Pagina 14 van 16 EersteEerste ... 410111213141516 LaatsteLaatste
De resultaten 326 tot 350 van 393 worden weergegeven.

Discussie: Disney+

  1. #326

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Driekus Bekijk bericht
    nou het is niet even doorspoelen maar constant opnieuw beginnen op de blu ray.
    Dus als je in aflevering 4 zit op de br begin je gewoon helemaal opnieuw en op velen blu rays kun je dan niet skippen dan moet je alle logo's en dergelijke ook doorheen.
    En dat is best irritant vind ik.
    Vind ook veel van die schijfjesbakkers ook behoorlijk irritant met hun onvriendelijke klanten pesterijen, niet vreemd dat ze steeds minder verkopen.
    Have fun and enjoy your collection

  2. #327

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Driekus Bekijk bericht
    nou het is niet even doorspoelen maar constant opnieuw beginnen op de blu ray.
    Dus als je in aflevering 4 zit op de br begin je gewoon helemaal opnieuw en op velen blu rays kun je dan niet skippen dan moet je alle logo's en dergelijke ook doorheen.
    En dat is best irritant vind ik.
    Maar om die reden te gaan downgraden van blu-ray naar DVD, dat ik zelf nooit doen. Beeldkwaliteit vind ikzelf dan belangrijker dan wat klein ongemak. Al ben ik wel met je eens dat ze het wel gemakkelijker hadden moeten maken.

  3. #328

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Maar om die reden te gaan downgraden van blu-ray naar DVD, dat ik zelf nooit doen. Beeldkwaliteit vind ikzelf dan belangrijker dan wat klein ongemak. Al ben ik wel met je eens dat ze het wel gemakkelijker hadden moeten maken.
    En niet alleen beeld, maar ook geluid en daarnaast heb je ook nog 4% speed up op DVD’s.

  4. #329

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door martwout Bekijk bericht
    Even een tip voor iedereen die lid is. Disney heeft 2x afgehaald. Ik heb net met ze gebeld en je moet de dubbele storneren. De bank van ze heeft een fout gemaakt.
    Disney heeft ons blijkbaar de verkeerde informatie gegeven, want ze hebben bij mij vandaag het abonnementsgeld terug gestort. Aangezien ik echter al had gestorneerd heb ik deze maand nog niets betaald voor mijn abonnement.

  5. #330

    Standaard

    18 juni verschijnt The Americans volledig op Disney+, ga ik het eindelijk afkijken (op Netflix kwam seizoen 6 nooit).
    Begin wel weer vanaf het begin, zo’n goeie serie dat ik er weer helemaal goed in wil zitten.

  6. #331

    Standaard

    Ik zei dat The Orville op Disney+ staat, toch wel een aanrader voor elke Star Trek liefhebber!

  7. #332

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Ik zei dat The Orville op Disney+ staat, toch wel een aanrader voor elke Star Trek liefhebber!
    En op 22 maart start in VS op Hulu seizoen 3. Die zullen wij dan ook gaan krijgen, verwacht ik.

  8. #333

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door tmvde Bekijk bericht
    En op 22 maart start in VS op Hulu seizoen 3. Die zullen wij dan ook gaan krijgen, verwacht ik.
    Ja, ik had het gezien. Hopelijk komt deze dan ook hier.

  9. #334

    Standaard

    Ik zag het inderdaad, zit hier ook echt op te wachten. Seizoen 3 heeft 11 afleveringen, dus die komt in mei 2022 te einde. Wellicht dat we hem in juni op Disney Plus krijgen dan.

    Overigens ben ik wel enorm blij ben de Ewok-titlels op Disney Plus in Nederland. Staat nu de gehele Star Wars collectie erop? Of missen we nog wat?

  10. #335

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Henry Denders Bekijk bericht
    Ik zag het inderdaad, zit hier ook echt op te wachten. Seizoen 3 heeft 11 afleveringen, dus die komt in mei 2022 te einde. Wellicht dat we hem in juni op Disney Plus krijgen dan.

    Overigens ben ik wel enorm blij ben de Ewok-titlels op Disney Plus in Nederland. Staat nu de gehele Star Wars collectie erop? Of missen we nog wat?
    Verwacht dat we van The Orville er straks één per week krijgen, gebeurt met andere Hulu series ook, bijvoorbeeld Y: The Last Man.

    Volgens mij op de Holiday Special na is Star Wars inderdaad compleet (en Detours, maar dat is nog nooit uitgebracht).

  11. #336

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door tmvde Bekijk bericht
    Verwacht dat we van The Orville er straks één per week krijgen, gebeurt met andere Hulu series ook, bijvoorbeeld Y: The Last Man.

    Volgens mij op de Holiday Special na is Star Wars inderdaad compleet (en Detours, maar dat is nog nooit uitgebracht).
    Denk ik niet. Dat gebeurd over het algemeen niet met series die al elders uitgezonden zijn, die worden er in een keer opgezet meestal. Y: The Last Man is een nieuwe serie.

    Ja toch! Dacht ik al. Super tof om dat allemaal te kunnen checken nu!

  12. #337

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Henry Denders Bekijk bericht
    Denk ik niet. Dat gebeurd over het algemeen niet met series die al elders uitgezonden zijn, die worden er in een keer opgezet meestal. Y: The Last Man is een nieuwe serie.
    We zullen het zien, maar feit is dat The Orville voor seizoen 3 van FOX naar Hulu is verhuisd en dus nu een Hulu Original is en die komen bij ons als Star Originals. Serie heet nu ook The Orville: New Horizons.

  13. #338

    Standaard

    Disney+ bestaat vandaag 2 jaar en dat vieren ze met een aantal specials en nieuwe content. Bijzonder is dat voor Marvel Studios: Assembled (making of specials) vandaag aflevering 6 Shang-Chi is toegevoegd, maar afleveringen 4 en 5 ontbreken nog in Nederland (Black Widow en What if...?).

    Movies


    • Shang-Chi and the Legend of the Ten Rings – the 25th MCU superhero movie
    • Jungle Cruise – the action-comedy film starring Dwayne Johnson and Emily Blunt
    • Home Sweet Home Alone – a 2021 reimagining of the popular Holiday movie franchise
    • Enchanted – the 2007 live-action musical fantasy romcom, which stars Amy Adams

    TV shows


    • Dopesick – the Michael Keaton and Will Poulter-starring drama miniseries about America’s opioid epidemic
    • Olaf Presents – a series of shorts, starring Frozen’s hugely popular snowman, who reimagines classic Disney tales in the only way he can
    • The World According to Jeff Goldblum Season 2 – the actor’s Emmy-nominated docuseries returns with five new episodes to wow audiences
    • Ciao Alberto – a movie short sequel to Pixar’s Luca, which follows the adventures of Alberto Scorfano (Jack Dylan Grazer) and Massimo Marcovaldo (Marco Barricelli)
    • The Simpsons in Plusaversary – a crossover short that sees the iconic family host a party for Disney Plus Day, and everyone is invited… apart from Homer
    • Entrelazados – an Argentinian comedy-drama series that’ll be available in 18 languages

    Documentaries and 'Making Of' specials


    • Marvel Assembled: The Making of Shang-Chi – a documentary that looks at how the MCU movie was brought to life
    • Marvel Studios Legends: Hawkeye – an episode that revisits Clint Barton’s MCU history before his solo series arrives on November 24
    • The Making of Happier Than Ever: A Love Letter to Los Angeles – a documentary about Billie Eilish's recent Disney Plus cinematic concert
    • Under the Helmet: The Legacy of Boba Fett – a special that celebrates the origins and legacy of the titular bounty hunter
    Laatst aangepast door tmvde : 12-11-2021 om 10:37

  14. #339

    Standaard

    Shang Chi gekeken en een aanrader.

  15. #340

    Standaard

    Veel nieuwe aankondigen. Marvel: Echo, Agatha: House of Harkness, Marvel Zombies, X-Men ‘97 (vervolg op de cartoons uit de jaren 90), Spider-Man: Freshman Year (animatie).

  16. #341

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogier Burghout Bekijk bericht
    Shang Chi gekeken en een aanrader.
    Ik ben normaal geen Marvelfan, maar vond deze zeer vermakelijk!

  17. #342

    Standaard

    Ik heb ook gister gekeken en ik ben helemaal geen Marvelfan, maar hij was wel leuk. Alleen zou de film in imax moeten zijn, maar de hele film was 1.90. Ik kan me vergissen, maar volgens mij wordt dit niet bedoeld met imax.

  18. #343

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door mrjohn Bekijk bericht
    Ik heb ook gister gekeken en ik ben helemaal geen Marvelfan, maar hij was wel leuk. Alleen zou de film in imax moeten zijn, maar de hele film was 1.90. Ik kan me vergissen, maar volgens mij wordt dit niet bedoeld met imax.
    IMAX kan een AR hebben van 1.43:1 of 1.90:1, dus het klopt gewoon .

  19. #344

    Standaard

    Ik probeer te begrijpen wat er nu zo bijzonder is aan IMAX vs niet-IMAX op een gewoon 4K TV-scherm (bijvoorbeeld 55 inch) met zijn gelimiteerde resolutie van 3840 x 2160. Je TV kan niet meer pixels weergeven en waarom zou dan een IMAX-beeld op bijv. 1.78:1 vs. een 4K-beeld met dezelfde aspect ratio 'een wereld van verschil' uitmaken. In een bioscoop met een mega-projectiescherm kan ik me daar nog iets bij voorstellen, maar op een televisie?
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  20. #345

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Ik probeer te begrijpen wat er nu zo bijzonder is aan IMAX vs niet-IMAX op een gewoon 4K TV-scherm (bijvoorbeeld 55 inch) met zijn gelimiteerde resolutie van 3840 x 2160. Je TV kan niet meer pixels weergeven en waarom zou dan een IMAX-beeld op bijv. 1.78:1 vs. een 4K-beeld met dezelfde aspect ratio 'een wereld van verschil' uitmaken. In een bioscoop met een mega-projectiescherm kan ik me daar nog iets bij voorstellen, maar op een televisie?
    Heel simpel: meer beeld binnen het frame wat je ziet. Vaak is de scherpte en contrast een tandje beter, maar op een TV zie je vooral gewoon meer beeld. “More bang for your buck” zoals de Amerikanen zeggen

  21. #346

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogier Burghout Bekijk bericht
    Heel simpel: meer beeld binnen het frame wat je ziet. Vaak is de scherpte en contrast een tandje beter, maar op een TV zie je vooral gewoon meer beeld. “More bang for your buck” zoals de Amerikanen zeggen
    Ik vind het verschil zeer goed te zien bij The dark knight en bij de Star Trek into darkness. Eigenlijk vind ik de kwaliteit van imax zoveel beter dat de rest tegenvalt.....
    Formerleewarmer (Five StarTrader) en (SafeTrader)

    LG OLED77G36LA, Marantz SR7015, OPPO 203 UHD, speakers: Xanadu, Apple TV 4K

  22. #347

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mark van L. Bekijk bericht
    Ik vind het verschil zeer goed te zien bij The dark knight en bij de Star Trek into darkness. Eigenlijk vind ik de kwaliteit van imax zoveel beter dat de rest tegenvalt.....
    Moet even bij vermeld worden dat de non-IMAX scenes op de Blu-ray van The Dark Knight echt extreem *** waren, waardoor de IMAX-scenes er daardoor nog beter uitzagen. De 4K UHD lost dit gelukkig op. Verder helemaal mee eens hoor.

  23. #348

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogier Burghout Bekijk bericht
    Heel simpel: meer beeld binnen het frame wat je ziet. Vaak is de scherpte en contrast een tandje beter, maar op een TV zie je vooral gewoon meer beeld. “More bang for your buck” zoals de Amerikanen zeggen
    Ik begrijp je uitleg niet. Een 2.39:1 aspect ratio geeft je juist meer beeld in de breedte ten opzichte van een aspect ratio van 1.78:1 of 1.90:1. Het enige 'voordeel' van de twee laatst genoemde aspect ratios is dat ze het scherm van je 16x9 TV meer vullen (meer beeldvullend zijn). Kennelijk maakt dat bij sommigen een euforisch gevoel los, zeker als dat midden in een film meerdere keren gebeurt (van 2.39:1 naar 1.78:1). Maar of dat (IMAX-)beeld nu scherper en detailrijker is, hmmm, ik weet dat niet. Technisch gezien kan het niet, gevoelsmatig misschien wel omdat het beeld opgeblazen wordt (?). Ik associeer films in 1.78:1 formaat toch meestal met films uit de jaren 80 en 90, en met de meeste TV-series.
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  24. #349

    Standaard

    Heel simpel Marcel. De films zijn gedraaid binnen een groter beeldformaat en zijn daarna gecropt naar 2.39:1. Het grotere frame zie je ook al bij de 3D versies maar Disney heeft die versies nu ook in 2D uitgebracht. Dus vandaar dat je meer ziet dan de reguliere 2.39:1 versies. Google anders even, dan kan je bijvoorbeeld een frame vinden van Shang Chi die het verschil laat zien.

  25. #350
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Als je bij Disney+ zelf kijkt bij een film en dan versies kiest zie je precies wat het toevoegt of wat je anderzijds mist.

    https://cdn.thefpsreview.com/wp-cont...ple-scaled.jpg
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

Pagina 14 van 16 EersteEerste ... 410111213141516 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •