De resultaten 1 tot 2 van 2 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard The Haunting of Hill House

    Wellicht dat hier iemand me kan helpen, want ik kom er zelf niet meer uit.

    Pas op voor eventuele spoilers!!

    Op netflix heb je nu een nieuwe serie genaamd: The Haunting of Hill House. In die serie zitten veel scenes die mij heel bekend voor komen. Ik weet alleen niet meer in welke films/series ze voorkomen.

    Theo laat Luke via de keukenlift afdalen naar de enge kelder. Daar heeft Luke een enge ervaring en als ie weer bovenkomt voelt Theo zich schuldig. Later gaan ze nog boven uitmeten waar de ladder, die Luke gezien had, ongeveer zou moeten staan. Dit alles komt mij heel bekend voor. Maar in welke andere film zit dit?

    Op de bruiloft komen er seksgeluiden uit de badkamer boven. Er komt een vrouw uit. Maar wie zit er nog meer in? Een man en een vrouw in de gang zijn heel benieuwd. Dan komt er nog een vrouw uit. Ook dit komt uit een andere film of serie. Ik dacht aan How I met your mother, maar ik kan de scene niet vinden.

    Theo gaat naar het huis van een van haar cliënten. Ze gaat naar de kelder en voelt daar aan dat het kleine meisje daar is misbruikt. Als ze later de vader een hand geeft, weet ze dat hij het was. Later zit ze in de auto voor het huis en wacht ze op de instanties. Ook dit komt uit een andere serie. Maar welke??
    28 days... 6 hours... 42 minutes... 12 seconds. That... is when the world... will end.

  2. #2
    Laatst aangepast door martwout : 05-11-2018 om 14:59

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •