Omdat hier het Atmos lampje nog niet brand heb ik contact gezocht met Disney+.Antwoord: We zijn er mee bezig.
Omdat hier het Atmos lampje nog niet brand heb ik contact gezocht met Disney+.Antwoord: We zijn er mee bezig.
Volgens mij doet Dolby Vision het op moment niet kan iemand hier even bij hem of haar toestel een check doen ???
UPDATE
Werkt weer.
Laatst aangepast door jeroeni : 14-02-2020 om 12:21
Sinds Disney+ rond 13/14 Feb een update heeft gedaan kan ik via mijn soundbar geen gebruik meer maken van de Dolby Vision weergave.Een UHD[Dolby Vision] disc zoals Joker werkt wel dus ik vermoed dat het aan de Disney service ligt.
Test gedaan: Dolby Vision in de Netflix app werkt wel.
Disney+ 1.3.0 Description
Disney+ (Package Name: com.disney.disneyplus) is developed by Disney and the latest version of Disney+ 1.3.0 was updated on Feb 13, 2020. Disney+ is in the category of Entertainment. You can check all apps from the developer of Disney+ and find 75 alternative apps to Disney+ on Android. Currently this app is for free. This app can be downloaded on Android 5.0+ from APKFab or Google Play. All APK / XAPK files on APKFab.com are original and 100% safe with fast download.
Only Disney+ gives you endless access to your favorite movies and TV series from Disney, Pixar, Marvel, Star Wars, National Geographic, and more.
From The Lion King, to all-new Originals like The Mandalorian, there's something exciting for everyone. You'll also get access to new movies, complete TV series, shorts, and documentaries.
Best of all, Disney+ is ad-free.
With Disney+, you get:
• Endless access to classic movies and past seasons of your favorite series
• Exclusive new Originals from master storytellers at Disney, Pixar, Marvel, Star Wars, and Nat Geo
• Unlimited downloads on up to 10 devices, so you can take Disney+ with you
• Simultaneous streaming on up to 4 different devices
• View select titles in stunning 4K UHD and HDR
• Something for everyone, including dedicated Kids Profiles
Start your 7-day free trial now.
For help with Disney+, please visit: http://help.disneyplus.com.
For our Subscriber Agreement, Privacy Policy, and Cookies Policy, please visit: https://disneyplus.com/legal.
Your California Privacy Rights: https://privacy.thewaltdisneycompany...rivacy-rights/
Do Not Sell My Information: https://privacy.thewaltdisneycompany.com/en/dnsmi/
The content available on Disney+ may vary by region. Some titles shown above may not be available in your country.
Laatst aangepast door jeroeni : 16-02-2020 om 12:34
Disney+ wordt bij ons alleen gekeken door de kids. Zowel Disney films als Disney Junior series zijn best prima voor ze. En dan is 6,99 echt prima per maand. Ik kijk zelf af en toe The Mandalorian als ik tijd heb. Voor films heb ik de 3D BD of de UHD voor de maximale kwaliteit (zeg ik tegen mezelf)
Mee eens. Ook hier kijken de kinderen voornamelijk, aangezien ik het gros van de films al zelf ook in 3D en UHD heb.
The Mandolorian natuurlijk wel gekeken, en enkele gezinsfilms met z'n allen zoals Noelle. Verder is het wachten op de exclusieve Marvel series.
Ik heb toen voor een jaar betaald, kwam geloof ik op zo'n €5,80 per maand. Dat kan ik gelukkig wel missen.
Disney+@disneyplus
Maggie Simpson is nu te zien in een nieuwe Simpson short exclusief op #DisneyPlus.
Rise of Skywalker al vanaf 5 mei te zien.
Sinds de update van 24 maart ligt atmos er weer uit. Je kan ook niet meer onder films voor UHD kiezen. 9 maart waren eindelijk de meeste tekenfilms NL ondertiteld en gesproken. Dus na 8 maanden heeft pas 15 dagen alles gewerkt zoal ons beloofd is
Weet iemand wanneer de app voor een LG TV uit 18 uit gaat komen? Ik kom alleen maar meldingen tegen van later dit jaar.
Mulan komt toch meteen op Disney+ uit, maar dan als iets nieuws, een premium-titel, dan moet je dus wel apart voor gaan betalen. En niet een klein beetje, in de VS maar liefst $29,99, dus bij ons zal dat waarschijnlijk zo'n €25 zijn.
Ik betaal €69,99 per jaar, en dan moet je opeens zoveel gaan betalen voor een losse titel? Wat een enorme afknapper.
UHD Blu-ray's: 244Blu-ray's: 1129DVD's: 226
Ik dacht dat hij in bij ons wel in de bioscoop gaat draaien. Althans, dit wordt nog steeds gezegd bij de trailer in de bios. Het kan zijn dat hij in de US niet overal in de bioscoop gaat draaien vanwege corona. En ook hier in Hoogeveen valt overigens het bioscoopbezoek nog tegen, lage aantallen bezoekers. De producent zal dan naar een ander verdienmodel moeten kijken.
Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
(2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon
Wat ik gezien heb
Mijn collectie
Ik denk dat de prijs gebaseerd is op de Amerikaanse bioscoopprijzen en de gedachte dat je met de hele familie gaat. Trolls W T was trouwens $ 20, en een groot succes.
Dat succes is nog twijfelachtig.
Daarnaast zal een prijs van €25 (als dat het wordt) voor Nederland denk ik echt te hoog zijn. Het staat in geen verhouding met de prijs voor een jaarabonnement en staat wat mij betreft ook haaks op het idee dat je een streamingdienst afneemt en daar eenmalig kosten voor betaalt. Ik begrijp wel dat ze de kosten eruit willen halen, maar dan hadden ze de release weer moeten uitstellen.
Het voelt nu een beetje als dat de Efteling een nieuwe attractie heeft, waarvoor je na binnenkomst en betaling van je dure kaartjes nog apart even €25 mag aftikken. Het is ook niet zo dat Disney+ zo gul is met exclusieve content.....dan hebben ze wat leuks en dan mag ervoor gaan betalen.....
Disney heeft 4,7 miljard verlies geleden. Compensatie?
https://www.hln.be/showbizz/tv/disne...rden~afe30aad/
Laatst aangepast door theThinWhiteDuke : 05-08-2020 om 20:01
In mijn optiek is dat dan ook geen koop. Zelf hop ik bijvoorbeeld regelmatig tussen aanbieders, net Disney weer opgezegd en nu Amazon Prime. Bij koop zou je er altijd over moeten beschikken, ongeacht lidmaatschap.
Maar goed, dit zal ik in elk geval zelf nooit doen, zo'n bedrag betalen voor een film die je waarschijnlijk één keer kijkt.
Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
(2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon
Wat ik gezien heb
Mijn collectie
Hopelijk komt dit snel na de US-lancering ook hier. Ik heb me rot gelachen om die wezel:
Onbeperkt is niet wat het lijkt tenzij je de film download. Zolang de film in Itunes staat kun je kijken maar als ze de rechten niet meer hebben dan is het foetsie met je aankoop en kun je niet meer streamen. Vandaar mijn voorkeur van fysieke aankopen maar de releases worden schaarser helaas.