Pagina 14 van 14 EersteEerste ... 41011121314
De resultaten 326 tot 330 van 330 worden weergegeven.

Discussie: Disney+

Standaard

Citaat Oorspronkelijk gepost door Driekus Bekijk bericht
    nou het is niet even doorspoelen maar constant opnieuw beginnen op de blu ray.
    Dus als je in aflevering 4 zit op de br begin je gewoon helemaal opnieuw en op velen blu rays kun je dan niet skippen dan moet je alle logo's en dergelijke ook doorheen.
    En dat is best irritant vind ik.
    Vind ook veel van die schijfjesbakkers ook behoorlijk irritant met hun onvriendelijke klanten pesterijen, niet vreemd dat ze steeds minder verkopen.
    Have fun and enjoy your collection

Standaard

Citaat Oorspronkelijk gepost door Driekus Bekijk bericht
    nou het is niet even doorspoelen maar constant opnieuw beginnen op de blu ray.
    Dus als je in aflevering 4 zit op de br begin je gewoon helemaal opnieuw en op velen blu rays kun je dan niet skippen dan moet je alle logo's en dergelijke ook doorheen.
    En dat is best irritant vind ik.
    Maar om die reden te gaan downgraden van blu-ray naar DVD, dat ik zelf nooit doen. Beeldkwaliteit vind ikzelf dan belangrijker dan wat klein ongemak. Al ben ik wel met je eens dat ze het wel gemakkelijker hadden moeten maken.
    4-star trader hier + Goldtrader op het andere forum ;)...

Standaard

Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Maar om die reden te gaan downgraden van blu-ray naar DVD, dat ik zelf nooit doen. Beeldkwaliteit vind ikzelf dan belangrijker dan wat klein ongemak. Al ben ik wel met je eens dat ze het wel gemakkelijker hadden moeten maken.
    En niet alleen beeld, maar ook geluid en daarnaast heb je ook nog 4% speed up op DVD’s.
    私の名前はタイスです

Standaard

Citaat Oorspronkelijk gepost door martwout Bekijk bericht
    Even een tip voor iedereen die lid is. Disney heeft 2x afgehaald. Ik heb net met ze gebeld en je moet de dubbele storneren. De bank van ze heeft een fout gemaakt.
    Disney heeft ons blijkbaar de verkeerde informatie gegeven, want ze hebben bij mij vandaag het abonnementsgeld terug gestort. Aangezien ik echter al had gestorneerd heb ik deze maand nog niets betaald voor mijn abonnement.

Standaard

18 juni verschijnt The Americans volledig op Disney+, ga ik het eindelijk afkijken (op Netflix kwam seizoen 6 nooit).
    Begin wel weer vanaf het begin, zo’n goeie serie dat ik er weer helemaal goed in wil zitten.
    私の名前はタイスです

Pagina 14 van 14 EersteEerste ... 41011121314

Instellingen bij het plaatsen van berichten