Pagina 6 van 16 EersteEerste ... 2345678910 ... LaatsteLaatste
De resultaten 126 tot 150 van 393 worden weergegeven.

Discussie: Disney+

  1. #126

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    Op de Shield is het meeste DD+,geen Atmos helaas. De meeste echt oudere films PCM.
    Volume is erg laag,moet de versterker echt een stuk harder zetten dan bij bijvoorbeeld Netflix of andere bronnen.
    Heb de Apple tv en chromecast 4k. De laatste kan dolby atmos niet aan, dus geeft bij dolby atmos de (core) dd + 5.1. formaat door via bitstream. De apple tv geeft dolby atmos door, maar dat zal ook dd + (atmos) zijn (omgezet naar pcm).
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  2. #127

    Question

    Ja, dat van het volume had ik ook al gemerkt. Maar er is dus niemand die via de app in de smart tv surround sound krijgt? Dan hoef ik nl ook niet verder te rommelen en proberen.

    Ik lees hier alleen van mensen met Apple TV, Xbox en PS waarbij dat lukt.

    Casten kan ik naar mijn tv (ingebouwd) maar dan heb ik ook alleen stereo.

  3. #128

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Oakey Bekijk bericht
    Ja, dat van het volume had ik ook al gemerkt. Maar er is dus niemand die via de app in de smart tv surround sound krijgt? Dan hoef ik nl ook niet verder te rommelen en proberen.

    Ik lees hier alleen van mensen met Apple TV, Xbox en PS waarbij dat lukt.

    Casten kan ik naar mijn tv (ingebouwd) maar dan heb ik ook alleen stereo.
    Welke tv heb je? Heb je ook al gekeken naar de specs van die tv?
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  4. #129

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Iemand anders ook een mail ontvangen over gebruik van Disney+ in de EU? Ik ben altijd zeer voorzichtig met klikken op links in mailtjes.
    Heb m vandaag pas ontvangen, maar dan in t Engels.
    Denk dat ik t maar negeer en kijk wat de gevolgen zijn.
    Ze hebben t nu over een "home version" gebaseerd op daar weer je woont.
    Dat zou dus zo maar kunnen betekenen, net zoals bij Netflix, dat t aanbod wordt beperkt.
    Dat ik dan mogelijk niet overal Nederlandse ondertitels bij heb vind ik best.

  5. #130

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter Kleine Bekijk bericht
    Welke tv heb je? Heb je ook al gekeken naar de specs van die tv?
    De Philips 65OLED803 tv met een Onkyo TX-SR508 versterker. Gebruik van de tv ook de Netflix app van en die geeft alles keurig weer in DD5.1 surround en het gewone tv-signaal ook.

    Naar welke specs moet ik kijken dan? In de app zelf is niets in te stellen, behalve taalkeuze (maar niet zoals bij Netflix Nederlands-Stereo, Nederlands-5.1, maar gewoon Nederlands, Engels, Duits etc). En aan de aansluitingen ligt het niet want dan zou Netflix en kabel ook niet in surround moeten zijn. Audio-output van de tv staat gewoon op bitsream (Meerkanaals-bypass) via HDMI.

    Tips wederom welkom.
    Laatst aangepast door Oakey : 15-09-2019 om 14:30

  6. #131

    Standaard

    hoe heb je dit voor mekaar gekregen?
    ik kan de app van disney niet vinden in de google store app.

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Oakey Bekijk bericht
    Owh, ok. Verder werkt die App in mijn Philips tv prima, HDR werkt ook en heb de indruk dat het beeld strakker is dan bij Netflix. Maar als ze geen surround sound bieden, dan wordt het een korte test en gaat Disney+ dezelfde prullebak in als Ziggo Go. Ook technisch ondermaats tenzij je weer allerlei kastjes aan je tv hangt. Aan Apple TV ga ik niet beginnen en films en series kijken met stereogeluid is iets uit de jaren '90. Jammer.

  7. #132

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door edwinvb Bekijk bericht
    hoe heb je dit voor mekaar gekregen?
    ik kan de app van disney niet vinden in de google store app.
    Probeer eens onder zoekterm "Disney+ streaming".

    Als ik onder Disney+ zoek krijg ik hem ook niet gevonden maar met de toevoeging van streaming wel.
    UHD Blu-ray's: 244Blu-ray's: 1129DVD's: 226

  8. #133

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door edwinvb Bekijk bericht
    hoe heb je dit voor mekaar gekregen?
    ik kan de app van disney niet vinden in de google store app.
    Gewoon gezocht op D-I-S-N in Play Store via tv en toen verscheen hij al. Daarna geselecteerd en geïnstalleerd.

    Benieuwd of jullie wel surround geluid hebben dan.

  9. #134

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Oakey Bekijk bericht
    Ja, dat van het volume had ik ook al gemerkt. Maar er is dus niemand die via de app in de smart tv surround sound krijgt? Dan hoef ik nl ook niet verder te rommelen en proberen.

    Ik lees hier alleen van mensen met Apple TV, Xbox en PS waarbij dat lukt.

    Casten kan ik naar mijn tv (ingebouwd) maar dan heb ik ook alleen stereo.
    De Disney+ app in mijn sony tv geeft het beste beeld en geluid.
    Geluid is Dolby Digital + 5.1

  10. #135

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Driekus Bekijk bericht
    De Disney+ app in mijn sony tv geeft het beste beeld en geluid.
    Geluid is Dolby Digital + 5.1
    Ha mooi! En je hebt er niets bijzonders voor moeten instelllen of aanpassen?
    Bij mij geeft de versterker overigens ook dolbylogo weer bij Disney+ maar er komt toch echt alleen maar geluid uit de twee frontspeakers en niks uit de middenspeakers en satellieten.

  11. #136

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Oakey Bekijk bericht
    De Philips 65OLED803 tv met een Onkyo TX-SR508 versterker. Gebruik van de tv ook de Netflix app van en die geeft alles keurig weer in DD5.1 surround en het gewone tv-signaal ook.

    Naar welke specs moet ik kijken dan? In de app zelf is niets in te stellen, behalve taalkeuze (maar niet zoals bij Netflix Nederlands-Stereo, Nederlands-5.1, maar gewoon Nederlands, Engels, Duits etc). En aan de aansluitingen ligt het niet want dan zou Netflix en kabel ook niet in surround moeten zijn. Audio-output van de tv staat gewoon op bitsream (Meerkanaals-bypass) via HDMI.
    Denk dat ik het gevonden heb. Mijn hdmi-kabel is 1.3 en ondersteunt geen arc, waardoor audio via optische kabel gaat. Voor netflix is dat blijkbaar geen probleem maar als Disney+ echt atmos is zou dat wel een probleem kunnen zijn. Ik heb hdmi 2-kabel besteld en ga kijken of dat het oplost. Lees dat er ook heel veel problemen met arc zijn en dat atmos ook niet wordt ondersteund. Nu heb ik geen atmosversterker dus ben sowieso benieuwd.
    Laatst aangepast door Oakey : 15-09-2019 om 21:16

  12. #137

    Standaard

    Helaas kan ik geen verbinding (meer) maken met Disney+ via Ziggo wifi. Weet niet war het aan ligt. 4G doet hij wel. Erg vreemd, maar ik ben niet de enige gezien de posts op het Ziggo forum. Ben benieuwd wanneer dit opgelost gaat worden...

  13. #138
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Hier geen last via WiFi van Ziggo Connect box. Getest met telefoon en tablet.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  14. #139

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Santulli Bekijk bericht
    Hier geen last via WiFi van Ziggo Connect box. Getest met telefoon en tablet.
    Ik heb de Horizon box met los modem. Wellicht ligt het daaraan. Denk dat Disney heeft lopen rommelen in de instellingen van ondersteunende apparatuur, want sinds de lancering heeft hij het wel twee dagen gedaan. Maar daarna dus niet meer. Vaag.

  15. #140
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Raar, de Connect box is ook een losse modem. Dat moet sowieso met de Next.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  16. #141

    Standaard

    Hmm, ik zie ook dat ik de Connect box heb. Dat maakt het helemaal vreemd. Misschien de app er eens af gooien en mn modem herstarten oid.

  17. #142
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Ik restart dat ding zo nu en dan, omdat hij dan weer wat stabieler werkt qua Wi-Fi.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  18. #143

    Standaard

    Ja, misschien helpt dat. Voorderest doe ik alles via wifi en verder geen verbindingsproblemen dus dit is best gek. Heb Disney gemaild, wie weet geeft dat nog inspiratie.

  19. #144

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogier Burghout Bekijk bericht
    Helaas kan ik geen verbinding (meer) maken met Disney+ via Ziggo wifi. Weet niet war het aan ligt. 4G doet hij wel. Erg vreemd, maar ik ben niet de enige gezien de posts op het Ziggo forum. Ben benieuwd wanneer dit opgelost gaat worden...
    Bij mij geen problemen via bedraaf en wifi op Ziggo. Heb het nieuwste modem en de Next box. Gebruik overigens wel mijn Shield TV voor de app. Maar werkt ook probleemloos via chromecast vanaf de tablet
    Forrest Gump: Life is like a box of chocolate, you never know what you are gonna get...

  20. #145

    Standaard

    En hij doet het weer. Heb via Ziggo mn modem laten omzetten van Ipv6 naar Ipv4 en toen werkte alles weer.

  21. #146

    Standaard

    Het lijkt erop dat je vanuit windows10 ook kan screenmirroren naar een device (in mijn geval naar sony x800) (ik had geloof ik eerst de utp netwerkadapter even uitgezet anders komt de keuze zoeken naar wifi draadloos device niet in het projectie menu erbij)
    Ik heb even een TP wifi zenderdingetje aan de pc gehangen (pc staat toevallig op 1280x720 beeld maar dat zal niet uitmaken) en op de x800 het screenmirror logo geopend en dan heb je in windows 10 uiterst rechtsonder in de balk een beeldschermpje logo,Doe een linker muisklik daarop, kies PROJECTIE ,kies verbinding maken met draadloos ... ,kies/bevestig x800 of ander device
    Kies nadat de verbinding er al is nog eventueel de gewenste dupliceer optie die het meest stabiel is.Geloof de projectie alleen op tweede scherm. Moest af en toe even stoeien met juiste volgorde voordat de link er was maar het werkt wel als een tijdelijke iets.Moet nog even bekijken of het beeld op deze manier net zo stabiel is als via de phone mirroring.

    (Het is een beetje tricky om de eerste verbinding te maken tussen pc en de x800 Je moet echt bijna tegelijk op het verbinding maken x800device in het windows projectie menu maken klikken als wel op de 800 zelf het screenmirror openen. Als je eerst het een of het ander doet wil de link vaak niet. Maar als de link er is is het beeld goed Het is dan net of de x800 je PC is verder
    firefox browser netflix of disney playback)
    Laatst aangepast door vista-vision : 18-09-2019 om 12:17

  22. #147

  23. #148

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door vista-vision Bekijk bericht
    Volgens deze lijst is Disney al begonnen met het verwijderen en toevoegen van titels: Adventures in Babysitting is niet meer te bekijken.

  24. #149

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door vista-vision Bekijk bericht
    Emil and the Detectives (1964)When young Emil has his money stolen while en route to visit his grandmother, he starts in pursuit of the thief. Along the way, he and his new friends get more trouble than they bargained for when they discover the pickpocket is mixed up with notorious bank robbers. Contains tobacco depictions.

    Escape to Witch Mountain (1975)Two young extraterrestrial orphans with supernatural powers attempt to discover the truth about their mystery-shrouded past. Complications arise when they are made wards of a ruthless millionaire who wants to exploit their unusual powers. Contains tobacco depictions.

    Sinds wanneer worden dit soort waarschuwingen gegeven?

  25. #150

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theThinWhiteDuke Bekijk bericht

    Sinds wanneer worden dit soort waarschuwingen gegeven?
    Dat is natuurlijk erg Amerikaans, zeker omdat Disney zich op kinderen richt ligt dat nog extra gevoelig.

Pagina 6 van 16 EersteEerste ... 2345678910 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •