Pagina 1 van 16 1234511 ... LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 393 worden weergegeven.

Discussie: Disney+

  1. #1

    Standaard Disney+

    Je kunt je aanmelden om op de hoogte te worden gehouden voor Disney+:

    https://preview.disneyplus.com/nl/

  2. #2

    Cool

    Citaat Oorspronkelijk gepost door tmvde Bekijk bericht
    Je kunt je aanmelden om op de hoogte te worden gehouden voor Disney+:

    https://preview.disneyplus.com/nl/
    thanks
    Formerleewarmer (Five StarTrader) en (SafeTrader)

    LG OLED77G36LA, Marantz SR7015, OPPO 203 UHD, speakers: Xanadu, Apple TV 4K

  3. #3

    Standaard

    Wat houd Disney+ in ?

  4. #4

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door madonnafreak Bekijk bericht
    Wat houd Disney+ in ?
    Filmbedrijf Disney heeft de naam en eerste series voor zijn eigen streamingdienst aangekondigd. De dienst gaat Disney+ heten en zal op een onbekend moment ook in de Benelux verschijnen. Disney+ verschijnt over ongeveer een jaar in thuisland Verenigde Staten.

  5. #5

    Standaard

    Aankondiging nieuwe serie vanaf 2020: https://www.superguide.nl/nieuws/vid...izoen-3-series

    Het idee op zich is wel leuk.

    Edit: Juiste link: https://www.superguide.nl/nieuws/dis...illains-series Dank aan Johan1967 voor oplettendheid.
    Laatst aangepast door martwout : 01-03-2019 om 10:04

  6. #6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door martwout Bekijk bericht
    Aankondiging nieuwe serie vanaf 2020: https://www.superguide.nl/nieuws/vid...izoen-3-series

    Het idee op zich is wel leuk.
    Verkeerde link?

    Kom uit bij: Videoland onthult releasedatum The Handmaid’s Tale - Seizoen 3

  7. #7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Johan1967 Bekijk bericht
    Apart. Moet nu https://www.superguide.nl/nieuws/dis...illains-series zijn.

  8. #8

  9. #9

    Standaard

    Ik had al een vermoeden dat Nederland een van de eerste landen zou zijn:

    - Disney heeft in de afgelopen maanden meerdere streaming gerelateerde vacatures geplaatst
    - Disney heeft in de afgelopen maanden veel catalogus titels van Kijkwijzer classificaties voorzien (o.a. series zoals Darkwing Duck en Ducktales ).

  10. #10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Scavenger Bekijk bericht
    Ik had al een vermoeden dat Nederland een van de eerste landen zou zijn:

    - Disney heeft in de afgelopen maanden meerdere streaming gerelateerde vacatures geplaatst
    - Disney heeft in de afgelopen maanden veel catalogus titels van Kijkwijzer classificaties voorzien (o.a. series zoals Darkwing Duck en Ducktales ).
    En verwijdert lineaire zenders als binnenkort Disney Junior.

  11. #11

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Scavenger Bekijk bericht
    Ik had al een vermoeden dat Nederland een van de eerste landen zou zijn:

    - Disney heeft in de afgelopen maanden meerdere streaming gerelateerde vacatures geplaatst
    - Disney heeft in de afgelopen maanden veel catalogus titels van Kijkwijzer classificaties voorzien (o.a. series zoals Darkwing Duck en Ducktales ).
    Nederland7 maart 2019, 11:26
    Disney zou zijn nieuwe streamingdienst Disney+ dit jaar eerst in Nederland willen testen. Met deze test moeten de ergste bugs uit de dienst worden gehaald, voordat Amerikaanse klanten Disney+ gaan gebruiken.
    Volgens de nieuwssite The Information is de precieze datum van de test nog onbekend. Het zou hierbij uitdrukkelijk gaan om een test en niet om een ‘volwaardige’ lancering. Disney zou de intentie hebben om Disney+ nog dit jaar in de Verenigde Staten te lanceren, evenals in andere landen (waaronder Nederland).
    Met de vroege test in Nederland wil Disney voorkomen dat het de drukke Amerikaanse streamingmarkt betreedt met technische problemen. Met diensten als Hulu, Netflix en Amazon Prime is het een zeer competitieve markt.
    Disney+ wordt een streamingdienst waarop het bedrijf al zijn videocontent uitbrengt. Het gaat hierbij om animatiefilms en -serie, films als Frozen en franchises als Star Wars en Tron.
    "A man's got to know his limitations", ...

  12. #12

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hombre Bekijk bericht
    Nederland7 maart 2019, 11:26
    Disney zou zijn nieuwe streamingdienst Disney+ dit jaar eerst in Nederland willen testen. Met deze test moeten de ergste bugs uit de dienst worden gehaald, voordat Amerikaanse klanten Disney+ gaan gebruiken.
    Volgens de nieuwssite The Information is de precieze datum van de test nog onbekend. Het zou hierbij uitdrukkelijk gaan om een test en niet om een ‘volwaardige’ lancering. Disney zou de intentie hebben om Disney+ nog dit jaar in de Verenigde Staten te lanceren, evenals in andere landen (waaronder Nederland).
    Met de vroege test in Nederland wil Disney voorkomen dat het de drukke Amerikaanse streamingmarkt betreedt met technische problemen. Met diensten als Hulu, Netflix en Amazon Prime is het een zeer competitieve markt.
    Disney+ wordt een streamingdienst waarop het bedrijf al zijn videocontent uitbrengt. Het gaat hierbij om animatiefilms en -serie, films als Frozen en franchises als Star Wars en Tron.
    Dat was 6 maart al bekend en geplaatst. Volgens mij is dit hetzelfde nieuws.

  13. #13

    Standaard

    Disney heeft zijn nieuwe streamingdienst gepresenteerd: Disney+. Daarmee wil het miljardenbedrijf de strijd aangaan met Netflix.

    Disney+ is vanaf 12 november beschikbaar in de Verenigde Staten en zal naar verwachting volgend jaar in Europa en andere werelddelen worden uitgerold. De dienst gaat in de VS omgerekend ongeveer 6 euro kosten. Dat betekent dat de prijs lager ligt dan bij concurrenten.

    Kijkers krijgen naast Disney-films ook de hele Star Wars-reeks en films van Pixar en Marvel.

    Disney+ maakt ook een aantal series en films die exclusief bij de streamingdienst te zijn. Een van die titels is een live-action-versie van de Disney-klassieker Lady en de Vagebond.

    Bron: nos.nl https://nos.nl/artikel/2280058-disne...nt-disney.html

  14. #14

    Standaard

    Meer info over de dienst (in het engels): https://www.thewaltdisneycompany.com...r-day_2019.pdf

    Ik denk zelf wel dat het eerder hier komt. Disney Junior is al stopgezet net als eerder een ander tv-kanaal van ze. Dat doe je niet als je pas een jaar later gaat starten.
    The Simpsons komen er ook op (alle 30 seizoenen).

  15. #15

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door martwout Bekijk bericht

    Ik denk zelf wel dat het eerder hier komt. Disney Junior is al stopgezet net als eerder een ander tv-kanaal van ze. Dat doe je niet als je pas een jaar later gaat starten.
    Twee dagen geleden is informeel al min of meer bevestigd dat het hier idd eerder komt. (conform het bericht van Maart)

  16. #16

    Standaard

    Als het hier € 6,99 gaat kosten, dan komt het er bij mijn zeker bij naast Netflix en dan met name voor de nieuwe Star Wars en MCU content.

  17. #17

    Standaard

    Ik heb het ook gelezen, maar het roept bij mij alleen maar veel vragen op. Ik ga er van uit dat we voor $/€ 6,99 geen 4K kwaliteit krijgen maar gewoon standaard. Zeg maar video-kwaliteit. Ik begrijp er ook uit dat alle andere kanalen zoals Disney Channel weg gaan. Het meest schokkende is, heb ik begrepen, dat Disney helemaal stopt met video, dvd, bluray, 3D, 4k etc. Oke het is al niet veel meer.
    Ik las ergens dat Disney+ is the exclusive home for Frozen 2 etc. Kortom wat mij betreft meer vragen dan antwoorden. Ik verwacht trouwens net als Netflix NL dat wij hier slechts een heel klein deel van de content krijgen en ook veel later.

  18. #18

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door mrjohn Bekijk bericht
    Ik heb het ook gelezen, maar het roept bij mij alleen maar veel vragen op. Ik ga er van uit dat we voor $/€ 6,99 geen 4K kwaliteit krijgen maar gewoon standaard. Zeg maar video-kwaliteit. Ik begrijp er ook uit dat alle andere kanalen zoals Disney Channel weg gaan. Het meest schokkende is, heb ik begrepen, dat Disney helemaal stopt met video, dvd, bluray, 3D, 4k etc. Oke het is al niet veel meer.
    Ik las ergens dat Disney+ is the exclusive home for Frozen 2 etc. Kortom wat mij betreft meer vragen dan antwoorden. Ik verwacht trouwens net als Netflix NL dat wij hier slechts een heel klein deel van de content krijgen en ook veel later.
    De prijs is voor 4K en aangezien Disney de eigenaar van alle content is, is er geen enkele reden om te denken, waarom wij die minder en later zouden krijgen.

  19. #19

    Standaard

    Ik dacht boom!! dag netflix, maar waarschijnlijk is de 7 dollar per maand voor 1 stream in standaard editie. 4k streams zal gerust 14 dollar kosten en dit zijn nog maar de beginprijzen. Kortom zal wel gelijkwaardig in prijs zijn/worden.

    En uiteraard Disney+ zal familievriendelijk zijn, soms wil je een afgehakt hand zien (bij wijze van spreken..) dus zal zeker Netflix behouden.
    Laatst aangepast door Dai : 12-04-2019 om 10:40

  20. #20

  21. #21

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dai Bekijk bericht
    Ik dacht boom!! dag netflix, maar waarschijnlijk is de 7 dollar per maand voor 1 stream in standaard editie. 4k streams zal gerust 14 dollar kosten en dit zijn nog maar de beginprijzen. Kortom zal wel gelijkwaardig in prijs zijn/worden.

    En uiteraard Disney+ zal familievriendelijk zijn, soms wil je een afgehakt hand zien (bij wijze van spreken..) dus zal zeker Netflix behouden.
    Goed lezen

    https://variety.com/2019/digital/new...ng-1203187007/

    Die $ 6,99 ($ 69,99 als je voor een jaar betaald = 2 maanden korting) is voor 4K. Disney had al aangegeven goedkoper te zullen zijn als Netflix.

  22. #22

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door tmvde Bekijk bericht
    Goed lezen

    https://variety.com/2019/digital/new...ng-1203187007/

    Die $ 6,99 ($ 69,99 als je voor een jaar betaald = 2 maanden korting) is voor 4K. Disney had al aangegeven goedkoper te zullen zijn als Netflix.
    "At some point, Disney will “likely” deliver a discounted bundle combining Disney+, ESPN+ and Hulu, according to Mayer. But he didn’t provide any specifics. Disney+ content will all be available to download for offline viewing and will be available in 4K format, he added."

    Uiteraard in 4k, maar tegen een meerprijs ? Je kunt het verschillend lezen. Ik verwacht dat de 7 dollar, SD betreft.

  23. #23

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dai Bekijk bericht
    "At some point, Disney will “likely” deliver a discounted bundle combining Disney+, ESPN+ and Hulu, according to Mayer. But he didn’t provide any specifics. Disney+ content will all be available to download for offline viewing and will be available in 4K format, he added."

    Uiteraard in 4k, maar tegen een meerprijs ? Je kunt het verschillend lezen. Ik verwacht dat de 7 dollar, SD betreft.
    Nogmaals er is maar één prijs en dat is $ 6,99 en dat is inclusief 4K (als beschikbaar):

    https://www.thewaltdisneycompany.com...-investor-day/

    The Disney+ service will be available on a wide range of mobile and connected devices, including gaming consoles, streaming media players and smart TVs, and will adjust to the best possible high-definition viewing experience based on a subscriber’s available bandwidth, with support for up to 4K HDR video playback. An unprecedented amount of content will also be available to fans for offline viewing.
    Laatst aangepast door tmvde : 12-04-2019 om 11:31

  24. #24

  25. #25

    Standaard

    Voor die prijs ga ik het zeker nemen.

Pagina 1 van 16 1234511 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •