De resultaten 1 tot 6 van 6 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Sony XE93 bestanden rasteren

    Sinds een paar dagen bezit ik de sony xe93. alleen zit ik met een probleempje. als ik mijn usb hdd erop aansluit, krijg ik mijn bestandjes in vierkantjes te zien. zowel bij foto's en video's, hierdoor wordt het een chaos. is er een manier om die allemaal als tekst netjes onder elkaar te krijgen in alfabetische volgorde ?

  2. #2

    Standaard

    Heb je al geprobeerd b.v. VLC-player te installeren. Had hetzelfde bij mijn KD-55XD9305.

  3. #3

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Johan1967 Bekijk bericht
    Heb je al geprobeerd b.v. VLC-player te installeren. Had hetzelfde bij mijn KD-55XD9305.
    nee, niet gedaan. komen ze daar wel netjes in volgorde ? dus het kan niet in het android-menu van sony ?

  4. #4

    Standaard

    Ze komen daar op alfabetische volgorde, mits de bestanden goed benoemd zijn.

    Heb niet geprobeerd te kijken, of en hoe dit in het Android menu kan wijzigen. Denk dat de mediaspeler die bij de TV wordt geleverd een "kale" speler is. Aangezien ik op de laptop ook de VLC-player gebruik, heb ik die ook op de TV geïnstalleerd. Hierin kun je ook instellingen wijzigen.

  5. #5

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Johan1967 Bekijk bericht
    Ze komen daar op alfabetische volgorde, mits de bestanden goed benoemd zijn.

    Heb niet geprobeerd te kijken, of en hoe dit in het Android menu kan wijzigen. Denk dat de mediaspeler die bij de TV wordt geleverd een "kale" speler is. Aangezien ik op de laptop ook de VLC-player gebruik, heb ik die ook op de TV geïnstalleerd. Hierin kun je ook instellingen wijzigen.
    ik heb vlc getest in het weekend, maar het geluid is daar veel slechter. als ik de bestanden direct via de tv laat afspelen heb ik veel beter geluid. ik hou het dan wel bij de video-app van de tv.

  6. #6

    Standaard

    Ik gebruik plex op mijn tv ook erg leuk en gemakkelijk.
    Plex op je pc instaleren alle HD schijven erin zetten waar films en series opstaan.
    dan plex app op je tv instaleren.... je pc is de server en heerlijk films en series kijken

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •