De resultaten 1 tot 20 van 20 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard HMV internationale verzending

    Blijkbaar verzend HMV nu ook buiten de UK, iemand al ervaring mee gehad?

  2. #2

    Standaard

    Nog geen ervaring mee, maar dat is leuk nieuws!
    Whatiwatch iCheckMovies Letterboxd

    LG Oled 55e6v | Yamaha Aventage RX-A2070 A/V Receiver | Blu-ray: Oppo 103-BDP (regiovrij) | 4K-speler: Panasonic DP-UB824EG
    Dali Suite center- & rearspekers | Hepta Menhir frontspeakers | Mirage subwoofer


    Ben ik in de picture?

  3. #3

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Gouden Bekijk bericht
    Blijkbaar verzend HMV nu ook buiten de UK, iemand al ervaring mee gehad?
    Wat is je bron??? Als ik op de website ben van HMV.com, en ik wil de 4K steelbook ''Jurassic World: Fallen kingdom'' bestellen, dan zie ik bij international Delivery alleen Ireland & United Kingdom staan???

  4. #4

    Standaard

    Helaas...

    Ik heb even bij FAQ: International Shipping gekeken (zie: where can you deliver to?) en daar staat inderdaad (vooralsnog) alleen UK en Rep. Ireland vermeld. Wij hebben dus nog steeds pech. Ik zie daar toch wel wat leuke dingen die ik graag zou willen hebben.
    Whatiwatch iCheckMovies Letterboxd

    LG Oled 55e6v | Yamaha Aventage RX-A2070 A/V Receiver | Blu-ray: Oppo 103-BDP (regiovrij) | 4K-speler: Panasonic DP-UB824EG
    Dali Suite center- & rearspekers | Hepta Menhir frontspeakers | Mirage subwoofer


    Ben ik in de picture?

  5. #5

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BigLebowski Bekijk bericht
    Helaas...

    Ik heb even bij FAQ: International Shipping gekeken (zie: where can you deliver to?) en daar staat inderdaad (vooralsnog) alleen UK en Rep. Ireland vermeld. Wij hebben dus nog steeds pech. Ik zie daar toch wel wat leuke dingen die ik graag zou willen hebben.
    Wat ik dus al zei. Ben benieuwd waar hij dat vandaan heeft dat ze internationaal verzenden, buiten deze 2 landen om.

  6. #6

    Standaard

    Bij een product als de Mission Impossible UHD collection staat op t tabblad Delivery and Returns:
    "International orders are subject to delivery fees which are calculated on the estimated weight of the order and the chosen delivery service and will be clearly shown at checkout"

    maar er staat ook onder de knop voor t toevoegen aan je "basket":
    "Delivery to the UK only"

    Staat er misschien iets op t punt te veranderen??

    EDIT: sterker nog dat is al gebeurd.
    Bij andere titels staat:
    "International delivery available."
    !!

  7. #7

    Standaard

    Er staat nu een uitgebreide FAQ op de site: https://store.hmv.com/faqs-international

    Een enkele BR of 4K moet 40 pond of goedkoper zijn. Als hij dus meer dan 40 pond zelf kost dan wordt het niet naar buiten de UK gestuurd.

  8. #8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rvvnr1 Bekijk bericht
    Bij een product als de Mission Impossible UHD collection staat op t tabblad Delivery and Returns:
    "International orders are subject to delivery fees which are calculated on the estimated weight of the order and the chosen delivery service and will be clearly shown at checkout"

    maar er staat ook onder de knop voor t toevoegen aan je "basket":
    "Delivery to the UK only"

    Staat er misschien iets op t punt te veranderen??

    EDIT: sterker nog dat is al gebeurd.
    Bij andere titels staat:
    "International delivery available."
    !!
    Ik krijg die Jurassic World: Fallen Kingdom 4K steelbook in ieder geval niet verzonden: UK en Ireland only . Pre-order 4K Steelbook Venom eveneens niet verstuur mogelijkheid naar Nederland, dit terwijl er bij beide titels International Delivery available staat. Weinig international delivery lijkt me!
    Laatst aangepast door DVD Watcher : 10-10-2018 om 16:49

  9. #9

    Standaard

    Ik was even heel blij toen ik de openingspost las, maar die blijdschap is weer verdwenen. Via Google kan ik ook nergens achterhalen dat ze nu internationaal verzenden helaas.

  10. #10

    Standaard

    International Delivery bedoelen ze Ierland mee. helaas.

  11. #11

    Standaard

    Mijn fout, zag international delivery staan. Toch wel belachelijk dat ze dat daar zo zetten terwijl ze gewoon Ierland bedoelen...

  12. #12

    Standaard

    Is inderdaad een beetje verwarrend (en eerlijk gezegd ook wel wat kinderachtig). Maar ja, de Engelsen kjiken vaak niet verder dan hun eigen landsgrenzen en dat wordt er met de Brexit niet beter op.
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  13. #13

    Standaard

    Voor de leden die iets via HMV willen bestellen, er zijn hier meerdere leden die ook lid zijn van Hi Def Ninja Forum en daar kun je dan weer meedoen aan Group Buys.
    Ikzelf wilde daar ook al kijken voor 4K steelbook ''Jurassic World: Fallen kingdom

  14. #14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Xenomorph Bekijk bericht
    Voor de leden die iets via HMV willen bestellen, er zijn hier meerdere leden die ook lid zijn van Hi Def Ninja Forum en daar kun je dan weer meedoen aan Group Buys.
    Ikzelf wilde daar ook al kijken voor 4K steelbook ''Jurassic World: Fallen kingdom
    Op blu-ray.com zijn er ook. Maar je betaald makkelijk 20€ meer.

  15. #15

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Gouden Bekijk bericht
    Op blu-ray.com zijn er ook. Maar je betaald makkelijk 20€ meer.
    Bedoel je dan echt €20,- meer voor de blu ray steelbook /box zelf? De steelbooks group buys via Hi def Ninja zijn niet echt veel duurder dan de prijzen op de originele sites (hmv/Filmarena), meestal komen er alleen 1 of 2 pond bij voor de group buy fee. Verzendkosten vanuit UK zijn ook wel wat duurder dan dat je bijvoorbeeld via een amazon uk zou kopen. Soms probeer ik ook iets te kopen via een UK lid van Hi def ninja en probeer dan meerdere titels te combineren , scheelt in de verzendkosten

  16. #16

    Standaard

    Heeft er iemand ervaring met een parcel forwarder in de UK? Zou graag een aantal van die VHS Range blu-rays kopen van hmv maarja aangezien ze niet intl verzenden...

  17. #17

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Xenomorph Bekijk bericht
    Bedoel je dan echt €20,- meer voor de blu ray steelbook /box zelf? De steelbooks group buys via Hi def Ninja zijn niet echt veel duurder dan de prijzen op de originele sites (hmv/Filmarena), meestal komen er alleen 1 of 2 pond bij voor de group buy fee. Verzendkosten vanuit UK zijn ook wel wat duurder dan dat je bijvoorbeeld via een amazon uk zou kopen. Soms probeer ik ook iets te kopen via een UK lid van Hi def ninja en probeer dan meerdere titels te combineren , scheelt in de verzendkosten
    Ik had 50pond betaald voor de 4k steelbook van blade runner 2049

  18. #18

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Kev Bekijk bericht
    Heeft er iemand ervaring met een parcel forwarder in de UK? Zou graag een aantal van die VHS Range blu-rays kopen van hmv maarja aangezien ze niet intl verzenden...
    ik ken alleen Royal mail via aankopen die iemand in de Uk voor mij doet en deze vervolgens via Royal mail verstuurd,is nog altijd goed gegaan. met andere parcel forwarders vanuit UK ben ik verder niet bekend.

  19. #19

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Xenomorph Bekijk bericht
    Voor de leden die iets via HMV willen bestellen, er zijn hier meerdere leden die ook lid zijn van Hi Def Ninja Forum en daar kun je dan weer meedoen aan Group Buys.
    Ikzelf wilde daar ook al kijken voor 4K steelbook ''Jurassic World: Fallen kingdom
    Ikzelf heb daar die ook besteld met de group buy. Is de enige steelbook die past bij mijn andere 4 4K steelbooks.
    Blu-ray collection : http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Daunty
    Leuke FB-pagina:
    https://www.facebook.com/groups/1274261196044607/

  20. #20

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Gouden Bekijk bericht
    Ik had 50pond betaald voor de 4k steelbook van blade runner 2049
    Is 50 pond inclusief verzendkosten

    ik heb even mijn mailbox gecheckt op hi def ninja forum via een Uk contact die mij wel eens titels van HMV bezorgt , in zijn laatste mail noemde hij 11 pond verzendkosten in een voorstel. Dat maakt je bedrag voor 1 steelbook dan wel inderdaad een stuk hoger, daarom is het dan ook beter om bijvoorbeeld meerder aankopen vanuit UK te combineren als je niet via amazon of zavvi koopt

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •