De resultaten 1 tot 18 van 18 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Sony DN1080 HOME knop wordt niet weergegeven op scherm

    Na stroomuitval zijn waarschijnlijk hier en daar de instelling wat veranderd en krijg ik het niet meer voor mekaar om het scherm van de HOME knop op mijn tv te krijgen, weet iemand wat ik daar aan kan doen?

  2. #2

    Standaard

    Had ooit iets soortgelijks met mijn receiver. Zie jouw handleiding bladzijde 57. Alternatief:

    De fabrieksinstellingen herstellen


    U kunt alle in het geheugen opgeslagen instellingen wissen en de fabrieksinstellingen van de receiver herstellen door de volgende procedure uit te voeren. Deze procedure kan ook worden gebruikt om de receiver te initialiseren voordat u deze voor de eerste keer gebruikt.
    Hiervoor moeten de knoppen op de receiver worden gebruikt.


    • Schakel de receiver uit.
    • Houd (aan/stand-by) op de receiver ingedrukt gedurende 5 seconden.
      [CLEARING] knippert enige tijd op het displaypaneel en verandert daarna in [CLEARED !].


    Laatst aangepast door Pieter Kleine : 23-09-2018 om 16:23
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  3. #3

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter Kleine Bekijk bericht
    Had ooit iets soortgelijks met mijn receiver. Zie jouw handleiding bladzijde 57. Alternatief:

    De fabrieksinstellingen herstellen


    U kunt alle in het geheugen opgeslagen instellingen wissen en de fabrieksinstellingen van de receiver herstellen door de volgende procedure uit te voeren. Deze procedure kan ook worden gebruikt om de receiver te initialiseren voordat u deze voor de eerste keer gebruikt.
    Hiervoor moeten de knoppen op de receiver worden gebruikt.


    • Schakel de receiver uit.
    • Houd (aan/stand-by) op de receiver ingedrukt gedurende 5 seconden.
      [CLEARING] knippert enige tijd op het displaypaneel en verandert daarna in [CLEARED !].


    Bedankt voor deze tip, ik ga het later vandaag even proberen.

  4. #4

    Standaard

    Krijg je wel andere on screen dingen te zien van de receiver? Bijvoorbeeld bij het veranderen van het volume?
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  5. #5

    Standaard

    Ja die krijg ik wel te zien, ik heb vrijdag blikseminslag gehad. Modem stuk, mediaspeler stuk en ik krijg nu niet meer de instelling knop HOME op beeld. Verder werkt het qua ARC, beeld en geluid allemaal goed.

  6. #6

    Standaard

    Ok, dt is wel vreemd dan.
    Heb je de SONY app gekoppeld aan de receiver? Dan kun je nog uitsluiten dat het aan je afstandsbediening ligt.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  7. #7

    Standaard

    Ja heb ik, maar momenteel door blikseminslag heb ik geen internet doordat modem stukken is. Ik krijg van de week nieuwe modem van de provider. Je bedoelt de app music center toch?

  8. #8

    Standaard

    Ik had zelf Video & TV sideview: Remote, maar misschien zit in music center ook wel de home optie.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  9. #9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter Kleine Bekijk bericht
    Had ooit iets soortgelijks met mijn receiver. Zie jouw handleiding bladzijde 57. Alternatief:

    De fabrieksinstellingen herstellen


    U kunt alle in het geheugen opgeslagen instellingen wissen en de fabrieksinstellingen van de receiver herstellen door de volgende procedure uit te voeren. Deze procedure kan ook worden gebruikt om de receiver te initialiseren voordat u deze voor de eerste keer gebruikt.
    Hiervoor moeten de knoppen op de receiver worden gebruikt.


    • Schakel de receiver uit.
    • Houd (aan/stand-by) op de receiver ingedrukt gedurende 5 seconden.
      [CLEARING] knippert enige tijd op het displaypaneel en verandert daarna in [CLEARED !].


    Nu ben ik nog verder van huis haha, want hij houdt niet op met clearing, al een aantal uurtjes en hij staat nog steeds niet op cleared!
    Kan dit te maken hebben met dat ik momenteel geen internetverbinding heb of staat dat er los van?

  10. #10

    Standaard

    Van stroom afhalen? Lijkt een vastloper.
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  11. #11

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter Kleine Bekijk bericht
    Van stroom afhalen? Lijkt een vastloper.
    Heb ik gedaan, voor 5 uur maar daarna begint hij weer met clearing en komt weer niet verder...
    Ik zal even bellen met Sony support...

  12. #12

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter Kleine Bekijk bericht
    Van stroom afhalen? Lijkt een vastloper.
    Contact gehad met Sony en het was echt een software defect, waarschijnlijk ook door de blikseminslag afgelopen vrijdag. Ook contact gehad met de winkel want ik had de Receiver nog niet zolang en wat een geweldige service bij Bol.com, ik kon mijn retour sturen en krijg het geld terug en kan dan gewoon weer een nieuwe bestellen. Ze ruilen namelijk niet om boven een bedrag van 300,00 dus het is een beetje omslachtig maar prima! Ik heb wat dat betreft qua service bij bol.com alleen maar goede ervaringen. Mijn modem en mediaspeler waren ook stuk, mediaspeler is weg voor reparatie en vandaag krijg ik een nieuwe modem. Automatische updates in mijn apparataten ga ik omzetten naar handmatig, want ik heb het idee dat hij bezig was met update..

    ook heb ik wat bliksem inslag beschermers gekocht, die je apparaten binnen 10 meter beschermen. Ik hoop dat ze ook echt gaan werken, omdat we toch vaker met dit extreme weer te maken zullen krijgen. Meer mensen in mijn buurt en dorp hadden apparatuur stuk. Soms heb je nooit wat en dan ineens lijkt alles mis te gaan, toch gisteren een goede dag door de service bij bol.com en ook nogeens bij expert waar ik vorige week een WiFi range Extender had gekocht en gisteren om een HDMI kabel kwam, ik ineens nog 20 euro korting kreeg op de WiFi Extender omdat deze net in prijs was verlaagd.Kortom het lijkt allemaal weer de goede kant uit te gaan.

    Ik heb de laatste 5 dagen toch wel gemerkt hoe afhankelijk ik ben geworden van tv & internet haha...(tsja 5 dagen berusting )

  13. #13

    Standaard

    wow leuk om te horen dat je van bol.com een vervanging krijg, ik ook heb met bol.com altijd een goede afloop als er iets niet goed is gegaan..
    Ik heb al jaren een bliksem inslag beschermer een stopcontact doos die uitslaat als de bliksem erin komt..
    Nog nooit nodig gehad ...even aftikken lol..
    Ik hoop dat alles weer goed komt bij je thuis..
    Groetjes.. uit Schiedam

  14. #14

    Standaard

    Verbazend dat bol.com garantie geeft op blikseminslag
    Dat is toch verzekeringswerk of indien de netbeheerder verantwoordelijk is wordt het door hen(of hun verzekeraar) vergoed??
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  15. #15

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    Verbazend dat bol.com garantie geeft op blikseminslag
    Dat is toch verzekeringswerk of indien de netbeheerder verantwoordelijk is wordt het door hen(of hun verzekeraar) vergoed??
    Ja of het nou echt aan de blikseminslag heeft gelegen weet ik niet, het kon voor hetzelfde ook gewoon een software defect zijn. Dat weet ik niet zeker, vooral omdat de Receiver het voorheen wel gewoon goed deed voordat ik de stand-by knop voor 5 sec indrukte. De HOME knop werdt voorheen niet meer op het beeld getoond maar voor de rest werkte de Receiver goed. Inmiddels heb ik ook nieuwe modem en kan ik alles weer mooi gaan instellen.

    Mijn mediaspeler is wel ter reparatie gestuurd en ik ben benieuwd wat daaraan mankeert, de USB poorten wilden niks meer lezen van een USB stick of HD. Dat zal mischien wel een verzekeringskwestie gaan worden.

    Bedankt madonnafreak het gaat inmiddels weer de goede kant uit
    Laatst aangepast door Wim S. : 26-09-2018 om 15:50

  16. #16

    Standaard

    Dan heb je in mijn ogen oneigenlijk gebruik gemaakt van de service en garantieafhandeling van bol.com of je moet hebben gezegd dat je een blikseminslag hebt gehad.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  17. #17

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    Dan heb je in mijn ogen oneigenlijk gebruik gemaakt van de service en garantieafhandeling van bol.com of je moet hebben gezegd dat je een blikseminslag hebt gehad.
    Nee want ik heb eerst contact gehad met de reparatieservice daar heb ik alles fijn aan uitgelegd en omdat de Receiver slechts paar weekjes oud was, daar werd me gezegd omdat de speler slechts paar weekjes oud was hierover eerst maar even met bol.com te bellen. Overigens had ik vooronderzoek gedaan en is het een probleem die vaker voorkomt bij de DN1080
    https://community.sony.co.uk/t5/home...ue/m-p/2417145

    Die reparatieservice is dezelfde als die Bol.com gebruikt voor hun producten, mijn mediaspeler is daar nu ook...

    Sony Support gaf ook aan dat ik aan deze fout, qua constant clearing zelf niks kon doen en het onwaarschijnlijk was dat het kwam door de blikseminslag maar een software probleem was. Dit heb ik dan ook vermeld.

  18. #18

    Standaard

    Dan heb ik niks gezegd Wim en ben ik blij voor je dat het zo snel is opgepakt
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •