Pagina 4 van 17 EersteEerste 1234567814 ... LaatsteLaatste
De resultaten 76 tot 100 van 419 worden weergegeven.
  1. #76

    Standaard

    Je houdt geen rekening met de aangepaste corona-tijden en eindejaarsdrukte. Je kunt helemaal niet meer uitgaan van die uiterste leverdatum. Dat is een datum die gehanteerd wordt in normale tijden. Doe er nog maar een paar weken bij, vooral nu alles vastzit in het VK. Niettemin moet je Zavvi wel gewoon daarover een bericht sturen, anders vervalt je klaagtermijn.

    Ik heb iig alles binnen en bestel niks meer tot 2021. Het is een enorme chaos overal wat betreft post- en pakketbezorging.
    Laatst aangepast door Pastichio Rocker : 22-12-2020 om 21:54

  2. #77

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Richard B. Bekijk bericht
    Royal Mail vervoerd momenteel blijkbaar geen pakketjes meer naar Europa. Vermoedelijk meer door de crisis rondom Covid-19 dan door Brexit trouwens. Wat ik bijv. op de FB-pagina van 101 Films las:



    Een Ebay-pakketje van me dat via Royal Mail liep is gelukkig zaterdag al in Nederland aangekomen.
    Wacht al een tijd op een pakje van All the Anime, dit zou de reden kunnen zijn. Hoop wel dat het voor 31 december komt, want het is meer dan 22 euro.

  3. #78

    Standaard

    Verrassend genoeg krijg ik net een mailtje van Amazon UK dat mijn order dispatched is, niet meer op gerekend, wilde al annuleren. Aangezien het een Amazon Exclusive is toch maar even afgewacht maar nu dus onderweg. Benieuwd wanneer hij binnenkomt.

    Overigens wacht ik ook nog op zendingen uit Duitsland, van JPC.de. Nooit problemen mee gehad maar nu dus een zending uit November nooit aangekomen en door hen opnieuw nagezonden, ook nog niet binnen (en latere bestellingen dan weer wel).

    Een beetje een loterij dus.

  4. #79

    Standaard

    DHL is inmiddels gestopt met het per vrachtwagen vervoeren van pakketten naar en van GB. Zie https://metro.co.uk/2020/12/21/dhl-s...tmas-13786668/ De titel van dit artikel wekte de indruk dat het enkel ging om transport naar GB maar in het artikel stond de volgende quote van DHL zelf:

    ‘Only DHL Express’ road express traffic to the UK and vice versa has been temporarily suspended.’
    Het luchttransport van DHL gaat trouwens gewoon door.



    edit: het hiervoor genoemde is trouwens nog een gevolg van de actuele situatie rondom covid-19 maar ik kwam ook nog een tweet tegen die laat zien wat er mogelijk na 1 januari zou kunnen gaan gebeuren. Zie https://twitter.com/uitdragerij/stat...58495193432065

    Oude tarief voor verzending naar UK:


    Nieuwe tarief voor verzending naar UK:



    Ik hoop niet dat dit een trend gaat worden en dan zeker niet voor verzendingen vanuit UK...
    Laatst aangepast door Richard B. : 22-12-2020 om 23:53

  5. #80

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door goregrind Bekijk bericht
    Ik had ook snel nog van alles bij Zavvi besteld, normaal kwam alles binnen maar nu is er toch het één en ander verloren gegaan ben ik bang.
    Zo is de Total Recall 4K Limited Edition nooit aangekomen (had uiterlijk 8 december er moeten zijn), ...ik hoop dat de rest ook toch nog gaat komen, met name de Total Recall...
    Deze luxe box met o.a de sountrack erbij & Cards, had ik ook besteld, maar is vooralsnog nooit geleverd. De uiterlijke releasedatum is ruim voorbij en ik heb hem nooit gezien helaas.

    Wel heb ik andere blu-ray's (normale uitgaves) binnengekregen die maanden later zijn besteld, maar deze Limited Total Recall box dus niet.

    En daar baal ik enorm van, want volgens Zavvi.nl is hij nu uitverkocht. En al zou ik hem willen kopen via EBAY, dan zou ik iets meer dan € 100 kwijt zijn, meer dus dan de oorspronkelijke prijs van € 57,49 wat ik er voor betaald heb.

    Echt balen pfff. Ik snap sowieso niet dat ze bij duurdere films, zoals een box als deze, geen Track 'n Trace code gebruiken, zodat je de reis van hun naar de klant kan volgen. Dan kan je tenminste zien waar het pakket is.

    Ik ben benieuwd of ik deze box ooit nog eens zie arriveren???

  6. #81

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Hier blijft de mat nog steeds leeg. Zag in de PostNL-app dat er twee pakjes van Zavvi naar mij onderweg waren (dat was zaterdag), maar de PostNL-postbode heeft kennelijk al dagen moeite om de brievenbus te vinden...
    Vraagje tussendoor. Ik heb sinds een paar dagen ook de PostNL app. Code ingevoerd en ik zie dat er post wordt bezorgd maar van geen enkel poststuk zie ik een foto. Dan weet ik nog niet wat er komt. Ervaring mee?

  7. #82

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Melzz Bekijk bericht
    Vraagje tussendoor. Ik heb sinds een paar dagen ook de PostNL app. Code ingevoerd en ik zie dat er post wordt bezorgd maar van geen enkel poststuk zie ik een foto. Dan weet ik nog niet wat er komt. Ervaring mee?
    Van de laatste 14 heb ik er 1 zonder foto en 2 heb ik er dubbel instaan. Merk wel dat er vertraging is momenteel. Normaal gesproken ontvang ik het bijna altijd dezelfde dag als aangekondigd in de app, maar wacht nu nog op een aantal poststukken van vorige week.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  8. #83

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    Van de laatste 14 heb ik er 1 zonder foto en 2 heb ik er dubbel instaan. Merk wel dat er vertraging is momenteel. Normaal gesproken ontvang ik het bijna altijd dezelfde dag als aangekondigd in de app, maar wacht nu nog op een aantal poststukken van vorige week.
    Bij mij hetzelfde. Een aantal poststukken van zaterdag (volgens de app) is nog steeds niet gearriveerd. Ik zie hier ook maar 1x per dag een postbode langskomen, had verwacht dat ze met deze drukte toch twee keer per dag langs zouden komen, bijv. 's avonds en ook op maandag. Niet dus, kennelijk.
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  9. #84

    Standaard

    Vanaf 18 dec staat de post in de app. Geen enkel poststuk met afbeelding. Dan weet ik nog niet wat er komt
    Ik hoop dat die 'bug' verdwijnt. Nu is het nog een verrassing.

  10. #85

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Oakey Bekijk bericht
    Verrassend genoeg krijg ik net een mailtje van Amazon UK dat mijn order dispatched is, niet meer op gerekend, wilde al annuleren. Aangezien het een Amazon Exclusive is toch maar even afgewacht maar nu dus onderweg. Benieuwd wanneer hij binnenkomt.

    Overigens wacht ik ook nog op zendingen uit Duitsland, van JPC.de. Nooit problemen mee gehad maar nu dus een zending uit November nooit aangekomen en door hen opnieuw nagezonden, ook nog niet binnen (en latere bestellingen dan weer wel).

    Een beetje een loterij dus.
    Kan de amazon UK order tracken, en die is gisteravond vanuit Essex UK naar Duitsland (Schoenefeld in Berlijn) gevlogen, daar inmiddels alweer doorgestuurd naar Sachsen. Bijzonder, levering staat nu voor 31-12

  11. #86

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Oakey Bekijk bericht
    Kan de amazon UK order tracken, en die is gisteravond vanuit Essex UK naar Duitsland (Schoenefeld in Berlijn) gevlogen, daar inmiddels alweer doorgestuurd naar Sachsen. Bijzonder, levering staat nu voor 31-12
    Dat is een bekende route... Ik heb die ook al meerdere malen voorbij zien komen.
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  12. #87

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Dat is een bekende route... Ik heb die ook al meerdere malen voorbij zien komen.
    Met bijzonder bedoelde ik niet zozeer de route, maar het feit dat midden in een douanesluiting met Engeland dit pakket gewoon doorkomt.

  13. #88

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Oakey Bekijk bericht
    Met bijzonder bedoelde ik niet zozeer de route, maar het feit dat midden in een douanesluiting met Engeland dit pakket gewoon doorkomt.
    De douanesluiting geldt voor personen, niet direct voor goederen. Dat het vastloopt komt doordat er in elke vrachtwagen/auto/trein minimaal één persoon zit. En die wordt juist tegengehouden.
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  14. #89

  15. #90

    Standaard

    Misschien toch een sprankeltje hoop, dan. Kunnen we gebruiken.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  16. #91

    Standaard

    Kreeg een DHL-sms of ik inklaringskosten wil betalen, 1 seconde getwijfeld omdat amazon regelmatig geleverd wordt via DHL en ik nog wat pakketjes verwacht. Uiteraard niet betaald want UK behoord nog tot de EU, ten minste tot 31 dec 2020...

  17. #92

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dai Bekijk bericht
    Kreeg een DHL-sms of ik inklaringskosten wil betalen, 1 seconde getwijfeld omdat amazon regelmatig geleverd wordt via DHL en ik nog wat pakketjes verwacht. Uiteraard niet betaald want UK behoord nog tot de EU, ten minste tot 31 dec 2020...
    En het is scamming! Dus zeker nooit op klikken! Ook als de UK de EU heeft verlaten!

  18. #93

    Standaard

    Na kleine twijfeling weggegooid. Wist wel dat het niet pluis zat.

  19. #94

    Standaard

    Er is een deal. Het is wel de vraag wat die deal betekend voor het bestellen in de UK: geen idee wat daarover is afgesproken.

    De overeenkomst moet trouwens nog in zowel Groot Brittannië als in de EU worden goedgekeurd.

  20. #95

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Richard B. Bekijk bericht
    De overeenkomst moet trouwens nog in zowel Groot Brittannië als in de EU worden goedgekeurd.
    Ik dacht dat het wel al van kracht wordt (i.v.m. tijd) maar juridisch pas bindend als iedereen akkoord is (parlementen). Zoiets hoorde ik vandaag op RTLZ.

    Ik zag net op twitter https://twitter.com/georgeeaton/stat...29362951426048 langskomen. Het schijnt de deal te zijn. O.a. EU-roaming gaat eraan. Dus UK valt niet onder je bundel.
    Laatst aangepast door martwout : 24-12-2020 om 17:09

  21. #96

    Standaard

    Een uitleg van de situatie rondom het uit GB importeren per 1 januari zou op korte termijn hier te lezen moeten zijn: https://www.rijksoverheid.nl/onderwe...igd-koninkrijk

    Ik verwacht dat het eigenlijk wel vergelijkbaar gaat worden met wat je bijv. met importeren uit de VS gaat krijgen.

  22. #97

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Richard B. Bekijk bericht
    Een uitleg van de situatie rondom het uit GB importeren per 1 januari zou op korte termijn hier te lezen moeten zijn: https://www.rijksoverheid.nl/onderwe...igd-koninkrijk

    Ik verwacht dat het eigenlijk wel vergelijkbaar gaat worden met wat je bijv. met importeren uit de VS gaat krijgen.
    Dat lijkt mij ook. Ze gaan immers uit de interne markt en uit de douane-unie.

  23. #98

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Richard B. Bekijk bericht
    Een uitleg van de situatie rondom het uit GB importeren per 1 januari zou op korte termijn hier te lezen moeten zijn: https://www.rijksoverheid.nl/onderwe...igd-koninkrijk

    Ik verwacht dat het eigenlijk wel vergelijkbaar gaat worden met wat je bijv. met importeren uit de VS gaat krijgen.
    Inmiddels is er meer info: https://twitter.com/SloughForEU/stat...263168/photo/1 Volgens mij is die eerste categorie van toepassing en dan rechterkant. Alleen helder is het nog niet.

  24. #99

    Standaard

    Nu.nl: https://www.nu.nl/brexit/6098674/dit...exit-deal.html

    Vrije handel zonder quota en heffingen

    Het belangrijkste onderdeel van het akkoord: een vrijhandelsovereenkomst tussen de EU en het Verenigd Koninkrijk. Zonder importheffingen en zonder quota die wel voor andere handelspartners van de EU gelden.

  25. #100

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door tmvde Bekijk bericht
    Nu.nl: https://www.nu.nl/brexit/6098674/dit...exit-deal.html

    Vrije handel zonder quota en heffingen

    Het belangrijkste onderdeel van het akkoord: een vrijhandelsovereenkomst tussen de EU en het Verenigd Koninkrijk. Zonder importheffingen en zonder quota die wel voor andere handelspartners van de EU gelden.
    Importheffingen gelden pas vanaf €150 dus dat is bijna nooit een probleem bij bestellen van discs uit het buitenland, en quota zijn alleen van toepassing voor bedrijven die op grote schaal im/exporteten. Voor ons is het belangrijkst hoe ze de BTW-(na)heffing gaan regelen (de inklaring dus), want dat zijn de kosten voor bestellen van discs en andere goederen buiten de EU.
    Laatst aangepast door Oakey : 25-12-2020 om 12:50

Pagina 4 van 17 EersteEerste 1234567814 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •