboden. Daar even zoeken.

  11. #11

    Standaard

    Rogier, bedankt voor deze gouden tip!
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  12. #12

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Bekijk bericht
    Even dit topic omhoog schoppen. Zijn er ergens ook dubbele 4K-doosjes te krijgen met Europese dikte (11mm)?
    Overigens, kun je het ook simpler en goedkoper oplossen.

    Zelf gebruik in dan van die CD papieren en folie hoesjes om een extra disc (de BD of bonus) in de 4K verpakking te doen.
    Die schuif je gewoon onder de 2 lipjes aan de linkerzijde die bedoeld zijn voor ???? die inlays of boekjes die nooit aanwezig zijn
    "A man's got to know his limitations", ...

  13. #13

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Bekijk bericht
    https://www.kronenberg24.de/
    Bij 'Blu-ray Hüllen' kijken, daar staan verschillende kleuren, ook zwart.
    Doorbladeren naar de tweede bladzijde, daar staan doosjes voor 3 schijven. 99 cent het stuk.
    Kronenberg heeft geen 4K-doosjes voor 3 disks meer. Zijn er mensen die weet hebben van een winkel waar ze doosjes voor 3 en zelfs 4 4K-schijven hebben?
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  14. #14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Bekijk bericht
    Kronenberg heeft geen 4K-doosjes voor 3 disks meer. Zijn er mensen die weet hebben van een winkel waar ze doosjes voor 3 en zelfs 4 4K-schijven hebben?
    Hier alleen de "brede" Amaray doosjes met eventueel een losse tray https://www.walvisproducts.nl/c-4612...-game-doosjes/

    Verzendkosten België € 9,95.

  15. #15

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Johan1967 Bekijk bericht
    Hier alleen de "brede" Amaray doosjes met eventueel een losse tray https://www.walvisproducts.nl/c-4612...-game-doosjes/

    Verzendkosten België € 9,95.
    Da's voorlopig de beste oplossing. Mocht iemand weten waar ze de dunnere doosjes voor 3 schijven, of misschien wel eender welke doosjes voor 4, 5, ... schijven hebben, laat het weten zou ik zo zeggen.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •