Pagina 10 van 16 EersteEerste ... 67891011121314 ... LaatsteLaatste
De resultaten 226 tot 250 van 393 worden weergegeven.

Discussie: Disney+

  1. #226

    Standaard

    Ik heb mn abbo opgezegd. De kinderen keken er de laatste maanden niet naar en echt nieuwe interessante content hebben ze niet. Plus nu het geintje met Mulan is het voor mij tijd geweest om eens flink te gaan snijden in streaming diensten.

  2. #227

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door ItsMe Bekijk bericht
    Onbeperkt is niet wat het lijkt tenzij je de film download. Zolang de film in Itunes staat kun je kijken maar als ze de rechten niet meer hebben dan is het foetsie met je aankoop en kun je niet meer streamen. Vandaar mijn voorkeur van fysieke aankopen maar de releases worden schaarser helaas.
    Vandaar dat ik ze alleen koop voor 3,99 of soms 4,99. Dat is ook minimaal de afschrijving als je een uhd koopt......
    Formerleewarmer (Five StarTrader) en (SafeTrader)

    LG OLED77G36LA, Marantz SR7015, OPPO 203 UHD, speakers: Xanadu, Apple TV 4K

  3. #228

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door tmvde Bekijk bericht
    Dat is huur, bij koop ben je eigenaar ongeacht of je lid bent of niet.
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel v/d H. Bekijk bericht
    In mijn optiek is dat dan ook geen koop. [...] Bij koop zou je er altijd over moeten beschikken, ongeacht lidmaatschap.
    Juridisch hebben jullie gelijk. Ik verwachtte dat men bedoelde de door veel streamingdiensten gehanteerde definities van huur vs koop. Juridisch zal het inderdaad geen koop zijn, maar zoals streamingdiensten de begrippen gebruiken zal de aanschaf van een film als "koop" worden bestempeld. Terwijl het eigenlijk een oneindige huur is (met de voorwaarden in dit geval van lidmaatschap), mist de rechten dan wel de streamingsdienst blijft bestaan.
    SONY KDL40z5500 | SONY UBPX700B | Onkyo TX-SR577 | Energy Take Classic 5.1

  4. #229

    Standaard

    Disney gaat naam 20th century verder aanpassen: https://nos.nl/artikel/2343792-werel...verdwijnt.html

  5. #230

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door martwout Bekijk bericht
    Disney gaat naam 20th century verder aanpassen: https://nos.nl/artikel/2343792-werel...verdwijnt.html
    Krankzinnig! 20th Century Fox is een van de grootste namen uit de filmgeschiedenis.

  6. #231

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Richard B. Bekijk bericht
    Krankzinnig! 20th Century Fox is een van de grootste namen uit de filmgeschiedenis.
    Onuitwisbaar aanwezig in mijn filmbibliotheek. Wat ze ook verzinnen......
    Formerleewarmer (Five StarTrader) en (SafeTrader)

    LG OLED77G36LA, Marantz SR7015, OPPO 203 UHD, speakers: Xanadu, Apple TV 4K

  7. #232

    Standaard

    Ach, het is maar een aanpassing van de naam waarbij het meest iconische deel "20th" blijft bestaan. Op zich heel normaal bij overnames. Mug...olifant...
    SONY KDL40z5500 | SONY UBPX700B | Onkyo TX-SR577 | Energy Take Classic 5.1

  8. #233

    Standaard

    Ze halen alleen de FOX-naam weg en veranderen het naar Studios. What's the big deal?

  9. #234

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Mulan komt toch meteen op Disney+ uit, maar dan als iets nieuws, een premium-titel, dan moet je dus wel apart voor gaan betalen. En niet een klein beetje, in de VS maar liefst $29,99, dus bij ons zal dat waarschijnlijk zo'n €25 zijn.

    Ik betaal €69,99 per jaar, en dan moet je opeens zoveel gaan betalen voor een losse titel? Wat een enorme afknapper.
    Kreeg net een mail over Mulan, de prijs bij ons wordt € 21,99. Of je wacht een paar maanden en dan is het gewoon een 'gratis' onderdeel van Disney+

  10. #235

    Standaard

    Ik kreeg ook die email..
    21,99 voor een film te zien vind ik dus wel duur...

    Dus dat ga ik echt niet doen.

  11. #236

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Driekus Bekijk bericht
    Ik kreeg ook die email..
    21,99 voor een film te zien vind ik dus wel duur...

    Dus dat ga ik echt niet doen.
    Dat is puur voor het kijken en dus niet in bezit krijgen ?
    Dan is het idd een flink bedrag.

  12. #237

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    Dat is puur voor het kijken en dus niet in bezit krijgen ?
    Dan is het idd een flink bedrag.
    Je kan na aankoop de film onbeperkt blijven streamen, mits je wel abonnee blijft. Ik heb mn abonnement vorige maand al opgezegd, en mn blurays weer klaargelegd voor als de kids iets van Cars, Frozen of Ice Age oid willen zien. Voorderest hebben we Netflix en ook Ziggo Movies&Series waar heel wat voor de kids bijzit. Vwb streaming voor onszelf kijken we nu veel series op Netflix, en daar is gelukkig genoeg aanbod. Als The Mandolorian S2 komt wil ik me misschien weer aan Disney+ wagen, tot die tijd niet.

  13. #238

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogier Burghout Bekijk bericht
    Je kan na aankoop de film onbeperkt blijven streamen, mits je wel abonnee blijft. Ik heb mn abonnement vorige maand al opgezegd, en mn blurays weer klaargelegd voor als de kids iets van Cars, Frozen of Ice Age oid willen zien. Voorderest hebben we Netflix en ook Ziggo Movies&Series waar heel wat voor de kids bijzit. Vwb streaming voor onszelf kijken we nu veel series op Netflix, en daar is gelukkig genoeg aanbod. Als The Mandolorian S2 komt wil ik me misschien weer aan Disney+ wagen, tot die tijd niet.
    Tja het is maar net hoeveel zin je in een film hebt want als het bv Black Widow was geweest dan had ik meteen een nieuw abonnement gepakt.Feit blijft wel dat 21,99 een flink bedrag is.

    Benieuwd of deze move een succes gaat zijn.

  14. #239

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogier Burghout Bekijk bericht
    Je kan na aankoop de film onbeperkt blijven streamen, mits je wel abonnee blijft.
    Dat is dus niet onbeperkt.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  15. #240

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Bekijk bericht
    Dat is dus niet onbeperkt.
    Hoezo niet? Wat maakt het in jouw ogen niet onbeperkt?

  16. #241

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogier Burghout Bekijk bericht
    Hoezo niet? Wat maakt het in jouw ogen niet onbeperkt?
    Je zegt het zelf : zo lang je abonnee blijft. Dat is dus niet onbeperkt.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  17. #242

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Bekijk bericht
    Je zegt het zelf : zo lang je abonnee blijft. Dat is dus niet onbeperkt.
    Dus als je abonnee blijft heb je onbeperkt toegang tot de film. Onbeperkt wil niet zeggen dat je zonder abonnement toegang hebt tot de film.

  18. #243

    Standaard

    Onbeperkt = zonder beperkingen. Je moet je maandelijkse/ jaarlijkse lidmaatschap blijven bepalen om de film te blijven bekijken. Dat is toch wel degelijk een beperking.

    Vraag mij ook af hoeveel ze dit gaat opleveren en of ze op deze manier de kosten van de film eruit halen. Wie weet kost ze dit juist wel abonnees.

  19. #244

    Standaard

    Onbeperkt heeft betrekking op het aantal keren dat je de film kan bekijken, ofwel ongelimiteerd. En dat aantal is onbeperkt en niet gelimiteerd. Wat jullie bedoelen is zonder restricties. En dat is wat anders. Wat er zitten wel degelijk restricties aan dat onbeperkt bekijken van de film, namelijk dat je een geldend lidmaatschap moet hebben.

  20. #245

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogier Burghout Bekijk bericht
    Onbeperkt heeft betrekking op het aantal keren dat je de film kan bekijken, ofwel ongelimiteerd. En dat aantal is onbeperkt en niet gelimiteerd. Wat jullie bedoelen is zonder restricties. En dat is wat anders. Wat er zitten wel degelijk restricties aan dat onbeperkt bekijken van de film, namelijk dat je een geldend lidmaatschap moet hebben.
    Stel je pakt 2 maanden geen lidmaatschap blijt de film dan bij de volgende gratis of moet je bij elk nieuw lidmaatchap opnieuw voor de film betalen ?

  21. #246

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    Stel je pakt 2 maanden geen lidmaatschap blijft de film dan bij de volgende gratis of moet je bij elk nieuw lidmaatschap opnieuw voor de film betalen ?
    Ik verwacht dat na een maand of 4 de film ook voor gewone abonnees beschikbaar komt, dus dan maakt dat allemaal niet meer uit.

  22. #247

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    Stel je pakt 2 maanden geen lidmaatschap blijt de film dan bij de volgende gratis of moet je bij elk nieuw lidmaatchap opnieuw voor de film betalen ?
    Ik neem aan dat als je je account weer actief maakt met je eerdere inlog dat je dan gewoon weer de film kan bekijken.

  23. #248

    Standaard

    Dit is lachen. Je betaald voor die paar maanden dat de film nog niet algemeen beschikbaar wordt gemaakt via Disney+ abonnees. Het is dus niet 'kopen' van de film, zoals via iTunes of google. Blijkbaar verwachten ze niet genoeg aan de film in de bioscoop te kunnen verdienen. Verbaast mij niet kijkend naar het geringe aantal bioscoopgangers hier in Hoogeveen.
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  24. #249

    Standaard

    Ongetwijfeld zal ie vast nog wel op Blu-ray uitkomen verwacht ik.

  25. #250

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter Kleine Bekijk bericht
    Dit is lachen. Je betaald voor die paar maanden dat de film nog niet algemeen beschikbaar wordt gemaakt via Disney+ abonnees. Het is dus niet 'kopen' van de film, zoals via iTunes of google. Blijkbaar verwachten ze niet genoeg aan de film in de bioscoop te kunnen verdienen. Verbaast mij niet kijkend naar het geringe aantal bioscoopgangers hier in Hoogeveen.
    De film gaat in diverse landen (oa de VS) helemaal niet in de bios verschijnen, dus vandaar dat men zo probeert wat te cashen.

Pagina 10 van 16 EersteEerste ... 67891011121314 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •