Pagina 7 van 16 EersteEerste ... 34567891011 ... LaatsteLaatste
De resultaten 151 tot 175 van 393 worden weergegeven.

Discussie: Disney+

  1. #151
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Yay, de LG-app kreeg gisteren een update, maar helaas is geen van de issues hiermee verholpen. Geen HDR, geen Dolby en nog steeds witte lijnen? Wat er wel veranderd is blijft onduidelijk.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  2. #152

    Standaard

    Bij de philips nog steeds alleen Dolby stereo, geen surround, en de ondertitels staan lelijk in een blok.
    Wel hdr en strak beeld.

    Desondanks een abonnement dat op 11 november weer wordt opgezegd wegens deze issues en de beperkte content gericht op kinderen en tieners.

  3. #153

    Standaard

    Iemand al wat informatie van LG of Disney gelezen/gekregen over de twee zichtbare lijnen aan de onder en rechterkant van t scherm?
    Het ontneemt mij het plezier om op Disney+ af te stemmen...

  4. #154

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rvvnr1 Bekijk bericht
    Iemand al wat informatie van LG of Disney gelezen/gekregen over de twee zichtbare lijnen aan de onder en rechterkant van t scherm?
    Het ontneemt mij het plezier om op Disney+ af te stemmen...
    Heb je al eens met LG contact opgenomen? Ik heb zelf ook een LG TV maar nog geen tijd gehad de app te installeren en te kijken. Staat wel op mijn lijst.

  5. #155

    Standaard

    Ik had er een bug report over gestuurd naar Disney, maar geen reactie op gekregen. Ik zie het zowel op de 55C7 als de 65C9, dus het ligt waarschijnlijk gewoon aan de app.

  6. #156

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Raymon Bekijk bericht
    Ik had er een bug report over gestuurd naar Disney, maar geen reactie op gekregen. Ik zie het zowel op de 55C7 als de 65C9, dus het ligt waarschijnlijk gewoon aan de app.
    Hij geeft bij geen enkele titel 4K of HDR meer weer. Ook een LG.

    Heb het gemeld en het is in onderzoek.
    "I don't have a gambling problem. I have a financial problem." - Dan Mahowny (Philip Seymour Hoffman)

  7. #157
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Ach, drie versies verder is er inhoudelijk weinig veranderd. Hoop dat het volgende maand aangepast is...
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  8. #158

    Standaard

    Ik heb afgelopen zondag een uitgebreide feedback per mail naar Disney Plus gestuurd met klachten, tips etc. o.a. over het geluid. En ik kreeg nog dezelfde dag een zeer uitgebreid antwoord. Helaas met weinig concrete antwoorden. Wat betreft het geluid zeggen ze dat ze daar hard aan werken. Het zou mij niets verbazen als 12 november alle problemen zijn opgelost. Ik heb het ook over downloaden geschreven, maar dat kan alleen op een mobiel en dat is nooit gezegd of geschreven. Ik vind het toch hele netjes dat ik zo een uitgebreid antwoord en zo snel kreeg.

  9. #159

    Standaard

    Vandaag een update gehad van de LG app. De witte lijnen zie ik niet meer, maar nog geen Dolby D of HDR.

  10. #160

  11. #161

    Standaard

    Ik heb het inmiddels weer opgezegd. Ik ga geen €7 per maand betalen om series en films met enkel een stereosoundtrack te gaan kijken

  12. #162
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Er zijn natuurlijk prima alternatieven die dat nu al wel bieden, zoals de X-box en Apple-tv. En we zitten in de testperiode.
    Bij de ene app (LG) kun je de ondertiteling helemaal naar wens aanpassen, de ander biedt Atmos, HDR en 4K. Ik verwacht natuurlijk dat dit straks allemaal gelijk wordt getrokken. Alhoewel, de LG-app heeft de HDR- en 4K-meldingen bij de titels zelf omgezet naar HD, was in het begin niet. De X-box geeft dat nog wel netjes aan. Ben benieuwd of dat bij de officiële release anders is...

    Maar ik denk dat het aanbod een groter probleem vorm, tenzij je net als ik gek van Star Wars, Marvel, en enkele Disneyfilms op de koop toe, bent. Maar dan nog - geef ik toe - kijk nadat ik enkele series hebt gezien, het niet zo veel meer... Het meeste ken ik al en kijk het dan liever op UHD BD of 3D.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  13. #163

    Standaard

    Zag zojuist dat de apple tv app van Disney + nu dolby vision ondersteunt. Prachtig beeld, fractie beter dan dat van de blu-ray op het eerste gezicht. Dolby Atmos klinkt ook prachtig, in dit geval Mary Poppin Returns.

    Maar in navolging van Claudio, dit wordt in november geen betaald abonnement.
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  14. #164

    Standaard

    Ik heb geen xbox of apple tv, kun je allemaal kopen, natuurlijk, maar het idee van een smart-tv is toch dat die dat zelf kan... Bij netflix lukt het iig wel

  15. #165

    Standaard

    Ik had meteen een jaarabonnement genomen, kwam neer op ik dacht zo'n €6 per maand. Nou, die kan ik wel missen. Kinderen vinden het erg handig, die kijken liever toch zo dan zoeken en iets uit de kast pakken.
    Zelf kijk ik wel liever de UHD, 3D of blu-ray van degene die ik heb overigens. Maar met straks de exclusieve series erop is dat mij wel die €6 wel waard hoor, is een schijntje vergeleken met netflix (die ik ook hou, veel meer keus en ook heel veel voor de kinderen). En daarnaast hebben we ook nog Prime, komen straks weer bijvoorbeeld The Expanse en Jack Ryan op. Betaal ik voor alle abonnementen bij elkaar per maand nog steeds elkaar nog steeds minder dan 1 UHD in Nederland .

  16. #166

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    I ...per maand nog steeds elkaar nog steeds minder dan 1 UHD in Nederland .
    Die is idd leuk.

  17. #167
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Ik had meteen een jaarabonnement genomen, kwam neer op ik dacht zo'n €6 per maand.
    Het is dat ze me de keuze gaven, anders had ik voor dezelfde reden een jaarabonnement genomen. Maar voor die ene euro.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  18. #168

    Standaard

    Op een Facebookgroep geeft iemand samen met een foto aan dat in de Samsung store nu ook een app is voor Disney.

  19. #169

    Standaard

    Op oudere Samsung tv modellen kan de Disney app mogelijk niet in de Appstore zittten.
    In ieder geval wel op Samsung modellen vanaf 2017

    https://www.totaaltv.nl/nieuws/disney-nu-ook-op-samsung-smart-tv/



    Laatst aangepast door vista-vision : 01-11-2019 om 14:48

  20. #170

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door vista-vision Bekijk bericht
    Neem aan via het zelfde blauwe Disney logo maar op de Samsung modellen rond 2014 mogelijk dus niet De Samsung tv moet de Tizen appstore en Disney is op oude Samsung modellen niet aanwezig in die appstore..
    Deze zin is ook na 3 keer lezen in het geheel niet te volgen.

  21. #171

    Standaard

    Heb gisteren vanwege Halloween naar Hocus pocus in 4K gekeken en mijn LG-tv gaf voor het eerst Dolby Vision aan. Even gecontroleerd en dit was ook het geval bij Infinity war.
    Alleen nog steeds geen Amos of simpel 5.1, maar we zijn een klein stapje verder. Ik heb Disney Plus eerder weer gemaild dat met ingang van 12 november we gaan betalen en dan mogen we eisen dat ze alles waar maken. Dus: HD, 4k, HDR.HDR10, Atmos, Dolby Vision etc. Anders hebben we recht het per direct op te zeggen en geld terug te eisen. Ik zie het niet gebeuren da alles werkt op 12 november, maar laten we positief blijven.

  22. #172

    Standaard

    Als je bij Disney+ uitlogt en opnieuw wilt inloggen, werkt je wachtwoord niet meer. Iemand die daar ook last van heeft? Je kunt dan een nieuw wachtwoord opvragen en dan krijg je een cijfercode waar je vervolgens een nieuw wachtwoord mee kunt aanmaken. Maar toen ik wilde testen of het nieuwe wachtwoord wél bleef opgeslagen door opnieuw uit- en in te loggen kreeg ik wéér de melding dat het niet klopte.

  23. #173

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Robin W. Bekijk bericht
    Als je bij Disney+ uitlogt en opnieuw wilt inloggen, werkt je wachtwoord niet meer. Iemand die daar ook last van heeft? Je kunt dan een nieuw wachtwoord opvragen en dan krijg je een cijfercode waar je vervolgens een nieuw wachtwoord mee kunt aanmaken. Maar toen ik wilde testen of het nieuwe wachtwoord wél bleef opgeslagen door opnieuw uit- en in te loggen kreeg ik wéér de melding dat het niet klopte.
    Je moet ook niet via instellingen "uitloggen".

    Dat moet middels Exit/Return (al naar gelang van toepassing op de afstandsbediening). Je krijgt dan de melding "Disney+ afsluiten" en dan op "AFSLUITEN" klikken.

  24. #174

    Standaard

    Als ik verder wil met een film waar ik al mee bezig ben gaat dit negen van de tien keer fout en heeft hij niet onthouden waar ik was. Krijg dan de volgende foutmelding: "An unexpected error occurred communicating with a service: playback-scenarios.empty". Best irritant, want die kleine van mij heeft een nog niet al te lange spanningsboog, dus de gemiddelde film gaat in vijf etappes.

    Mijn abonnement heb ik wel stopgezet voorlopig. Ik denk dat ik over een aantal maandjes wel een nieuwe poging waag. Hopelijk is er dan een (voor mij) interessanter aanbod. Zal mij overigens wel benieuwen of ze voor volgende week alle problemen hebben verholpen.

  25. #175

    Standaard

    Net m’n abonnement afgesloten. Kom maar op met The Mandalorian. Blij verrast dat Tron: Uprising erop staat, wilde ik altijd al eens zien.

Pagina 7 van 16 EersteEerste ... 34567891011 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •