Pagina 8 van 16 EersteEerste ... 456789101112 ... LaatsteLaatste
De resultaten 176 tot 200 van 393 worden weergegeven.

Discussie: Disney+

  1. #176

  2. #177

    Standaard

    Disney+ is nu echt begonnen. Ik heb The Mandolorian al gezien, een stukje van de life action-versie van Lady and the Tramp, de documentaire The Imagineers Story en Pixar Comes to Life. Helaas bij alle problemen met de audio en/of ondertiteling. The Mandolorian speelde af in het Duits en de ondertiteling stond bijna volledig uit beeld. Bij Lady and the Tramp verscheen de ondertiteling al in beeld voordat de zin gezegd werd. Idem bij The Imagineers Story. En Pixar Comes to Life werd afgespeeld in het Deens.

    De problemen met de audio was op te lossen door eerst een andere taal te kiezen en vervolgens voor Engels (instellingen stonden overigens op Engelse audio). Hoe ik de problemen met de ondertitels kan oplossen weet ik niet. Hopelijk wordt dit snel beter.

  3. #178

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank Bekijk bericht
    Disney+ is nu echt begonnen. Ik heb The Mandolorian al gezien, een stukje van de life action-versie van Lady and the Tramp, de documentaire The Imagineers Story en Pixar Comes to Life. Helaas bij alle problemen met de audio en/of ondertiteling. The Mandolorian speelde af in het Duits en de ondertiteling stond bijna volledig uit beeld. Bij Lady and the Tramp verscheen de ondertiteling al in beeld voordat de zin gezegd werd. Idem bij The Imagineers Story. En Pixar Comes to Life werd afgespeeld in het Deens.

    De problemen met de audio was op te lossen door eerst een andere taal te kiezen en vervolgens voor Engels (instellingen stonden overigens op Engelse audio). Hoe ik de problemen met de ondertitels kan oplossen weet ik niet. Hopelijk wordt dit snel beter.
    Dan is het natuurlijk wel interessant om te weten op welke manier je kijkt.

  4. #179

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door tmvde Bekijk bericht
    Dan is het natuurlijk wel interessant om te weten op welke manier je kijkt.
    Via mijn PS4.

  5. #180

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank Bekijk bericht
    Via mijn PS4.
    OK, via iPhone en Chromecast heb ik die problemen niet.

  6. #181
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    De eerste berichten van downtime en inlogproblemen regeren het web vandaag. Wel voorspelbaar nu heel de VS massaal inlogt. Waar wij NL'ers tot gisteren probleemloos konden inloggen, lukt me dat vandaag niet meer. "Kijk op je pc" is het devies. Mijn telefoonapp weigert in ieder geval stoïcijns. Hopen dat dit de komende dagen beter wordt als niet iedereen massaal Disney+ aan het checken is. Ik had van onze proeftijd toch meer verwacht en dan bedoel ik dit soort problemen oplossen, maar zoveel verbeteringen heb ikzelf niet waargenomen. Maar hé, dag één...
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  7. #182

    Standaard

    Had mijn abonnement een paar dagen geleden opgezegd. Vandaag tot nog even gekeken, en hij kwam met een nieuwe versie van de LG app. Gaf bij de The Mandolorian wel Dolby Vision aan, maar nog steeds stereo geluid.

    Ik ga de reacties hier in de gaten houden, om de voorgang van de app te monitoren.

  8. #183

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Santulli Bekijk bericht
    De eerste berichten van downtime en inlogproblemen regeren het web vandaag. Wel voorspelbaar nu heel de VS massaal inlogt. Waar wij NL'ers tot gisteren probleemloos konden inloggen, lukt me dat vandaag niet meer. "Kijk op je pc" is het devies. Mijn telefoonapp weigert in ieder geval stoïcijns. Hopen dat dit de komende dagen beter wordt als niet iedereen massaal Disney+ aan het checken is. Ik had van onze proeftijd toch meer verwacht en dan bedoel ik dit soort problemen oplossen, maar zoveel verbeteringen heb ikzelf niet waargenomen. Maar hé, dag één...
    Ondertussen werkt alles weer bij mij, hopelijk ook bij jou.

  9. #184

    Standaard

    Al bij aantal films ontdekt dat er geen nl ondertiteling is. Ga abonnement voorlopig opzeggen. Over paar maanden een maandabonnement nemen, dan The Mandolorian bingen en weer opzeggen tot er weer voldoende nieuw materiaal is. Ik ga sowieso voor 2020 kijklijst maken van series die op de verschillende streaming aanbieders wil zien. Vervolgens strategisch aanbieders op maandbasis abonnement wisselen. Bespaart heel wat geld.
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  10. #185

    Standaard

    Alle Star Wars films zijn nu in 4K HDR en DV beschikbaar!
    "I don't have a gambling problem. I have a financial problem." - Dan Mahowny (Philip Seymour Hoffman)

  11. #186

  12. #187

    Standaard

    Was weer een update op de LG, nog geen idee wat.

  13. #188

    Standaard

    Toch weer account gereactiveerd voor The Mandelorian. Zag idd ook de SW films in 4K

  14. #189

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Was weer een update op de LG, nog geen idee wat.
    Ik heb nu surround geluid

  15. #190

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Raymon Bekijk bericht
    Ik heb nu surround geluid
    Dolby Surround of Dolby Digital 5.1? Want mijn receiver maakte van de stereotrack al Dolby Surround.

  16. #191
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Volgens mij heeft de update de Atmos-vermelding bij de specs verwijderd. Ik heb stereo.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  17. #192

    Standaard

    Ik heb nog steeds de update 1.0.0 op mijn Sony tv en heb nog steeds gewoon Dolby Digital + zoals vanaf het begin..
    En de ondertitels in een zwarte balk wat ik niet zo fijn vind.. kan hem niet veranderen.
    Laatst aangepast door Driekus : 21-11-2019 om 11:31

  18. #193

  19. #194

    Standaard

    Ik heb op mijn PS4 nog steeds problemen met de audio en ondertiteling van The Mandolorian. De afleveren worden afgespeeld in het Duits, ondanks dat de instelling op Engels staan en de Nederlandse ondertitels lopen voor op wat er gezegd wordt.

  20. #195

    Standaard

    Sinds gisteravond, en zonder naar mijn weten een update van tv en/of Disney Plus, werkt het geluid eindelijk zoals het hoort. Dolby Atmos of DD 5.1 via mijn versterker en ook gewoon DD 5.1 via de HD-films. Ik heb een LG-tv. Ik heb trouwens geen problemen met inloggen of tijdens het kijken. Het kan hooguit een beetje langer duren, maar dat blijft secondenwerk.

  21. #196

    Standaard

    Hier ook nu alles prima. Gisteren Return of the Jedi gekeken in 4k hdr en DD5.1+ Superbeeld.
    Heb wel Atmosversterker maar mee dan dd5.1+ wordt het niet tenzij iemand een tip,heeft (via ARC)

  22. #197

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Oakey Bekijk bericht
    Hier ook nu alles prima. Gisteren Return of the Jedi gekeken in 4k hdr en DD5.1+ Superbeeld.
    Heb wel Atmosversterker maar mee dan dd5.1+ wordt het niet tenzij iemand een tip,heeft (via ARC)
    Ik heb een oude receiver en het geluid gaat via een optische kabel van de tv naar de receiver en als ik kies voor de receiver dan krijg ik nu bij atmos dd 5.1 en natuurlijk DD 5.1. bij alle overige films die 5.1 zijn. Op mijn tv kies ik bij geluid dus voor optisch en dat werkt nu prima.
    Maar bij atmos kies ik altijd voor het tv-geluid. Is ook heel mooi

  23. #198

  24. #199

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theThinWhiteDuke Bekijk bericht
    Disney+ kun je nu een week gratis uitproberen: https://www.starwarsawakens.nl/nieuw...s-uitproberen/
    Dat is niet nieuw, vanaf 12 november is dat al zo.

  25. #200

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door tmvde Bekijk bericht
    Dat is niet nieuw, vanaf 12 november is dat al zo.
    En hier de directe link: https://www.disneyplus.com/nl-nl/wel...B&gclsrc=aw.ds

Pagina 8 van 16 EersteEerste ... 456789101112 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •