De resultaten 1 tot 10 van 10 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Fabeltjeskrant op dvd: zijn er complete seizoenboxen?

    Omdat de tentoonstelling over de Fabeltjeskrant er is, dacht ik meteen aan een dvd ervan. Als ik echter zoek bij Bol kom ik alleen maar thema-boxen tegen. Weet iemand of er een goede uitgave is geweest waarin de afleveringen nog chronologisch erop staan.

  2. #2

    Standaard

    Nee, is er nooit geweest. Ik betwijfel zelfs of daar nog opnames van bestaan.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  3. #3

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Bekijk bericht
    Nee, is er nooit geweest. Ik betwijfel zelfs of daar nog opnames van bestaan.
    Volgens mij toch wel. In het pas uitgebrachte boek ‘Hallo, Meneer de Uil’ bedankt de schrijver Beeld en Geluid vanwege het mogelijk maken van het bekijken van alle afleveringen.

  4. #4

    Standaard

    Ik ga begin november naar de tentoonstelling in Rotterdam. Wellicht een mini-kans dat er daar dvd's worden verkocht anders wordt het een keer sprokkelen wat er te koop is. Het hoeft van mij niet compleet te zijn als het maar chronologisch is. Ik vrees dat de thema-boxen die ik nu bij Bol zie dat niet echt zijn.

  5. #5

    Standaard

    Een prachtig boek en wat een jaloezie voor de schrijver dat hij gewoon rustig 1200 van de 1600 nogwat afleveringen back to back heeft kunnen kijken Op 29 september was ik bij de lezing rondom 50 jaar Fabeltjeskrant en de uitreiking van het boek in Beeld & Geluid en het was zo bijzonder om fragmenten te zien die al bijna 50 jaar nergens meer vertoond waren.

  6. #6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door martwout Bekijk bericht
    Ik ga begin november naar de tentoonstelling in Rotterdam. Wellicht een mini-kans dat er daar dvd's worden verkocht anders wordt het een keer sprokkelen wat er te koop is. Het hoeft van mij niet compleet te zijn als het maar chronologisch is. Ik vrees dat de thema-boxen die ik nu bij Bol zie dat niet echt zijn.
    Ben op dag 1 geweest. Helaas geen DVD’s te koop.

  7. #7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door martwout Bekijk bericht
    Omdat de tentoonstelling over de Fabeltjeskrant er is, dacht ik meteen aan een dvd ervan. Weet iemand of er een goede uitgave is geweest waarin de afleveringen nog chronologisch erop staan.
    Veel van de Fabelkrant dvd's die hier vermeld staan, worden ondertussen voor weinig geld op Marktplaats aangeboden.
    Die 3 dvd-box (14 AFLEVERINGEN - NEDERLANDS GESPROKEN - SPEELDUUR:135 MINUTEN) wordt bijvoorbeeld hier op marktplaats aangeboden voor 10 euro.

    $_84.JPG

  8. #8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door drTree Bekijk bericht
    Veel van de Fabelkrant dvd's die hier vermeld staan, worden ondertussen voor weinig geld op Marktplaats aangeboden.
    Die 3 dvd-box (14 AFLEVERINGEN - NEDERLANDS GESPROKEN - SPEELDUUR:135 MINUTEN) wordt bijvoorbeeld hier op marktplaats aangeboden voor 10 euro.

    $_84.JPG
    Bedankt voor de tip. Ik ga eens zoeken.

    Ben op dag 1 geweest. Helaas geen DVD’s te koop.
    Bedankt voor de update. Is het hier genoemde boek wel te koop?

  9. #9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door martwout Bekijk bericht
    Bedankt voor de tip. Ik ga eens zoeken.



    Bedankt voor de update. Is het hier genoemde boek wel te koop?
    Jazeker!!

  10. #10

    Standaard

    Inmiddels via marktplaats een box gekocht. Die krijg ik van de week binnen. Niet bij de genoemde verkoper (op de foto's zag het er raar uit) maar via een ander.

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •