Pagina 2 van 16 EersteEerste 12345612 ... LaatsteLaatste
De resultaten 26 tot 50 van 393 worden weergegeven.

Discussie: Disney+

  1. #26

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Voor die prijs ga ik het zeker nemen.
    We vergeten allemaal dat Disney praat over de VS launch op 12-11-2019, maar het is niet gezegd dat de prijs in Nederland dan ook € 6,99 wordt en dat men in het buitenland dezelfde eenheidsprijs hanteert. Daarnaast heeft Disney ook al gezegd in het verleden Nederland niet interessant te vinden. Daarom was en ben ik ook verbaast dat Disney+ getest zou worden in Nederland. Ik zie dit niet gebeuren. Persoonlijk denk ik dat we pas eind 2021 een kale Disney+ krijgen met een zeer beperkte catalogus en kwaliteit voor minimaal € 9,99 per maand. Op basis van de zeer negatieve uitlatingen van Disney over de Nederlandse markt heb ik geen reden om anders te denken

  2. #27

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door mrjohn Bekijk bericht
    We vergeten allemaal dat Disney praat over de VS launch op 12-11-2019, maar het is niet gezegd dat de prijs in Nederland dan ook € 6,99 wordt en dat men in het buitenland dezelfde eenheidsprijs hanteert. Daarnaast heeft Disney ook al gezegd in het verleden Nederland niet interessant te vinden. Daarom was en ben ik ook verbaast dat Disney+ getest zou worden in Nederland. Ik zie dit niet gebeuren. Persoonlijk denk ik dat we pas eind 2021 een kale Disney+ krijgen met een zeer beperkte catalogus en kwaliteit voor minimaal € 9,99 per maand. Op basis van de zeer negatieve uitlatingen van Disney over de Nederlandse markt heb ik geen reden om anders te denken
    Vanwaar de gedachte dat het een kaal produkt zou zijn? Zolang ze films nog gewoon in de bioscoop uitbrengen, kunnen ze dat ook zo streamen. Het is goedkoper dan via een schijf en ze hebben al de rechten voor alle landen. Ze kunnen met gemak een titel in meerdere landen in 1 keer on demand uitbrengen net als ze nu via Ziggo on demand al werken.

  3. #28

  4. #29

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door mrjohn Bekijk bericht
    Het meest schokkende is, heb ik begrepen, dat Disney helemaal stopt met video, dvd, bluray, 3D, 4k etc. Oke het is al niet veel meer.
    Inderdaad berichten dat Disney stopt met hun vault uitgaven: https://screenrant.com/disney-plus-v...dia-streaming/
    Niet helemaal duidelijk of ze ook echt stoppen met physical releases, maar mocht dit zo zijn dan is dat de doodsteek voor de fysieke drager en zeker het einde van UHD bluray, want die Marvel, Disney en Star Wars films maken volgens mij het overgrote merendeel van alle fysieke verkoop uit als je de hitlijstjes moet geloven
    Laatst aangepast door Oakey : 15-05-2019 om 17:52

  5. #30

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Oakey Bekijk bericht
    Inderdaad berichten dat Disney stopt met hun vault uitgaven: https://screenrant.com/disney-plus-v...dia-streaming/
    Niet helemaal duidelijk of ze ook echt stoppen met physical releases, maar mocht dit zo zijn dan is dat de doodsteek voor de fysieke drager en zeker het einde van UHD bluray, want die Marvel, Disney en Star Wars films maken volgens mij het overgrote merendeel van alle fysieke verkoop uit als je de hitlijstjes moet geloven
    Ik denk niet dat ze daarmee stoppen. Ieder bedrijf wil zo veel mogelijk omzet halen. Zolang het niet verlieslijdend is, zullen ze wel doorgaan zeker waar de markt nog groot is.

  6. #31
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Disney heeft al decennialang een wat apart beleid. Koop deze titel nu, want hij is maar tijdelijk leverbaar. Toch is het ook logisch dat ze hun prioriteit bij streaming leggen met een te starten streamingdienst. Zeker met Vault-uitgaven. Omzet in fysieke media wordt straks toch echt een ding uit het verleden. Daarnaast, als de kwaliteit van streaming (veel) beter wordt en de diskcapaciteit overstijgt, wordt het al helemaal lastig. UHD BD is nu bijvoorbeeld al beperkt. Voor meer dan de film wordt je verwezen naar de BD. Ruimte zal dan een nog groter probleem gaan worden en internetbrandbreedte wordt alleen maar beter de komende jaren. Hopelijk dat nieuwe titels nog lang uit blijven komen.

    Spijtig voor ons, maar ook wij zijn een uitstervend ras. De jeugd is al volledig om... Er is een tijd en plek voor alles. Iets met de massa.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  7. #32

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Santulli Bekijk bericht
    Disney heeft al decennialang een wat apart beleid. Koop deze titel nu, want hij is maar tijdelijk leverbaar. Toch is het ook logisch dat ze hun prioriteit bij streaming leggen met een te starten streamingdienst. Zeker met Vault-uitgaven. Omzet in fysieke media wordt straks toch echt een ding uit het verleden. Daarnaast, als de kwaliteit van streaming (veel) beter wordt en de diskcapaciteit overstijgt, wordt het al helemaal lastig. UHD BD is nu bijvoorbeeld al beperkt. Voor meer dan de film wordt je verwezen naar de BD. Ruimte zal dan een nog groter probleem gaan worden en internetbrandbreedte wordt alleen maar beter de komende jaren. Hopelijk dat nieuwe titels nog lang uit blijven komen.

    Spijtig voor ons, maar ook wij zijn een uitstervend ras. De jeugd is al volledig om... Er is een tijd en plek voor alles. Iets met de massa.
    Zou jammer zijn, want ik heb begrepen dat Disney veelvuldig de schaar al hanteren om alle classic MeToo-proof te maken. Ik denk dat er maar weinig over blijft van de films. Zeker de oude. Gelukkig heb ik bijna alle classics op dvd of bluray

  8. #33
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Het zou zeker jammer zijn, maar het zal er straks voor ons als consument - en liefhebber - vast niet slechter op worden. Dat kan je wel aan Disney overlaten... En hé, als Disney dan toch ontdekt dat er wellicht alsnog een markt is voor een fysiek medium van enig soort, dan brengen ze vast een mooie, gelimiteerde serie uit - die je dan overigens wel snel moet kopen...
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  9. #34

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Santulli Bekijk bericht
    Disney heeft al decennialang een wat apart beleid. Koop deze titel nu, want hij is maar tijdelijk leverbaar. Toch is het ook logisch dat ze hun prioriteit bij streaming leggen met een te starten streamingdienst. Zeker met Vault-uitgaven. Omzet in fysieke media wordt straks toch echt een ding uit het verleden. Daarnaast, als de kwaliteit van streaming (veel) beter wordt en de diskcapaciteit overstijgt, wordt het al helemaal lastig. UHD BD is nu bijvoorbeeld al beperkt. Voor meer dan de film wordt je verwezen naar de BD. Ruimte zal dan een nog groter probleem gaan worden en internetbrandbreedte wordt alleen maar beter de komende jaren. Hopelijk dat nieuwe titels nog lang uit blijven komen.

    Spijtig voor ons, maar ook wij zijn een uitstervend ras. De jeugd is al volledig om... Er is een tijd en plek voor alles. Iets met de massa.
    Had ik in een ander topic ook al verwoord
    "A man's got to know his limitations", ...

  10. #35

  11. #36

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door tmvde Bekijk bericht
    En 6,99 per maand: https://nos.nl/artikel/2298162-netfl...nederland.html

  12. #37
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Goed nieuws voor ons. Er komen natuurlijk apps voor mobiele telefoons, de X-box en smart-tv's van Sony (las ik ergens). Hoop dat LG ook snel met iets komt.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  13. #38

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Santulli Bekijk bericht
    Goed nieuws voor ons. Er komen natuurlijk apps voor mobiele telefoons, de X-box en smart-tv's van Sony (las ik ergens). Hoop dat LG ook snel met iets komt.
    Vindt je? Ik vindt het nogal prut dat iedereen weer zijn eigen ding doet en je straks meerdere diensten moet hebben om nog een beetje wat te kunnen kijken.

  14. #39

    Standaard

    Dan kunnen we dus op 12 november van de Mandalorian gaan genieten ?

  15. #40

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    Dan kunnen we dus op 12 november van de Mandalorian gaan genieten ?
    Lijkt me wel, waarschijnlijk wel 1 per week.

  16. #41
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door activ Bekijk bericht
    Vindt je? Ik vindt het nogal prut dat iedereen weer zijn eigen ding doet en je straks meerdere diensten moet hebben om nog een beetje wat te kunnen kijken.
    Dat ben ik met je eens. Nu is dat wel al een tijdje een nadeel van streamingdiensten. Exclusiviteit en beschikbaarheid. Bij mijn kabelaar betaal ik extra voor meer content. Omdat ik dat in principe bij hun af moet nemen is dat relatief duur. De prijzen van streamingdiensten zijn zeer schappelijk en een beetje concurrentie voor Netflix kan ook geen kwaad. Wellicht zou het praktisch zijn als één aanbieder alles aanbiedt, maar aan het einde van de rit, voor ons vast niet gunstiger.

    Daarnaast zat ik er zelf wel op te wachten.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  17. #42

    Standaard

    En streamingdiensten maken het fysieke product nog verder kapot helaas.

  18. #43

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Santulli Bekijk bericht
    en een beetje concurrentie voor Netflix kan ook geen kwaad.
    Ik denk meer dat Amazon Prime en Videoland zich zorgen kunnen gaan maken.

  19. #44
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Ook, maar Disney heeft natuurlijk al hun aanbod bij Netflix weggehaald, zoals Star Wars en Marvel en dat de Marvel-series allemaal gecanceld zijn zal daar ook mee te maken hebben. Daarnaast zijn ook veel CW-series weg bij Netflix, daar veel naar DC-Universe gaan.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  20. #45

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    Dan kunnen we dus op 12 november van de Mandalorian gaan genieten ?
    Klopt. Tegelijk met de VS.

    Citaat Oorspronkelijk gepost door tmvde Bekijk bericht
    Lijkt me wel, waarschijnlijk wel 1 per week.
    Iemand die in de serie te zien is heeft me laten weten dat ze niet allemaal tegelijk online gaan. Zou zomaar kunnen dat er pakweg 4 of 5 in 2019 komen, dan een break en de rest begin/januari 2020. Bij Rebels deed men dit ook.

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    En streamingdiensten maken het fysieke product nog verder kapot helaas.
    Jup. Wegwerpcultuur ipv verzamelen.

  21. #46

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    En streamingdiensten maken het fysieke product nog verder kapot helaas.
    Of het nou muziek of film is veel van de nederlanders beschouwd je als gestoord.
    Het ligt zeker niet alleen aan die streamdiensten.

    Ik ben enorm trots op m'n zelf dat ik nog kan genieten van een CD/Blu-ray.

    Zeker voor de exclusieve content kan Disney+ wel de eerste dienst zijn die mij aanspreekt.
    Laatst aangepast door jeroeni : 20-08-2019 om 14:48

  22. #47

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door mrjohn Bekijk bericht
    We vergeten allemaal dat Disney praat over de VS launch op 12-11-2019, maar het is niet gezegd dat de prijs in Nederland dan ook € 6,99 wordt en dat men in het buitenland dezelfde eenheidsprijs hanteert. Daarnaast heeft Disney ook al gezegd in het verleden Nederland niet interessant te vinden. Daarom was en ben ik ook verbaast dat Disney+ getest zou worden in Nederland. Ik zie dit niet gebeuren. Persoonlijk denk ik dat we pas eind 2021 een kale Disney+ krijgen met een zeer beperkte catalogus en kwaliteit voor minimaal € 9,99 per maand. Op basis van de zeer negatieve uitlatingen van Disney over de Nederlandse markt heb ik geen reden om anders te denken
    Op dit moment is het duidelijk dat ik ongelijk had. De prijs is hetzelfde en gisteren is tijdens een presentatie op de D23 gezegd dat een deel van de content in 4K zal zijn zonder dat het meer kost. Dat vind ik leuk om te horen. Ik ga er vanuit dat nieuwe content in 4K te zien zal zijn en daarnaast ook alles wat in 4K te koop.

    Er zijn mensen die denken dat Disney verliest van Netflix omdat alles PG13 of lager zal zijn. Onzin, want het is Disney en geen Playboy. Daarnaast heeft Disney Hulu voor de volwassen content, maar deze is vooralsnog niet te zien in Nederland.

    Wel een heel groot minpunt ten opzichte van Netflix is dat men niet kan bingewatchen. Er komt gewoon iedere week een aflevering. Dit kan Disney wel eens heel veel klanten kosten. Mensen zijn nu eenmaal gewend om alles in 1 keer te kijken. Persoonlijk vind ik het geen punt.

    Wel vind ik de technische details nog steeds erg mager.

  23. #48

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door mrjohn Bekijk bericht
    Wel een heel groot minpunt ten opzichte van Netflix is dat men niet kan bingewatchen. Er komt gewoon iedere week een aflevering. Dit kan Disney wel eens heel veel klanten kosten. Mensen zijn nu eenmaal gewend om alles in 1 keer te kijken. Persoonlijk vind ik het geen punt.
    Als je wacht totdat de gehele serie op Disney+ staat, kun je dan toch bingewatchen!

  24. #49
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    De CW-series kwamen bij Netflix veelal ook wekelijks. Dus als vrij snel na uitkomen hier al op tv is, vind ik dat niet eens zo heel erg. Of inderdaad een half jaar wachten voor je een abo neemt.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  25. #50

    Standaard

    Als je niet enthousiast wordt na het lezen van dit artikel, dan is Disney+ echt niets voor jou:
    https://www.slashfilm.com/disney-details-streaming-4k/

Pagina 2 van 16 EersteEerste 12345612 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •