De resultaten 1 tot 5 van 5 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Sharp Objects (HBO, 2018)

    Miniserie op basis van boek van Gillian Flynn (Gone Girl, Dark Places) door regisseur Jean- Marc Vallee (C.R.A.Z.Y., Dallas Buyers Club, Big Little Lies). Heb nu zelf het halve seizoen erop zitten en bevalt mij prima! Goed acteerwerk en lekker creepy sfeertje. Serie krijgt wel wat kritiek vanwege lage tempo, maar in mijn optiek past dat in dit geval goed en draagt het bij aan de continue aanwezige beklemmende sfeer.

    IMDB Plot: A reporter confronts the psychological demons from her past when she returns to her hometown to cover a violent murder.

    Trailer:

  2. #2

    Standaard

    Eind van het jaar komt de blu-ray. In ieder geval in een aantal buurlanden. Ben wel benieuwd.

  3. #3

    Standaard

    Oké, wellicht dat ik die ook nog aanschaf. Hij is nu ook te zien via Ziggo (met Films en Series pakket).

  4. #4

    Standaard

    Lijkt ook een NL release in te zitten als ik de Franse cover zie. Overigens is de prijs bij amazon.fr niet verkeerd.


  5. #5

    Standaard

    Gisteren verstuurd uit Frankrijk, voor achten vandaag bezorg. Het moet niet gekker worden bij PostNL, levering stond pas voor maandag

    Geen NL subs op de blu-ray, ook de NL leeftijd op de voorkant is verdwenen.

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •