De resultaten 1 tot 3 van 3 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Denon receiver koppelen aan JBL headphone

    Hallo allemaal,

    Onlangs heb ik een JBL T450BT Headphone met bluetooth gekocht welke ik wil aansluiten op mijn AVXR 1100W Denon receiver, om op deze manier de koptelefoon te kunnen gebruiken bij het TV kijken.
    - De koptelefoon heeft een bluetooth functie.
    - De receiver heeft een bluetooth modus, maar pakt de koptelefoon niet op wanneer ik deze aanzet en bluetooth inschakel.

    De koptelefoon kan wel aangesloten worden op een mobiel of laptop via bluetooth, maar via de receiver gaat dit niet.

    Waar gaat het mis of wie heeft er tips ?

    Alvast bedankt,
    Linda

  2. #2

    Standaard

    Hallo Linda,

    Is niet mogelijk. De Bluetooth functie kan alleen maar gebruikt worden voor het streamen van muziek vanaf een apparaat (telefoon, laptop etc.). Niet voor het aansluiten van een hoofdtelefoon met Bluetooth.

  3. #3

    Standaard

    In de gebruiksaanwijzing van jouw receiver kan ik niets vinden over het sturen van geluid naar andere apparaten.
    Het kan daarom zijn dat de 'bluetooth' van jouw receiver alleen geschikt is voor ontvangen.

    Receivers die 'bluetooth' voor ontvangen en zenden kunnen gebruiken, hebben een lijst met apparaten voor ontvangen en een lijst met apparaten voor zenden.
    Geef geluid de ruimte.
    Mijn HT

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •