De resultaten 1 tot 5 van 5 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Complete BD collectie (liefst in 1 keer)

    Hallo,

    Ik verkoop mijn complete BD collectie. Het gaat om ruim 600 titels. Zie deze link:
    http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/patrickvdhul

    Via deze weg eerst een poging om een vaste prijs af te spreken voor het afhalen van alle titels in één keer.
    Ik ga er hooguit 5-10 speciale/dierbare edities voor uitzonderen (0,5%-1% van het totaal dus).

    Wat zijn ruim 600 BD's jouw waard?
    Omdat een vraagprijs verplicht is stel ik die op € 4000,-.
    Maar je mag ook een bod sturen naar pvandenhul _ at _ gmail.com.
    Bied ook weer niet te laag, want de hoogste pik ik eruit.
    En er is natuurlijk een ondergrens aan waar ze voor weg mogen in 1 keer vs. dat ik ze toch los ga verkopen.

    Geen zorgen, als deze actie niet slaagt, dan komen we de titels los te koop. Dit zal waarschijnlijk ergens eind dit jaar of begin volgend jaar worden.

    Vragen die voor iedereen relevant kunnen zijn kun je ook hier in dit topic stellen.
    Laatst aangepast door Patrick van den Hul : 02-11-2018 om 09:18
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  2. #2

    Standaard

    Wou het eerst niet doen, maar toch bij deze:
    Ik denk ook voor de redactie leden is een vraagprijs prijs verplicht!

  3. #3

    Standaard

    Edwin, je hebt helemaal gelijk en goed dat je het noemt. Ik heb al een hele tijd geen advertentie meer geplaatst op ons forum en had de regels even weer moeten lezen. Ik heb een prijs genoteerd waarvoor ze sowieso wegmogen. Wie het eerst komt... Maar een bieding doen voor een lagere prijs mag ook.
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  4. #4

    Standaard

    1 keer een upje
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  5. #5

    Standaard

    Graag een slotje hierop. Er komt nu een topic voor de losse verkoop.
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •