Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
De resultaten 26 tot 34 van 34 worden weergegeven.

Discussie: Disney+

Standaard

Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Voor die prijs ga ik het zeker nemen.
    We vergeten allemaal dat Disney praat over de VS launch op 12-11-2019, maar het is niet gezegd dat de prijs in Nederland dan ook € 6,99 wordt en dat men in het buitenland dezelfde eenheidsprijs hanteert. Daarnaast heeft Disney ook al gezegd in het verleden Nederland niet interessant te vinden. Daarom was en ben ik ook verbaast dat Disney+ getest zou worden in Nederland. Ik zie dit niet gebeuren. Persoonlijk denk ik dat we pas eind 2021 een kale Disney+ krijgen met een zeer beperkte catalogus en kwaliteit voor minimaal € 9,99 per maand. Op basis van de zeer negatieve uitlatingen van Disney over de Nederlandse markt heb ik geen reden om anders te denken

Standaard

Citaat Oorspronkelijk gepost door mrjohn Bekijk bericht
    We vergeten allemaal dat Disney praat over de VS launch op 12-11-2019, maar het is niet gezegd dat de prijs in Nederland dan ook € 6,99 wordt en dat men in het buitenland dezelfde eenheidsprijs hanteert. Daarnaast heeft Disney ook al gezegd in het verleden Nederland niet interessant te vinden. Daarom was en ben ik ook verbaast dat Disney+ getest zou worden in Nederland. Ik zie dit niet gebeuren. Persoonlijk denk ik dat we pas eind 2021 een kale Disney+ krijgen met een zeer beperkte catalogus en kwaliteit voor minimaal € 9,99 per maand. Op basis van de zeer negatieve uitlatingen van Disney over de Nederlandse markt heb ik geen reden om anders te denken
    Vanwaar de gedachte dat het een kaal produkt zou zijn? Zolang ze films nog gewoon in de bioscoop uitbrengen, kunnen ze dat ook zo streamen. Het is goedkoper dan via een schijf en ze hebben al de rechten voor alle landen. Ze kunnen met gemak een titel in meerdere landen in 1 keer on demand uitbrengen net als ze nu via Ziggo on demand al werken.

Laatst aangepast door tmvde : 14-05-2019 om 18:31
    私の名前はタイスです

Standaard

Citaat Oorspronkelijk gepost door mrjohn Bekijk bericht
    Het meest schokkende is, heb ik begrepen, dat Disney helemaal stopt met video, dvd, bluray, 3D, 4k etc. Oke het is al niet veel meer.
    Inderdaad berichten dat Disney stopt met hun vault uitgaven: https://screenrant.com/disney-plus-v...dia-streaming/
    Niet helemaal duidelijk of ze ook echt stoppen met physical releases, maar mocht dit zo zijn dan is dat de doodsteek voor de fysieke drager en zeker het einde van UHD bluray, want die Marvel, Disney en Star Wars films maken volgens mij het overgrote merendeel van alle fysieke verkoop uit als je de hitlijstjes moet geloven
    Laatst aangepast door Oakey : 15-05-2019 om 16:52

Standaard

Citaat Oorspronkelijk gepost door Oakey Bekijk bericht
    Inderdaad berichten dat Disney stopt met hun vault uitgaven: https://screenrant.com/disney-plus-v...dia-streaming/
    Niet helemaal duidelijk of ze ook echt stoppen met physical releases, maar mocht dit zo zijn dan is dat de doodsteek voor de fysieke drager en zeker het einde van UHD bluray, want die Marvel, Disney en Star Wars films maken volgens mij het overgrote merendeel van alle fysieke verkoop uit als je de hitlijstjes moet geloven
    Ik denk niet dat ze daarmee stoppen. Ieder bedrijf wil zo veel mogelijk omzet halen. Zolang het niet verlieslijdend is, zullen ze wel doorgaan zeker waar de markt nog groot is.

AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002

Standaard

Disney heeft al decennialang een wat apart beleid. Koop deze titel nu, want hij is maar tijdelijk leverbaar. Toch is het ook logisch dat ze hun prioriteit bij streaming leggen met een te starten streamingdienst. Zeker met Vault-uitgaven. Omzet in fysieke media wordt straks toch echt een ding uit het verleden. Daarnaast, als de kwaliteit van streaming (veel) beter wordt en de diskcapaciteit overstijgt, wordt het al helemaal lastig. UHD BD is nu bijvoorbeeld al beperkt. Voor meer dan de film wordt je verwezen naar de BD. Ruimte zal dan een nog groter probleem gaan worden en internetbrandbreedte wordt alleen maar beter de komende jaren. Hopelijk dat nieuwe titels nog lang uit blijven komen.

Spijtig voor ons, maar ook wij zijn een uitstervend ras. De jeugd is al volledig om... Er is een tijd en plek voor alles. Iets met de massa.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

LG OLED65E6V, Denon AVR-X7200WA, Onkyo TX NR 5000E, OPPO UDP-203, B&W FPM 4- 5- 6, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), Rel Strata 5, Xbox One X, PS4 Pro, Ziggo Mediabox XL, Logitech Harmony Elite, Sony KDL 43W756 & KDL-32W706BAEP, Samsung Galaxy Note 9, Samsung Galaxy Tab S4,

That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!

Standaard

Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Santulli Bekijk bericht
    Disney heeft al decennialang een wat apart beleid. Koop deze titel nu, want hij is maar tijdelijk leverbaar. Toch is het ook logisch dat ze hun prioriteit bij streaming leggen met een te starten streamingdienst. Zeker met Vault-uitgaven. Omzet in fysieke media wordt straks toch echt een ding uit het verleden. Daarnaast, als de kwaliteit van streaming (veel) beter wordt en de diskcapaciteit overstijgt, wordt het al helemaal lastig. UHD BD is nu bijvoorbeeld al beperkt. Voor meer dan de film wordt je verwezen naar de BD. Ruimte zal dan een nog groter probleem gaan worden en internetbrandbreedte wordt alleen maar beter de komende jaren. Hopelijk dat nieuwe titels nog lang uit blijven komen.

Spijtig voor ons, maar ook wij zijn een uitstervend ras. De jeugd is al volledig om... Er is een tijd en plek voor alles. Iets met de massa.
    Zou jammer zijn, want ik heb begrepen dat Disney veelvuldig de schaar al hanteren om alle classic MeToo-proof te maken. Ik denk dat er maar weinig over blijft van de films. Zeker de oude. Gelukkig heb ik bijna alle classics op dvd of bluray

AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002

Standaard

Het zou zeker jammer zijn, maar het zal er straks voor ons als consument - en liefhebber - vast niet slechter op worden. Dat kan je wel aan Disney overlaten... En hé, als Disney dan toch ontdekt dat er wellicht alsnog een markt is voor een fysiek medium van enig soort, dan brengen ze vast een mooie, gelimiteerde serie uit - die je dan overigens wel snel moet kopen...
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

LG OLED65E6V, Denon AVR-X7200WA, Onkyo TX NR 5000E, OPPO UDP-203, B&W FPM 4- 5- 6, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), Rel Strata 5, Xbox One X, PS4 Pro, Ziggo Mediabox XL, Logitech Harmony Elite, Sony KDL 43W756 & KDL-32W706BAEP, Samsung Galaxy Note 9, Samsung Galaxy Tab S4,

That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!

Standaard

Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Santulli Bekijk bericht

Had ik in een ander topic ook al verwoord
    "A man's got to know his limitations", ...

Pagina 2 van 2 EersteEerste 12

Instellingen bij het plaatsen van berichten