Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
De resultaten 26 tot 37 van 37 worden weergegeven.

Standaard

Ik ga sowieso wachten tot bijna alles erop staat en waarschijnlijk de UHD box van seizoen 1 eerst herkijken.

Standaard

Ga ook eerst seizoen 1 kijken op disc. Je hoeft maar drie weken te wachten voordat alle afleveringen beschikbaar zijn.

Standaard

Een uitgebreide recap van seizoen 1 is voor mij voldoende. Er is nog zoveel nieuws te zien dat ik een volledig seizoen opnieuw kijken een beetje zonde van de tijd vind. Wel erg goeie serie en ben benieuwd naar seizoen 2.

Standaard

Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogier Burghout Bekijk bericht
    Een uitgebreide recap van seizoen 1 is voor mij voldoende. Er is nog zoveel nieuws te zien dat ik een volledig seizoen opnieuw kijken een beetje zonde van de tijd vind. Wel erg goeie serie en ben benieuwd naar seizoen 2.
    Snap ik ook, maar ik heb de discs niet voor niets gekocht, dus dan is dit het perfecte moment om te kijken.

Standaard

Citaat Oorspronkelijk gepost door tmvde Bekijk bericht
    Snap ik ook, maar ik heb de discs niet voor niets gekocht, dus dan is dit het perfecte moment om te kijken.
    Dat is exact wat ik dacht.

Standaard

Ik heb em ook gekocht, maar niet persé om nu te bekijken. Ik kijk nu liever weer wat nieuws

Standaard

Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogier Burghout Bekijk bericht
    Ik heb em ook gekocht, maar niet persé om nu te bekijken. Ik kijk nu liever weer wat nieuws
    Ik weet het, de balans tussen herkijken en nieuw kijken; het is best lastig....

Standaard

Nog een trailer:

Whatiwatch iCheckMovies Letterboxd

LG Oled 55e6v | Yamaha Aventage RX-A2070 A/V Receiver | Blu-ray: Oppo 103-BDP (regiovrij) | 4K-speler: Panasonic DP-UB824EG
    Dali Suite center- & rearspekers | Hepta Menhir frontspeakers | Mirage subwoofer

Ben ik in de picture?

Standaard

Halverwege het herkijken van seizoen 1. Misschien vind ik het nu nog wel beter dan op Disney+ de eerste keer, omdat ik het nu per arc bekijk. Volgend weekend de tweede helft.

Standaard

Klaar met het herkijken en wat een belachelijk goeie serie. Zeer benieuwd wat seizoen 2 gaat brengen, waarin elke drie afleveringen een jaar verder gaan en de laatste drie de drie dagen voor Rogue One zijn.

Standaard

Wow, een hele arc per week werkt goed. Geweldig begin!

https://www.rottentomatoes.com/tv/andor/s02

99% op RT.

Standaard

Ga eerst Wheel Of Time kijken en dan is deze aan de beurt.

Pagina 2 van 2 EersteEerste 12

Instellingen bij het plaatsen van berichten