Pagina 16 van 16 EersteEerste ... 61213141516
De resultaten 376 tot 393 van 393 worden weergegeven.

Discussie: Disney+

  1. #376

    Standaard

    Walt Disney Company heeft een reorganisatie aangekondigd, waarbij 7000 werknemers hun baan verliezen. De reorganisatie is volgens algemeen directeur Bob Iger noodzakelijk om ‘kostenefficiënter en gecoördineerder’ kunnen werken.
    Wat vooral meespeelde waren de tegenvallende resultaten van streamingdienst Disney+. De dienst noteerde afgelopen kwartaal een verlies van 1 miljard dollar, terwijl het aantal abonnees afnam met 2,4 miljoen.
    Iger maakte verder bekend dat Disney de activiteiten voortaan onderbrengt in drie segmenten: een entertainmentgedeelte (film, televisie en streaming), een sportsegment (met zender ESPN) en een segment de diverse attractieparken.
    De CEO Bob Iger trad af in 2020 maar keerde afgelopen novemberterug in de functie, vanwege tegenvallende resultaten van zijn opvolger Bob Chapek.


    Overigens verhoogt Disney+ ook zijn abonnementsprijzen.


    Het maandabonnement wordt voor nieuwe klanten een euro duurder. Een jaarabonnement wordt tien euro duurder. De nieuwe prijzen zijn respectievelijk 9,99 en 99,99 euro. De nieuwe prijsstelling gaat per direct in.


    Volgens de Nederlandse wetgeving moet een prijsverhoging minimaal een maand van tevoren bij abonnees bekend worden gemaakt.
    "A man's got to know his limitations", ...

  2. #377

    Standaard

    De ene Bob is de andere niet, dat blijkt maar weer .

  3. #378

    Standaard

    De jaren 80 serie van Zorro was toch ook van Disney?

    Staat niet op Disney+, maar kan je nu wel exclusief op VTM GO+ (betalend) bekijken?

  4. #379

    Standaard

    De Indiana Jones-films zijn nu op Disney+ te bekijken in 4K met HDR10/Dolby Vision. In Amerika is ook de televisieserie The Young Indiana Jones Chronicles te zien, daarbuiten helaas niet. Lang leve streaming!

  5. #380

    Standaard

    Heeft in het beging op D+ gestaan. Is eraf gehaald en er gaat nog veel meer volgen.....

    Disney To Remove Dozens Of Series, Including ‘Big Shot’, ‘Willow’, ‘Y’ & ‘Dollface’ – Deadline


    Citaat Oorspronkelijk gepost door .:Quadran:. Bekijk bericht
    De jaren 80 serie van Zorro was toch ook van Disney?

    Staat niet op Disney+, maar kan je nu wel exclusief op VTM GO+ (betalend) bekijken?
    "A man's got to know his limitations", ...

  6. #381

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hombre Bekijk bericht
    Heeft in het beging op D+ gestaan. Is eraf gehaald en er gaat nog veel meer volgen.....

    Disney To Remove Dozens Of Series, Including ‘Big Shot’, ‘Willow’, ‘Y’ & ‘Dollface’ – Deadline
    Die zijn allemaal al verwijderd.

  7. #382

    Standaard

    "Ze" zijn lekker bezig, net weer Disney+ abbo genomen, gelukkig een maandabbo, wilde weer even kijken wat er weer te zien was, tijd niet gehad.

    Dit nadat ik net Netflix heb opgezegd, daar keken we bijna helemaal niet naar, hield abbo(duurste) aan voor zussie lief. Ze moeten behalve dat er een abbo wat verder is dan het huisadres, toch ook kunnen zien dat het huisadres zelden of nooit kijkt?

    Lijken ze niets mee te doen, kreeg een berichtje van zussie dat ze niet meer kon kijken omdat ze een profiel oid moest aan maken, doen ze dan net op het moment dat jij voor een maand moet betalen, en op het moment dat ik direct opzegde kon dat pas over een volle maand. Ze hadden nog niet afgeboekt, schijnen ze op de 3e te doen bij mij, maar omdat ik het zo lullig vind wat ze doen, heb ik hun machtiging ingetrokken en al mijn apparaten uitgelogd.

    Vreselijke hebbers en als ze nu nog wat kwalitatief knap spul aanbieden(bedoel dan niet beeldkwaliteit en audio kwaliteit) inhoudelijk is wat ze de laatste tijd aanbieden helaas veel derde rangs bagger.

    Dus Netflix mag het minimaal weer een jaartje zonder me doen, snap de strategie van zulke bedrijven niet, abbo had 3 gebruikers waarvan er 2 zelden of nooit kijken en dan nog moeilijk doen over een 3e dat wat verder weg zit....... heel dom dat ze ook niet begrijpen uit die data dat je wel eens je abbo aanhoud voor die 3e op afstand. Als je abbo alleen maar staat te streamen op vol vermogen...... ja en dat ze dan eventueel moeilijk gaan doen..... maar dat in mijn geval helemaal niet aan de orde.

    Ach, wie het onderste uit de kan wil krijgt het deksel op zijn neus.

    Nu krijgt zussie Disney erbij ipv Netflix..... Disney doet niet moeilijk over delen en het is toegestaan. Nu even een maandje kijken wat ze zoals hebben. Ga iig de Mandalorian kijken had seizoen 3 nog niet gezien omdat ik toen al geen lid meer was.

    Kijken of ik zussie nog ergens anders blij mee kan maken, moet nog even uitzoeken welke er nog meer geen bezwaar tegen delen hebben, en dan wel op een nette manier en geen hele volksstammen die je abbo delen.
    Have fun and enjoy your collection

  8. #383

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVDProfilersFilmgek Bekijk bericht
    Nu krijgt zussie Disney erbij ipv Netflix..... Disney doet niet moeilijk over delen en het is toegestaan. Nu even een maandje kijken wat ze zoals hebben. Ga iig de Mandalorian kijken had seizoen 3 nog niet gezien omdat ik toen al geen lid meer was.

    Kijken of ik zussie nog ergens anders blij mee kan maken, moet nog even uitzoeken welke er nog meer geen bezwaar tegen delen hebben, en dan wel op een nette manier en geen hele volksstammen die je abbo delen.
    Helaas komt daar ook binnenkort een einde aan, want Disney gaat het delen van abonnementen ook aanpakken in 2024.

  9. #384

    Standaard

    Tja, ga dit abbo volgend jaar sowieso eens tegen het licht houden. Tenminste, als mijn vrouw klaar is met het kijken van Greys Anatomy (dus dat kan nog wel even duren ). Verder dan wat MCU films en Star Wars series heeft dit kanaal niet meer echt te bieden, want mijn kids zijn de Disney films al een beetje ontgroeid, en de echt goede heb ik op (3D) bluray.

  10. #385

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogier Burghout Bekijk bericht
    Tja, ga dit abbo volgend jaar sowieso eens tegen het licht houden. Tenminste, als mijn vrouw klaar is met het kijken van Greys Anatomy (dus dat kan nog wel even duren ). Verder dan wat MCU films en Star Wars series heeft dit kanaal niet meer echt te bieden, want mijn kids zijn de Disney films al een beetje ontgroeid, en de echt goede heb ik op (3D) bluray.
    Als je van komedie of drama houdt, dan is de Star content van FX echt wel aan te raden. Zoals What We Do in the Shadows, The Orville, Reservation Dogs, Atlanta, Only Murders in the Building. The Bear krijgt ook hele goeie recensies, maar heb ik zelf niet gezien.

  11. #386

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door tmvde Bekijk bericht
    Als je van komedie of drama houdt, dan is de Star content van FX echt wel aan te raden. Zoals What We Do in the Shadows, The Orville, Reservation Dogs, Atlanta, Only Murders in the Building. The Bear krijgt ook hele goeie recensies, maar heb ik zelf niet gezien.
    Ik heb die series wel allemaal wel voorbij zien komen, maar de premisse boeit me i ieder geval niet zo. We houden van crime en drama en ook veel van Scandinavische series, maar op Disney zijn we zoiets nog niete cht tegengekomen. Qua series vinden we Netflix dan ook interessanter.

  12. #387

    Standaard

    Ook bij Disney worden er titels verwijderd:

    https://whatsondisneyplus.com/hundre...ney-worldwide/
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  13. #388

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door tmvde Bekijk bericht
    Als je van komedie of drama houdt, dan is de Star content van FX echt wel aan te raden. Zoals What We Do in the Shadows, The Orville, Reservation Dogs, Atlanta, Only Murders in the Building. The Bear krijgt ook hele goeie recensies, maar heb ik zelf niet gezien.
    The Bear is zeker ook de moeite waard, letterlijk een kijkje in de keuken . ik zie trouwens dat seizoen 2 er nu op staat, had ik nog niet gezien.

    We hebben toch wel het een en ander kunnen vinden bij de films, ze hebben (of is het nu hadden?) een hele aardige backcatalogue van films die ik niet zo snel zou kopen maar voor een eenmalig kijkje wel de moeite waard zijn

  14. #389

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Helaas komt daar ook binnenkort een einde aan, want Disney gaat het delen van abonnementen ook aanpakken in 2024.
    Jammer, maar aan één kant wel begrijpelijk, ze zijn de duurste niet en het moet uit de lengte of uit de breedte.

    Hoop dat ze een een soort van tariefsverhoging kennen voor meelift IP adressen, dan betaal ik wat meer en kan zus blijven meekijken.

    HBO Max deel ik ook met zus, alleen SkyMovie is zo goedkoop, dact uit mijn hoofd nog geen €3,50 per maand, die deel ik niet.

    Prime kost ook geen drol, maar vind ik niet slim om te delen, ww is immers ook de inlog in de winkels en je wil niet dat er geshopt gaat worden op je rekening, ook al krijg je direct een melding als er vanaf een vreemd adres wordt ingelogd op je account.

    Netflix houd ik voorlopig even ver weg, vergeleken met de rest zijn ze erg duur, aanbod is kwantitatief wel zeer ruim, maar kwalitatief valt 99% daarvan niet bij mij in de smaak, keek er ook al maanden niet naar, enkel zussie keek ernaar.

    Had/heb zo'n 4 a 5 streamingsdiensten tegelijk, momenteel 4, maar als ze blijven mekkeren en melken..... dan wordt het straks maar 1 abbo tegelijk, al zal ik denk ik SkyMovie wel aanhouden voor de deal van de helft van de prijs voor je leven lang, tenminste als het aanbod niet verarmt.

    Ook bij mij moet het uit de lengte of de breedte en dat moeten de diensten ook niet vergeten
    Have fun and enjoy your collection

  15. #390

    Standaard

    Sinds woensdag staat eindelijk de miniserie Devs uit 2020 op D+. Meteen gekeken dit weekend en een grote aanrader voor wie van cyber thrillers houdt. De serie is geheel geschreven en geregisseerd door Alex Garland, schrijver/scenarist/regisseur van boeken en films als The Beach, Sunshine, 28 Days Later, Never Let Me Go, Dredd, Ex Machina, Annihilation, Men.

  16. #391

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door tmvde Bekijk bericht
    Sinds woensdag staat eindelijk de miniserie Devs uit 2020 op D+. Meteen gekeken dit weekend en een grote aanrader voor wie van cyber thrillers houdt. De serie is geheel geschreven en geregisseerd door Alex Garland, schrijver/scenarist/regisseur van boeken en films als The Beach, Sunshine, 28 Days Later, Never Let Me Go, Dredd, Ex Machina, Annihilation, Men.
    Bedankt voor de tip, die gaan we checken!

  17. #392

    Standaard

    Wat ik wel opvallend vind is dat Disney de laatste weken uitgebreid adverteert online en in reclameblokken op TV met nieuwe films (Haunted Mansion) en series (Loki seizoen 2), waaronder ook prominent A Haunting in Venice, de derde Agatha Christie-film van Kenneth Branagh. Maar die titel is in geen velden of wegen te bekennen op Disney+. Niet eens een placeholder die ze vaak plaatsen voor populaire films die nog uit komen. Ook via zoeken komen er geen resultaten. Best vreemd!
    Laatst aangepast door Rogier Burghout : 31-10-2023 om 10:31

  18. #393

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Bedankt voor de tip, die gaan we checken!
    Het is een slow burn, maar ik vond de serie erg de moeite waarde, doet denken aan z'n film Ex Machina.

Pagina 16 van 16 EersteEerste ... 61213141516

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •