Dat begrijp ik niet; als er 1 ding is waar ik zeer tevreden over ben bij Disney+, dan is dat het beeld. Prachtig.
Dat begrijp ik niet; als er 1 ding is waar ik zeer tevreden over ben bij Disney+, dan is dat het beeld. Prachtig.
Ik vind het beeld ook geweldig bij Disney+. VoorbeeldenIMAX enhanced films en Prey.
Echter heb ook al opgezegd, na dit jaar. Zal misschien af en toe eens een maandje pakken voor Dare Devil of zo.
Formerleewarmer (Five StarTrader) en (SafeTrader)
LG OLED77G36LA, Marantz SR7015, OPPO 203 UHD, speakers: Xanadu, Apple TV 4K
Dacht dat Gerco het alleenrecht had op onzinnige ideeën, maar blijkbaar niet...
Vanaf day 1 is de beeldkwaliteit op Disney+ top.En Disney heeft nooit reclame gemaakt om het te delen dus ook hier geen minpunt.
Dat ik weinig met die Marvel/Star Wars series heb is mijn ding.
Meer de Dolby Vision beelden waar ik..... of tenminste mijn Sony TV...... moeite mee heb. Als er in Dolby Vision wordt uitgezonden kan ik alleen kijken in Dolby Vision of HDR en geen eigen instellingen meer gebruiken, kan alleen het beeld lichter of donkerder maken. Mis dan mijn eigen instellingen en bijvoorbeeeld de bioscoop instelling van de TV die ik beter/fijner vind dan voorgebakken verplichte instellingen en als ik van 1 ding niet houd dan is het van verplichte dingen.
Kinderachtige op de man opmerking zonder waarde, licht toe of ga buitenspelen.TMHDacht dat Gerco het alleenrecht had op onzinnige ideeën, maar blijkbaar niet...
Het aanbod van Disney+ is over het algemeen niet slecht, maar laten we eerlijk zijn, als je al een paar jaartjes meedraait in het leven, dan zie je weinig nieuws al was ik wel blij met bijvoorbeeld de tweede Avatar film en enkele Star Wars, al was de laatste serie (The Acolyte} nu niet bepaald iets waar ik erg vrolijk van kon worden.jeroeniVanaf day 1 is de beeldkwaliteit op Disney+ top.En Disney heeft nooit reclame gemaakt om het te delen dus ook hier geen minpunt.
Dat ik weinig met die Marvel/Star Wars series heb is mijn ding.
Ja dan je opmerking over reclame maken, inderdaad niet schreeuwend wordt lid je mag delen, maar als je geschiedenis een beetje kent hebben ze er zelfs wel opmerkingen over geplaatst dat ze het niet erg vinden als je deelt, ze hebben niet voor niets sinds kort hun voorwaarden aangepast om daarin te vermelden dat je niet meer mag delen buiten het gezin.
Je mag het geen minpunt vinden, doch voor mij reden om ze niet meer doorlopend aan te houden, immers als je deelt houd je abbo ook aan om het voor de ander beschikbaar te houden, of je nu wel of niet op 1 adres woont maakt in weze niets uit, wederhelft en ik kijken ook niet vaak samen en op dezelfde tijden naar dezelfde zaken. Leuk om te schermen met het aantal streams dat je bij bepaalde abbo's krijgt, maar een alleenstaande of koppeltje maak je met 4 streams ook niet blij.
Heb 1x een jaar abbo gehad van Disney+ en daarna opgezegd en na een tijdje weer een maand-abbo genomen, ivm delen aangehouden. Als je net als ik zo'n 5 streamings diensten had en ze gaan het allemaal leuk vinden om de prijzen fors te verhogen met minder gunstige voorwaarden, dan ga je toch eens achter de oren krabben, want het gaat toch allemaal bij elkaar opgeteld, op jaarbasis, best in de papieren lopen. Gun iedereen een boterham, maar ik ga toch niet onnodig geld uitgeven aan zaken waar ik toch geen profijt van heb.Mark van L.Ik vind het beeld ook geweldig bij Disney+. VoorbeeldenIMAX enhanced films en Prey.
Echter heb ook al opgezegd, na dit jaar. Zal misschien af en toe eens een maandje pakken voor Dare Devil of zo.
Denk dat de diensten nu gaan kijken hoe ver ze kunnen gaan met prijzen verhogen en wanneer ze opgezegd gaan worden, ze kunnen immers nu al zien hoe intensief je de dienst wel of niet gebruikt en met welk gemak je een abbo laat doorlopen uit soms pure gemakzucht.
https://www.androidics.nl/nieuws/695...-abonnementen/
Nu zonder Netflix en straks ook zonder Disney+ als ze zussie eruit gooien, bespaar ik dan zo'n €350,-- op jaarbasis waarvan ik dan als het zo eens uitkomt af en toe een maand-abbo uit de middenklasse kan nemen bij één van de aanbieders om eens wat te kijken.
De streamingsdiensten rekenen op meer inkomsten en ik kijk naar minder uitgaven en meer waar voor mijn geld, zal alleen wat minder gemakzuchtig moeten worden om dat dan ook te bereiken.
Have fun and enjoy your collection
DVDProfilerFilmgek: Ja goed als die dingen die je noemt jou erg storen tja dan moet je het aan de kant gooien.Ik heb meer moeite met hoe ze met Star Wars omgaan.In plaats van een berg aan Star Wars series kunnen ze ook een paar leuke Star Wars films maken.Maag goed jongens als @rogue & @ tmvde gaan juist heel goed op al die series.
Toelichting is niet nodig, heb via PM al een zeer duidelijke en uitgebreide toelichting gekregen van iemand die pas vakantie heeft gehad en er van genoten heeft.
Het delen met iemand buiten het huishouden werd volgens mij gedoogd, maar het mag niet vanwege de auteurswet.
Ik vind het niet erg om een paar euro extra te betalen voor een hogere kwaliteit stream, maar dan moet ik het natuurlijk wel kunnen krijgen en dat is door de beperkingen van de meeste hardware en het internet bij Disney+ heel lastig.
Geef geluid de ruimte.
Mijn HT