Ik ga sowieso wachten tot bijna alles erop staat en waarschijnlijk de UHD box van seizoen 1 eerst herkijken.
Ik ga sowieso wachten tot bijna alles erop staat en waarschijnlijk de UHD box van seizoen 1 eerst herkijken.
Ga ook eerst seizoen 1 kijken op disc. Je hoeft maar drie weken te wachten voordat alle afleveringen beschikbaar zijn.
Een uitgebreide recap van seizoen 1 is voor mij voldoende. Er is nog zoveel nieuws te zien dat ik een volledig seizoen opnieuw kijken een beetje zonde van de tijd vind. Wel erg goeie serie en ben benieuwd naar seizoen 2.
Ik heb em ook gekocht, maar niet persé om nu te bekijken. Ik kijk nu liever weer wat nieuws![]()
Nog een trailer:
Whatiwatch iCheckMovies Letterboxd
LG Oled 55e6v | Yamaha Aventage RX-A2070 A/V Receiver | Blu-ray: Oppo 103-BDP (regiovrij) | 4K-speler: Panasonic DP-UB824EG
Dali Suite center- & rearspekers | Hepta Menhir frontspeakers | Mirage subwoofer
Ben ik in de picture?
Halverwege het herkijken van seizoen 1. Misschien vind ik het nu nog wel beter dan op Disney+ de eerste keer, omdat ik het nu per arc bekijk. Volgend weekend de tweede helft.
Klaar met het herkijken en wat een belachelijk goeie serie. Zeer benieuwd wat seizoen 2 gaat brengen, waarin elke drie afleveringen een jaar verder gaan en de laatste drie de drie dagen voor Rogue One zijn.
Wow, een hele arc per week werkt goed. Geweldig begin!
https://www.rottentomatoes.com/tv/andor/s02
99% op RT.
Ga eerst Wheel Of Time kijken en dan is deze aan de beurt.