Pagina 7 van 17 EersteEerste ... 34567891011 ... LaatsteLaatste
De resultaten 151 tot 175 van 419 worden weergegeven.
  1. #151

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Oakey Bekijk bericht
    Even weer meer on-topic: vanmorgen verzendbericht van mijn eerste post-Brexitbestelling bij Amazon UK (zonder btw dus), levering staat voor morgen gepland. Zou nog sneller zijn dan voorheen!
    Laat even weten hoe dat verlopen is. Als je nog (Nederlandse) BTW moet betalen over je pakje, ben ik heel benieuwd hoe ze dat gaan doen. Postbodes en pakketbestellers mogen dat namelijk niet innen. Moet je dan ieder pakje/pakketje op een servicepunt gaan afhalen en daar betalen? Lijkt me ondoenlijk en zeer klantonvriendelijk. Nee, dan liever het Duitse systeem waarmee je meteen de Nederlandse BTW betaalt. Je moet particuliere consumenten niet lastig gaan vallen met allerlei onnodige douaneformaliteiten.
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  2. #152

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Oakey Bekijk bericht
    Die gaan dat ook eisen, die hebben dit zelfs geinitieerd (dat is ETIAS uit dat artikel). VK hoefde niet zo nodig maar zullen ook volgen nu de EU dit ook gaat doen. De VS en Canada doen niet niet anders trouwens, daar heb je ook een visum waiver voor nodig, geen visum voor korte trips. Idee erachter is dat ze kunnen bijhouden wie het land binnenkomt en eventueel mensen kunnen weigeren. Dat is nu ook wat het VK wil en de EU vanuit de gedachte dat lidmaatschap moet lonen.
    Nog even een laatste opmerking. Ik kan me herinneren dat ik bij een vlucht naar Londen verplicht was om o.a. paspoortnummer te registreren omdat dat naar Engeland werd gestuurd. Ik weet niet meer hoe het exact heette maar het was verplicht voor Engeland. Zou zoiets dan niet voldoende zijn? Kan je dan ook bij Eurostar en Ferry/Kanaaltunnel eisen. Klantvriendelijker dan € 7 per persoon uit de zakken schudden.

  3. #153

    Standaard

    De Britten hebben nog wat meer problemen met het importeren van goederen dan wij: EU firms refuse UK deliveries over Brexit tax changes

    En blijkbaar hebben ze aan hun kant vergelijkbare problemen als ons bij het bestellen van zaken bij bijv. amazon.de: preorders zijn daar voor hen niet toegankelijk net zoals dit voor ons bij preorders op amazon.co.uk het geval is.

  4. #154

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Richard B. Bekijk bericht
    De Britten hebben nog wat meer problemen met het importeren van goederen dan wij: EU firms refuse UK deliveries over Brexit tax changes

    En blijkbaar hebben ze aan hun kant vergelijkbare problemen als ons bij het bestellen van zaken bij bijv. amazon.de: preorders zijn daar voor hen niet toegankelijk net zoals dit voor ons bij preorders op amazon.co.uk het geval is.
    Ik ga ervan uit dat dit aanloopproblemen zijn. Wel vraag ik me steeds meer af wat voor een holle kies die "Brexit Deal" nu eigenlijk is. Ik had verwacht dat er op economisch gebied nauwelijks wat zou veranderen. Maar niets is minder waar. We gaan weer terug naar de vorige eeuw...
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  5. #155

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Wel vraag ik me steeds meer af wat voor een holle kies die "Brexit Deal" nu eigenlijk is. Ik had verwacht dat er op economisch gebied nauwelijks wat zou veranderen. Maar niets is minder waar. We gaan weer terug naar de vorige eeuw...
    Heel die Brexit is een chaos, en dan zijn ze nu pas echt begonnen.
    Dat Trump niet is herkozen is wel het grootste debacle voor ze, die had voor de UK een zeer gunstige handelsdeal gesloten met het doel om de rest van Europa verder uit elkaar te drijven.
    De UK is weer iets meer een eilandje geworden, en voor hen is dat een veel groter nadeel dan voor het vaste land.
    UHD Blu-ray's: 244Blu-ray's: 1129DVD's: 226

  6. #156

    Exclamation

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Laat even weten hoe dat verlopen is. Als je nog (Nederlandse) BTW moet betalen over je pakje, ben ik heel benieuwd hoe ze dat gaan doen. Postbodes en pakketbestellers mogen dat namelijk niet innen. Moet je dan ieder pakje/pakketje op een servicepunt gaan afhalen en daar betalen? Lijkt me ondoenlijk en zeer klantonvriendelijk. Nee, dan liever het Duitse systeem waarmee je meteen de Nederlandse BTW betaalt. Je moet particuliere consumenten niet lastig gaan vallen met allerlei onnodige douaneformaliteiten.
    Nou het was een pakje van Amazon UK onder de €22, want als het meer geweest was had ik bij Amazon UK al de import fee moeten betalen, dus BTW-naheffing was sowieso niet aan de orde.

    Maar groot is mijn verbazing dat ik van vanmiddag bericht krijg dat DHL vanavond voor de deur staat; hebben net aangebeld en mijn pakket dat ik vrijdagavond besteld heb en dat gisteravond laat (tegen 12u) verzonden is, is een dag later al binnen, en zonder BTW. Scheelt toch mooi bijna 17,5% met wanneer ik dit pakje op donderdag had besteld
    En ook bijzonder dat het DHL is. Dat betekent waarschijnlijk dat ik kan fluiten naar mijn Duitse pakketten van JPC die nog onderweg zouden zijn (van midden december) en die altijd met DHL of DPD geleverd worden. Ik kijk dat nog even een dagje aan.

    Overigens begrijp ik dat het straks idd de bedoeling is dat je op afhaalpunten de btw gaat voldoen, voor alle bestellingen van buiten de EU (ook onder de €22). Omdat dit allemaal nog niet rond is qua procedures, is die datum opgeschoven van de eerde geplande 1-1-21 naar 1-7-21.

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Ik ga ervan uit dat dit aanloopproblemen zijn. Wel vraag ik me steeds meer af wat voor een holle kies die "Brexit Deal" nu eigenlijk is. Ik had verwacht dat er op economisch gebied nauwelijks wat zou veranderen. Maar niets is minder waar. We gaan weer terug naar de vorige eeuw...
    Helemaal eens, maar ook in Nederland zijn er partijen en mensen die menen dat het wenselijk is om als een haas de EU te verlaten en terug naar de gulden te gaan, omdat de EU een soort fascistische superstaat zou zijn. Aan wie ze hun producten dan willen verkopen en tegen welke voorwaarden blijft echter wel in het midden. Landen als Zwitserland worden vaak als voorbeeld genoemd, maar ook Zwitserland gaat t.z.t. deel uitmaken van de EU, is slechts een kwestie van tijd (vinden Zwitsers zelf ook). Ook zo'n land draait bijna geheel op diensten en goederen die aan de EU geleverd worden (bankwezen, farma-industrie). Bovendien is het een land dat even groot is als Nederland maar minder dan de helft van het aantal inwoners heeft. De UK heeft ook maar een fractie van het aantal inwoners van de EU en is bovendien een eiland dat niet eens alles zelf kan maken of regelen.

    Ik vind het zelf wel plezierig dat ik als ik de grens over ga niet meer guldens hoef in te wisselen tegen Marken, dat ik (tot 1-1 althans) in de snelle rij of de chiprij door de controles kwam als ik de UK binnenkwam en dat ik overal mijn mobiele telefoon kan gebruiken tegen het normale tarief.
    Laatst aangepast door Oakey : 04-01-2021 om 18:57

  7. #157

    Standaard

    Als Engelandliefhebber met bloedend hart kan ik toch niets anders zeggen nu dan: eigen schuld, dikke bult. Ze wilden niet luisteren naar wie correct voorspelde dat het een zooitje zou worden.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  8. #158

    Standaard

    Ja, ik vind het ook erg jammer hoe alles nu loopt. Die Brexit had helemaal niet gehoeven. Slechts 51,9 % van de Britten koos voor een Brexit. Normaal gesproken heb je een 2/3 meerderheid nodig voor zo'n belangrijk besluit, maar kennelijk geldt dat niet in het Verenigd Koninkrijk. Nu zit de helft van de bevolking die dit niet wilde, vooralsnog met de gebakken peren. Wij kwamen ook graag in Engeland, vanwege de afwisselende natuur, de historie, de aardige mensen, ook al bleven ze maar hardnekkig aan de verkeerde kant van de weg rijden, als één van de weinige landen ter wereld. Voorlopig staat het land even niet op ons vakantielijstje, mocht dat dit jaar weer kunnen.
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  9. #159

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Ja, ik vind het ook erg jammer hoe alles nu loopt. Die Brexit had helemaal niet gehoeven. Slechts 51,9 % van de Britten koos voor een Brexit. Normaal gesproken heb je een 2/3 meerderheid nodig voor zo'n belangrijk besluit, maar kennelijk geldt dat niet in het Verenigd Koninkrijk. Nu zit de helft van de bevolking die dit niet wilde, vooralsnog met de gebakken peren. Wij kwamen ook graag in Engeland, vanwege de afwisselende natuur, de historie, de aardige mensen, ook al bleven ze maar hardnekkig aan de verkeerde kant van de weg rijden, als één van de weinige landen ter wereld. Voorlopig staat het land even niet op ons vakantielijstje, mocht dat dit jaar weer kunnen.
    Eens. Het is wel altijd een verdeeld koninkrijk geweest van drie landen, waarvan 1 onafhankelijk wil worden, daar ligt denk ik de kern van het probleem. En dat het een eiland is met een tweepartijenstelsel, je ziet dat ook in de VS: de ene conservatieve helft is altijd tegen de andere progressief-liberale helft. Maar de cultuur, muziek en mensen zijn fantastisch, ik kom er graag maar nu alweer meer dan een jaar niet geweest (normaal een paar keer per jaar). Heb er veel collega's wonen die allemaal heel erg teleurgesteld zijn en tegen de Brexit waren. De EU went er wel aan maar voor de UK is het echt een stap terug in concurrentiepositie, academische status etc.

  10. #160

    Standaard

    Wat het resultaat ook is: Brexit is er inmiddels en de Britten (maar ook wij) zullen de gevolgen ervan moeten accepteren. Ik vond en vind Brexit een slecht idee maar niemand die daar nog iets aan kan veranderen. Het is wat het is.

    Omdat ik ook in de week van het referendum in Londen was (zie de foto's daarvan hier) had ik ook in de week van het definitieve vertrek daar willen zijn. Helaas heeft dat niet zo mogen zijn. Maar ik hoop in de loop van dit jaar, als de situatie rondom COVID-19 wat gaat verbeteren, er toch nog een weekje naar toe te kunnen. Dan zal ik er wel rekening mee moeten houden dat ik mijn koffer op de terugweg niet meer vol met blu-rays kan stouwen.

  11. #161
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Ik weet niet of een koffer vol proppen een probleem is, omdat je dan de VAT gewoon betaald hebt. Wellicht invoerrechten. Ik ga altijd graag een paar keer per jaar naar Londen, bijna mijn tweede thuis. Ik (en iedereen in mijn gezin) vindt het er heerlijk. Films kopen deed ik er echter nog amper. Online zijn ze (waren ze) dan makkelijker te krijgen of goedkoper. Ik mis de Virgin, HMV e.d. wel de laatste jaren, want niks heerlijker om in die winkels te struinen naar al dat snoepgoed, alleen de Fopp rest nog. In die zin heb ik persoonlijk meer last van de Brexit dan Corona. Hoop toch snel weer die kant op te kunnen, zal nog wel even duren. Voordeel is dat dit soort zaken dan wel wat meer hun weg heeft gevonden. Ander voordeel (eerder nadeel) is dat er maar weinig nieuwe films uitkomen. Laten we hopen dat die hele Coronatoestand het animo voor thuistheater weer een beetje terugkomt, want dat was anders op sterven na dood.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  12. #162

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Santulli Bekijk bericht
    Ik weet niet of een koffer vol proppen een probleem is, omdat je dan de VAT gewoon betaald hebt. Wellicht invoerrechten. Ik ga altijd graag een paar keer per jaar naar Londen, bijna mijn tweede thuis. Ik (en iedereen in mijn gezin) vindt het er heerlijk. Films kopen deed ik er echter nog amper. Online zijn ze (waren ze) dan makkelijker te krijgen of goedkoper. Ik mis de Virgin, HMV e.d. wel de laatste jaren, want niks heerlijker om in die winkels te struinen naar al dat snoepgoed, alleen de Fopp rest nog. In die zin heb ik persoonlijk meer last van de Brexit dan Corona. Hoop toch snel weer die kant op te kunnen, zal nog wel even duren. Voordeel is dat dit soort zaken dan wel wat meer hun weg heeft gevonden. Ander voordeel (eerder nadeel) is dat er maar weinig nieuwe films uitkomen. Laten we hopen dat die hele Coronatoestand het animo voor thuistheater weer een beetje terugkomt, want dat was anders op sterven na dood.
    Die megastores waren inderdaad heerlijk. Voor de prijzen maakte het eigenlijk niet zoveel uit, maar het was gewoon een genot om daar door de bakken te kunnen gaan en allerlei dingen te ontdekken. Of sowieso op een plek te zijn waar je hobby zo grootschalig beleefd kon worden. Helaas is die tijd wel echt voorbij. De winkels zijn er niet meer (alhoewel Fopp nog steeds wel leuk is) en qua invoer zal het nu ook wel wat lastiger worden. Maar Londen is en blijft leuk, en ik hoop daar zelf dus ook op redelijke termijn weer naartoe te kunnen.

    Het is trouwens een beetje offtopic maar ik geloof wel dat fysieke media een kleine push krijgen van de Corona-crisis. Ik ken mensen die door het thuiszitten hun Netflix-abonnement dusdanig maximaal benut hebben dat ze er wel achter zijn dat je met streaming eigenlijk maar beperkte keuze hebt. En ik hoor in mijn omgeving dat veel online platenzaken in deze tijd goed geld verdienen: dat zal voor de verkooppunten van dvd's en blu-ray's vast ook wel gelden.

  13. #163
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    De laatste jaren is het voor ons film- en HT-liefhebbers toch al kommer en kwel. Misschien dat corona daar inderdaad een positieve draai aan geeft. Zou ook fijn zijn voor AllesOverFilm. Het gekke is dat het aanbod hier zó karig en schrikbarend duur blijft, dat je wel naar het buitenland moet uitwijken. Voorlopig kijk ik nog even de kat uit de boom. Bijna wat in de UK besteld vandaag, maar toch van afgezien...
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  14. #164

    Standaard

    Amazon heeft de verzendkosten e.d. inmiddels al aangepast. Het kost nu 20 pond extra (import fees deposit en verzendkosten) om 4 blu-ray's van nog geen 30 pond te importeren. Dat gaat hem dus niet worden. Blij dat ik net vóór de Brexit goed gebruik heb gemaakt van de verschillende boutique label sales.
    --

  15. #165

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door roninpacino Bekijk bericht
    Amazon heeft de verzendkosten e.d. inmiddels al aangepast. Het kost nu 20 pond extra (import fees deposit en verzendkosten) om 4 blu-ray's van nog geen 30 pond te importeren. Dat gaat hem dus niet worden. Blij dat ik net vóór de Brexit goed gebruik heb gemaakt van de verschillende boutique label sales.
    Weet niet wat je dan doet, maar als ik 3 titels van 9.99 pond wil uitchecken dan zie ik dit:
    Items 24.96
    Postage & Packaging 2.88
    Import Fees Deposit 5.85
    Order Total 33.69

    Wilde een screenshot uploaden, maar dat lukt niet om een of andere reden.

  16. #166

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Koroshiya Ichi Bekijk bericht
    Weet niet wat je dan doet, maar als ik 3 titels van 9.99 pond wil uitchecken dan zie ik dit:
    Items 24.96
    Postage & Packaging 2.88
    Import Fees Deposit 5.85
    Order Total 33.69

    Wilde een screenshot uploaden, maar dat lukt niet om een of andere reden.
    Inderdaad, hier ook geen hogere kosten.

    Knipsel.JPG

  17. #167

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Koroshiya Ichi Bekijk bericht
    Weet niet wat je dan doet, maar als ik 3 titels van 9.99 pond wil uitchecken dan zie ik dit:
    Items 24.96
    Postage & Packaging 2.88
    Import Fees Deposit 5.85
    Order Total 33.69

    Wilde een screenshot uploaden, maar dat lukt niet om een of andere reden.
    Dat valt nog mee, want van die 3 van 9,99 gaat er nog een stuk af omdat je dan weer geen UK-VAT moet betalen. Totaal is in dit geval dus 3.72 voor import fees + shipping. Daar zou ik mee kunnen leven.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  18. #168

    Standaard

    Splitsen kan bij bestellingen net ovet de €22 wel interessant zijn, de extra verzendkosten zijn lager dan de import fee
    Laatst aangepast door Oakey : 06-01-2021 om 19:16

  19. #169

    Standaard

    Ik krijg dit voor 4 blu-ray's, allemaal verkocht en verzonden door amazon.co.uk, allemaal in 1 shipment:

    Screenshot 2021-01-06 at 19.13.52.jpg

    producten: 29.92 gbp
    verzenden: 11.36 gbp (goedkoopste optie)
    import fees: 8.66 gbp
    totaal: 49.94 gbp

    40% van de kosten zijn verzendkosten en import fees

    edit: prime was op een of andere manier geactiveerd voor mijn account. Ik heb dat uitgezet en nu krijg ik goedkopere shipment opties te zien, zoals voor 2.96 gbp.

    Screenshot 2021-01-06 at 19.22.41.jpg

    Dat scheelt dus 10 pond!
    Laatst aangepast door roninpacino : 06-01-2021 om 19:23
    --

  20. #170

    Standaard

    Hoe zit het met die 'deposit' als het lager of hoger uitvalt? Krijg je dan een restitutie c.q. bijbetaling?

  21. #171

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door martwout Bekijk bericht
    Hoe zit het met die 'deposit' als het lager of hoger uitvalt? Krijg je dan een restitutie c.q. bijbetaling?
    Bij Amazon geldt, is het minder dan krijg je het terug. Is het meer dan hoef je dat niet bij te betalen.

    Zo heb ik net een bestelling bij Amazon US gedaan. 2 items, waarvoor in eerste instantie een fee werd gerekend. Nu worden ze echter apart verzonden en blijft het eerste item onder de 22 euro. De fee is niet eens in rekening gebracht.

  22. #172

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door tmvde Bekijk bericht
    Bij Amazon geldt, is het minder dan krijg je het terug. Is het meer dan hoef je dat niet bij te betalen.

    Zo heb ik net een bestelling bij Amazon US gedaan. 2 items, waarvoor in eerste instantie een fee werd gerekend. Nu worden ze echter apart verzonden en blijft het eerste item onder de 22 euro. De fee is niet eens in rekening gebracht.
    Bedankt voor de uitleg.

  23. #173
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Heb het vlaggen, pakje vanuit de UK maar niet van Amazon, zou van Zavvi of UP1 kunnen zijn, en moet douane kosten betalen. Tja dat maakt bestellen in de UK sowieso een stuk minder interessant.
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  24. #174

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door roninpacino Bekijk bericht
    Ik krijg dit voor 4 blu-ray's, allemaal verkocht en verzonden door amazon.co.uk, allemaal in 1 shipment:

    Screenshot 2021-01-06 at 19.13.52.jpg

    producten: 29.92 gbp
    verzenden: 11.36 gbp (goedkoopste optie)
    import fees: 8.66 gbp
    totaal: 49.94 gbp

    40% van de kosten zijn verzendkosten en import fees

    edit: prime was op een of andere manier geactiveerd voor mijn account. Ik heb dat uitgezet en nu krijg ik goedkopere shipment opties te zien, zoals voor 2.96 gbp.

    Screenshot 2021-01-06 at 19.22.41.jpg

    Dat scheelt dus 10 pond!
    Dus je zou méér betalen als je Prime hebt? Hoe kan dat dan?

  25. #175
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Pakje waarvoor ik zonet douane kosten heb moeten betalen in België is afkomstig van Zavvi. 24€ douaneformaliteiten (slik zeg) en 16,66€ BTW import België. Vraag me af of ik de BTW niet kan terugvorderen van Zavvi want die heb ik tenslotte bij het bestellen reeds betaald?
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


Pagina 7 van 17 EersteEerste ... 34567891011 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •