De resultaten 1 tot 6 van 6 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Triple test - op zoek naar een alternatief voor het geliefde OPPO

    Laatst aangepast door Michael Hamers : 30-10-2018 om 11:07
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  2. #2

    Standaard

    Ik mag van Oppostore.nl kortingscodes weggeven voor alle drie de spelers uit de triple test en voor de Pioneer LX800! Speciaal voor de lezers van Allesoverfilm.nl!

    Een korting van €100 op de Panasonic UB-9004, Sony UBP-X1000ES en Pioneer UDP-LX500.
    Korting ook geldig op multizone pro variant.


    Couponcode: Promo PSP

    Deze couponcode is geldig van 7 t/m 21 november

    Een korting van €200 op de Pioneer UDP-LX800.
    Korting ook geldig op multizone pro variant.


    Couponcode: Promo P800

    Deze couponcode is geldig van 7 t/m 21 november
    Laatst aangepast door Michael Hamers : 08-11-2018 om 19:29
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  3. #3

    Standaard

    hi Michael c.s.,

    ik ben met net aan het oriënteren op een 4k speler dus fijn je artikel te kunnen lezen. Heb nu de Oppo 103 en ben daar super content mee. Zowel qua functioneren als bediening.
    Een Oppo 203 zou dan mijn voorkeur hebben, maar hoe handig is het een Oppo te nemen als die niet meer gemaakt of geüpdate worden?

    Jij zou dus voor die Panasonic gaan? En is er nog een kortingscode voorhanden

    Gr.
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  4. #4

    Standaard

    De Oppo 203 is gewoon op voorraad bij JVB volgens mij, daarnaast blijft Oppo gewoon ondersteunen met firmware. Kortgeleden kwamen ze zelfs met een HDR10+ update op de proppen. Als je nog aan de Oppo kunt komen, dan is dat wat mij betreft the way to go. En os de Oppo niet meer te krijgen, dan is de Panasonic de best of the rest op dit moment wat mij betreft.
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  5. #5

    Standaard

    Ah thx, dat van de firmware ondersteuning wist ik niet. Dan blijf ik bij Oppo. Heb je geen kortingscode voor me?
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  6. #6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Coen P. Bekijk bericht
    Ah thx, dat van de firmware ondersteuning wist ik niet. Dan blijf ik bij Oppo. Heb je geen kortingscode voor me?
    Nee helaas! Maar je mag Oppostore.nl/JVB altijd zeggen dat ik je hoogstpersoonlijk heb geadviseerd bij hem te shoppen, hahaha, wie weet!?
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •