Pagina 13 van 16 EersteEerste ... 3910111213141516 LaatsteLaatste
De resultaten 301 tot 325 van 393 worden weergegeven.

Discussie: Disney+

  1. #301
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    In eerste instantie had ik zoiets van, "nou, eigenlijk allemaal al gezien of ik heb ze zelf", maar na wat scrollen door de titels werd ik toch positiever. Toch wel veel 4K-aanbod. Sommige zelfs nog niet in 4K elders te bekijken, zoals de Die Hard-serie. Nog geen Atmos, maar het zag er niet slecht uit. Disney vind ik qua streamingkwaliteit toch al een van de betere. Ben benieuwd hoe snel Disney straks haar content verbeterd, want los van een wekelijkse Wandavision, is het toch meestal karig. Als ze dat gaan verbeteren met een nog grotere catalogus, zijn ze een eind op weg... Als ze dat al niet waren...
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  2. #302

    Lightbulb

    Voordeel van de streaming's diensten is dat je iedere maand kan opzeggen.
    Ben je uitgekeken zeg je op en als na een tijd het aanbod weer is toegenomen kun je weer een abo nemen

  3. #303

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Santulli Bekijk bericht
    In eerste instantie had ik zoiets van, "nou, eigenlijk allemaal al gezien of ik heb ze zelf", maar na wat scrollen door de titels werd ik toch positiever. Toch wel veel 4K-aanbod. Sommige zelfs nog niet in 4K elders te bekijken, zoals de Die Hard-serie. Nog geen Atmos, maar het zag er niet slecht uit. Disney vind ik qua streamingkwaliteit toch al een van de betere. Ben benieuwd hoe snel Disney straks haar content verbeterd, want los van een wekelijkse Wandavision, is het toch meestal karig. Als ze dat gaan verbeteren met een nog grotere catalogus, zijn ze een eind op weg... Als ze dat al niet waren...
    Na WandaVision komt Falcon & Winter Soldier, daarna start Loki. In mei Star Wars: Bad Batch en in juli de Monsters Inc serie. Komt dus een hoop aan.

  4. #304

    Standaard

    Sinds de update waarmee Star beschikbaar kwam worden de ondertitels enorm groot weergegeven op mijn PS4. Is er een mogelijkheid om dit aan te passen?
    Laatst aangepast door Frank : 01-03-2021 om 06:50

  5. #305

    Standaard

    @Frank
    1. Ga naar Instellingen op je apparaat
    2. Selecteer Toegankelijkheid
    3. Selecteer Ondertitels
    4. Vink het vakje aan naast Ondertitels weergeven
    5. Selecteer Ondertitelingsinstellingen
    6. In dit scherm kun je de weergave van de ondertiteling op je apparaat aanpassen

  6. #306
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    De komst van Star heeft sowieso al mijn instellingen en kijkgeschiedenis gewist, dus ook de ondertitelingsinstelling. Fijne is wel dat - in tegenstelling tot disks - je je ondertiteling geheel naar eigen wens en grote kan instellen. Ik heb een grote tv en hekel de koeienletters van sommige disks. Enige wat kan is de hoogte verplaatsen. Je bent volgens mij wel overgeleverd aan de app, die op sommige apparaten net even wat meer opties heeft als op een andere.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  7. #307

    Standaard

    Het is gelukt om de ondertitels aan te passen. Bedankt!

  8. #308

    Standaard

    Sinds gisteren heeft Disney+ bij ons last van hiccups. Haperingen in het beeld. Bekabeld internet is snel genoeg en wil het ook in 4K kijken, dus niet downscalen naar HD. Iemand tips? App al afgesloten en gedelete en opnieuw geinstalleerd, hielp niet.

    Gisteren ook amazon prime genomen voor The Expanse. Net als Disney+ veel betere beeldkwaliteit dan Netflix. Geluid is echter (via de app op mijn Philips tv) geen DD5.1+, bij Disney+ en Netflix is dat wel.

    Ik vind het wel ingewikkeld worden met al die apps die wel, niet of half ondersteund worden. Je kunt er je tv op afstemmen bij koop maar garanties dat die apps ook lang ondersteund worden heb je niet. In andere thread al discussie gestart over AppleTv, dat wordt niet op mijn Philips Tv ondersteund, en ook niet via Airplay. Tja, wat wil je ook met zo'n oudje uit 2019...
    Laatst aangepast door Oakey : 01-03-2021 om 08:31

  9. #309

    Standaard

    Na lanceren van star vroeg de app op mijn Sony tv om een update, tijdens de update is de app verwijderd van mijn tv en is ook niet meer terug te vinden in de app store van de tv
    Tot nu nooit klachten over disney+ gehad.
    "Succes isn't overnight, every day you get a little better than the day before, it all adds up"

  10. #310

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Santulli Bekijk bericht
    De komst van Star heeft sowieso al mijn instellingen en kijkgeschiedenis gewist, dus ook de ondertitelingsinstelling. Fijne is wel dat - in tegenstelling tot disks - je je ondertiteling geheel naar eigen wens en grote kan instellen. Ik heb een grote tv en hekel de koeienletters van sommige disks. Enige wat kan is de hoogte verplaatsen. Je bent volgens mij wel overgeleverd aan de app, die op sommige apparaten net even wat meer opties heeft als op een andere.
    Vreemd, bij mij was het een kwestie van updaten van de app op de LG en klaar, alles stond er nog. Gelukkig verder nog geen problemen (even afkloppen).

  11. #311
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Wellicht omdat ik de eerste keer via mijn telefoon inlogde en ook per abuis een pincode activeerde. Maar zoveel instellingen zijn er niet, dus peanuts...
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  12. #312

    Standaard

    Ik dacht van de week, laat ik op Google eens wat zoektermen invullen met Disney+ + de naam van een serie.
    Wel geinig, want dan vind je al allerlei Nederlandse omschrijvingen voor series die nog moeten verschijnen, zoals bijv.:
    Cloak & Dagger
    Devs
    Legion
    The Americans
    The Orville

  13. #313

  14. #314

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door tmvde Bekijk bericht
    Er is bekend gemaakt wat er in NL op 23 februari op Star zal staan. Daarnaast zal Star wekelijks nieuwe titels krijgen. De FX titels die ik graag zou zien, staan er nu nog niet bij.

    https://disneyplusser.nl/disney/disn...lus-overzicht/
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hereistom Bekijk bericht
    Hier kun je een lijst vinden films en series op Disney+

    https://androidworld.nl/entertainmen...r-films-series
    Is bekend

  15. #315

    Standaard

    De Belgische kijkers hebben nog geen 911 seizoen 3. Is momenteel te bekijken op VTM. De serie 911 Lone star staat er ook niet op.

  16. #316

    Lightbulb

    Mooie film op Disney+


    Brokedown Palace


    Alice en Darlene, beste vrienden, besluiten het behalen van hun diploma te vieren met een reisje naar Thailand. Daar raken ze bevriend met de Australiër Nick Parks, die hen overhaalt om met hem mee te gaan naar Hongkong. Op het vliegveld worden ze echter opgepakt wegens drugssmokkel. Ze worden veroordeeld tot 33 jaar cel, en in hun wanhoop nemen ze contact op met de Amerikaanse advocaat Hank.


  17. #317

    Standaard

    Even een tip voor iedereen die lid is. Disney heeft 2x afgehaald. Ik heb net met ze gebeld en je moet de dubbele storneren. De bank van ze heeft een fout gemaakt.

  18. #318

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door martwout Bekijk bericht
    Even een tip voor iedereen die lid is. Disney heeft 2x afgehaald. Ik heb net met ze gebeld en je moet de dubbele storneren. De bank van ze heeft een fout gemaakt.
    Dat is wel een lekker makkelijke oplossing van hun kan zeg. Je zou zeggen dat zet het zelf dan ook op moeten lossen (terugstorten of bijvoorbeeld volgende maand geen kosten in rekening brengen).

  19. #319

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel v/d H. Bekijk bericht
    Dat is wel een lekker makkelijke oplossing van hun kan zeg. Je zou zeggen dat zet het zelf dan ook op moeten lossen (terugstorten of bijvoorbeeld volgende maand geen kosten in rekening brengen).
    Dan duurt het langer eer je het terughebt. Het is bij de Rabobank 2 tellen werk en je hebt het meteen terug. Ik heb geen moeite met de oplossing.

  20. #320

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door martwout Bekijk bericht
    Even een tip voor iedereen die lid is. Disney heeft 2x afgehaald. Ik heb net met ze gebeld en je moet de dubbele storneren. De bank van ze heeft een fout gemaakt.
    En een maandabo heeft
    Heb ik met m'n jaarabo geen last van.

  21. #321

    Standaard

    Ik was benieuwd hoe de serie LOST eruit zou zien op Star..
    Nou het ziet er goed uit en geluid is ook goed..
    Maar ik heb de serie op Blu Ray en vind toch dat dat beter beeld en geluid heeft.

    Ook ontdek ik nu Season play.. WOW dat is erg handig.. nu kan je gewoon de disc eruit halen en er over een tijd weer in doen en ga je gewoon verder waar je was.
    Dat zouden ze bij alle series moeten doen op Blu Ray, want ik koop series alleen maar op dvd tegenwoordig, omdat als je series kijkt op blu ray en je stopt midden in een aflevering, dat je dan weer helemaal opnieuw moet beginnen.

  22. #322

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Driekus Bekijk bericht
    Ik was benieuwd hoe de serie LOST eruit zou zien op Star..
    Nou het ziet er goed uit en geluid is ook goed..
    Maar ik heb de serie op Blu Ray en vind toch dat dat beter beeld en geluid heeft.

    Ook ontdek ik nu Season play.. WOW dat is erg handig.. nu kan je gewoon de disc eruit halen en er over een tijd weer in doen en ga je gewoon verder waar je was.
    Dat zouden ze bij alle series moeten doen op Blu Ray, want ik koop series alleen maar op dvd tegenwoordig, omdat als je series kijkt op blu ray en je stopt midden in een aflevering, dat je dan weer helemaal opnieuw moet beginnen.
    Wow, dat vind ik toch wel apart. Dat je voor mindere kwaliteit gaat, omdat je anders even door moet spoelen.

  23. #323

    Lightbulb

    Secretariat (2010)

    Disney presenteert een verbazingwekkend waargebeurd verhaal boordevol hoop, emotie en moed. Diane Lane en John Malkovich leiden een sterrencast in deze bezielende speelfilm van de makers van Miracle, Invincible en The Rookie. Achter iedere legende zit een onmogelijke droom. Bekijk de spectaculaire levensweg van een ongelofelijk paard, Secretariat, en het ontroerende verhaal van zijn onwaarschijnlijke eigenaresse, een huisvrouw die alles op het spel zette om van Secretariat een kampioen te maken.

    Ik ben geen paarden freak, maar dit waargebeurde verhaal is mooi verfilmd.
    Met DTS-HD Master Audio 5.1 is het een leuke familie film.



  24. #324

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door tmvde Bekijk bericht
    Wow, dat vind ik toch wel apart. Dat je voor mindere kwaliteit gaat, omdat je anders even door moet spoelen.
    Dat vind ik ook best opvallend....

  25. #325

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door tmvde Bekijk bericht
    Wow, dat vind ik toch wel apart. Dat je voor mindere kwaliteit gaat, omdat je anders even door moet spoelen.
    nou het is niet even doorspoelen maar constant opnieuw beginnen op de blu ray.
    Dus als je in aflevering 4 zit op de br begin je gewoon helemaal opnieuw en op velen blu rays kun je dan niet skippen dan moet je alle logo's en dergelijke ook doorheen.
    En dat is best irritant vind ik.

Pagina 13 van 16 EersteEerste ... 3910111213141516 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •