De resultaten 1 tot 11 van 11 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Outlander - Seizoen 3 (Blu-ray)

    Outlander - Seizoen 3 (Blu-ray)

    Claire en Jamie leven 200 jaar van elkaar vandaan, maar kunnen elkaar niet vergeten

    Lees dit artikel
    Laatst aangepast door Ludo Keeris : 03-10-2018 om 16:51

  2. #2

    Standaard

    Je ziet tegenwoordig niet zo veel Blu-rays meer met zo'n uitgebreide bonussectie. Gelukkig roeit Sony hier tegen de stroom op. Er staan bijvoorbeeld genoeg deleted scenes op om nog 2 afleveringen bij te maken. Eten en drinken voor de liefhebbers van de boeken is dat.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  3. #3

    Standaard

    Ik wacht even met kopen. € 44 voor een BR is aan de prijs. Zelfs de dvd-versie is al € 39.

  4. #4

    Standaard

    Geweldig seizoen weer. Toen de UK versie rond de £ 20 kostte kon ik niet meer wachten en had ik die besteld.

  5. #5

    Standaard

    Is de box ook ergens buiten Nederland met Nederlandse ondertiteling te krijgen? De prijs hier is erg hoog.

  6. #6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door martwout Bekijk bericht
    Is de box ook ergens buiten Nederland met Nederlandse ondertiteling te krijgen? De prijs hier is erg hoog.
    Ik geloof de Italiaanse uitgave: https://www.dvd-store.it/DVD/Blu-Ray...tagione-3.aspx

  7. #7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door tmvde Bekijk bericht
    Volgens backcover (mymovies) heeft deze editie inderdaad nl-ot.
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  8. #8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter Kleine Bekijk bericht
    Volgens backcover (mymovies) heeft deze editie inderdaad nl-ot.
    Bij Amazon.it staat er geen Nederlandse ondertiteling bij. Ik ga eens kijken hoeveel vliegende punten mijn ouders hebben.

  9. #9

    Standaard

    Aangezien de Nederlandse versie Italiaanse ondertitels heeft, zou ik durven gokken dat het omgekeerd ook zo is.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  10. #10

    Standaard

    Ik zou gewoon een half jaar wachten. Dan is deze box zeer waarschijnlijk in een 2-voor-30 euro actie te koop, zoals nu ook met seizoen 1 en 2 het geval is.
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  11. #11

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Ik zou gewoon een half jaar wachten. Dan is deze box zeer waarschijnlijk in een 2-voor-30 euro actie te koop, zoals nu ook met seizoen 1 en 2 het geval is.
    Dat heb ik de vorige keer ook gehad. Toen kon ik hem in een actie-deal kopen. Ik neig naar wachten op een juiste prijs in Nederland of eventueel via airmiles als die optie weer werkt.

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •