Pagina 3 van 16 EersteEerste 123456713 ... LaatsteLaatste
De resultaten 51 tot 75 van 393 worden weergegeven.

Discussie: Disney+

  1. #51

    Standaard

    De volgende animatiefilm die door Disney in een live action-film wordt omgezet is overigens Bambi:

    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  2. #52

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Als je niet enthousiast wordt na het lezen van dit artikel, dan is Disney+ echt niets voor jou:
    https://www.slashfilm.com/disney-details-streaming-4k/
    Als ze echt extra's er op gaan zetten mogen ze van mij beginnen met alle content van Disney Second Screen (en dan alles van John Carter).
    SONY KDL40z5500 | SONY UBPX700B | Onkyo TX-SR577 | Energy Take Classic 5.1

  3. #53

    Standaard

    Tot 12 november is Disney+ gratis uit te proberen via disneyplus.nl.

  4. #54

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door tmvde Bekijk bericht
    Tot 12 november is Disney+ gratis uit te proberen via disneyplus.nl.
    Ik zag het ook. Hartstikke leuk, maar waarom kan je Disney+ alleen maar kijken op een zeer beperkt aantal tv's. Ik heb een LG tv en deze heeft WebOS. Disney mag dit wel heel snel veranderen: In ieder geval voor 12 november, ander wordt het een flop.

  5. #55

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door mrjohn Bekijk bericht
    Ik zag het ook. Hartstikke leuk, maar waarom kan je Disney+ alleen maar kijken op een zeer beperkt aantal tv's. Ik heb een LG tv en deze heeft WebOS. Disney mag dit wel heel snel veranderen: In ieder geval voor 12 november, ander wordt het een flop.
    Dat valt wel mee hoor denk ik. Ze zullen de compatibiliteit vast gaan uitbreiden, maar met de apparaten die nu ondersteund worden komen ze al een heel eind. Je kan ook streamen vanaf je smartphone en veel mensen hebben al een Chromecast dus dan ben je klaar.

  6. #56

    Standaard

    Zojuis geinstalleerd op mijn Apple TV 4K. En het ziet er goed uit. Dolby vision 4K, Dolby atmos.
    Wat willen we nog meer.
    En voorlopig gratis.
    Formerleewarmer (Five StarTrader) en (SafeTrader)

    LG OLED77G36LA, Marantz SR7015, OPPO 203 UHD, speakers: Xanadu, Apple TV 4K

  7. #57
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Hier ook op mijn mobiel en die van mijn zoon. Thuis zal ik de X-box of PS4 moeten gebruiken, omdat ik niet zo snel een LG-app zie verschijnen. Dan wel HDR-achtig, maar hé, gratis... Neemt niet weg dat ik het sowieso neem. Zijn wel al een paar series die ik eindelijk kan kijken zoals Runaways en - hoe slecht ook - The Inhumans.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  8. #58

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Santulli Bekijk bericht
    Hier ook op mijn mobiel en die van mijn zoon. Thuis zal ik de X-box of PS4 moeten gebruiken, omdat ik niet zo snel een LG-app zie verschijnen. Dan wel HDR-achtig, maar hé, gratis... Neemt niet weg dat ik het sowieso neem. Zijn wel al een paar series die ik eindelijk kan kijken zoals Runaways en - hoe slecht ook - The Inhumans.
    Runaways wil ik ook graag zien en Inhumans wil ik toch ook wel zien, ach 8 afleveringen.
    Weet iemand of Cloak & Dagger er ook op staat?
    Laatst aangepast door tmvde : 12-09-2019 om 13:40

  9. #59

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door tmvde Bekijk bericht
    Runaways wil ik ook graag zien en Inhumans wil ik toch ook wel zien, ach 8 afleveringen.
    Weet iemand of Cloak & Dagger er ook op staat?
    Runaways: 1e seizoen, 10 afleveringen staan er op
    Inhumans: 1e seizoen, 10 afleveringen ook
    Cloak & Dagger: niet
    Formerleewarmer (Five StarTrader) en (SafeTrader)

    LG OLED77G36LA, Marantz SR7015, OPPO 203 UHD, speakers: Xanadu, Apple TV 4K

  10. #60

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mark van L. Bekijk bericht
    Runaways: 1e seizoen, 10 afleveringen staan er op
    Inhumans: 1e seizoen, 10 afleveringen ook
    Cloak & Dagger: niet
    Thanks. Inhumans had maar 8 afleveringen, dus 10 lijkt me sterk

  11. #61

    Standaard

    Ik heb 'm ook geinstalleerd op mijn telefoon (ga ik nooit wat op kijken, maar even om te zien wat het is).
    Ze hebben goed naar netflix gekeken .

    Cloak & Dagger staat trouwens op amazon prime, dus ik verwacht 'm nu (nog) niet op Disney+. En Inhumans...poeh, die viel niet mee. Ik geloof dat het de enige Marvel serie/film is die ik onvoldoende gaf. Maar ja, als Marvel liefhebber valt er altijd wel iets uit te halen, al is het dat je de karakters herkend.

  12. #62

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door mrjohn Bekijk bericht
    Ik zag het ook. Hartstikke leuk, maar waarom kan je Disney+ alleen maar kijken op een zeer beperkt aantal tv's. Ik heb een LG tv en deze heeft WebOS. Disney mag dit wel heel snel veranderen: In ieder geval voor 12 november, ander wordt het een flop.
    Disney+ was gewoon in de LG content store te vinden. Ik moet alleen nog kijken of het op mijn tv werkt. Ik heb alleen een vraag aan iedereen. Moesten jullie ook 1 cent betalen i.v.m. met toekomstig abonnementsgeld ?.

  13. #63

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Santulli Bekijk bericht
    Hier ook op mijn mobiel en die van mijn zoon. Thuis zal ik de X-box of PS4 moeten gebruiken, omdat ik niet zo snel een LG-app zie verschijnen. Dan wel HDR-achtig, maar hé, gratis... Neemt niet weg dat ik het sowieso neem. Zijn wel al een paar series die ik eindelijk kan kijken zoals Runaways en - hoe slecht ook - The Inhumans.
    Staat nu op de E6 Claudio. Niet via de lg content store gevonden, maar rechtstreeks met die zoek app zoeken op disney.
    Ik heb nog geen HDR via die app trouwens. Navigeren gaat vlot, het afspelen zelf duurt wat langer voordat het begint. Nou ja, eerste dag.

  14. #64

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door mrjohn Bekijk bericht
    Disney+ was gewoon in de LG content store te vinden. Ik moet alleen nog kijken of het op mijn tv werkt. Ik heb alleen een vraag aan iedereen. Moesten jullie ook 1 cent betalen i.v.m. met toekomstig abonnementsgeld ?.
    Ik moest het ook via de de zoek app doen. Ja, moest ook € 0,01 betalen. Was volgens mij bij Netflix ook.

  15. #65

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Johan1967 Bekijk bericht
    Ik moest het ook via de de zoek app doen. Ja, moest ook € 0,01 betalen. Was volgens mij bij Netflix ook.
    Bij mij was het 1 euro, maar dit is gereserveerd en zal - verwacht ik niet geïnd worden. Dit is ook een check of jouw betaalrekening wel uitbetaald.

    Eerste indruk weinig aanbod. Paar series die ik kan in de gratis periode nog snel bekijken. Daarna weet ik niet of het beperkte aanbod een abonnement rechtvaardigt.

    NB
    ]
    Seizoen 5 van Agents of Shield is niet compleet. Heb dit al bij Disney gemeld.
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  16. #66

    Standaard

    Zijn er veel National Geographic documentaires te vinden?

  17. #67

    Standaard

    Ik heb de app via de Apple Store en hoefde niks te betalen.

  18. #68
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Staat nu op de E6 Claudio. Niet via de lg content store gevonden, maar rechtstreeks met die zoek app zoeken op disney.
    Ik heb nog geen HDR via die app trouwens. Navigeren gaat vlot, het afspelen zelf duurt wat langer voordat het begint. Nou ja, eerste dag.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  19. #69

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Santulli Bekijk bericht
    Thuis zal ik de X-box of PS4 moeten gebruiken, omdat ik niet zo snel een LG-app zie verschijnen.
    Ik heb een LG (55UH850V) uit 2016 met webOS 3.3.4 en ik kon de app vanmiddag gewoon installeren. Misschien de zoekfunctie gebruiken?

    Edit: ik zie dat het al opgelost is
    Vous au moins, vous ne risquez pas d'être un légume, puisque même un artichaut a du cœur... [Amélie Poulain]

  20. #70

    Standaard

    Ik heb de app in de LG store gevonden op mijn E6. Krijg ook nog niets in HDR weergegeven. Rest werkt beetje zoals Netflix. Wel blijf ik tijdens het kijken een witte lijn rechts en onderin beeld zien, de buitenste lijnen dus. Meer app-gebruikers met een LG die daar last van hebben?

  21. #71

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door korenjw Bekijk bericht
    Wel blijf ik tijdens het kijken een witte lijn rechts en onderin beeld zien, de buitenste lijnen dus. Meer app-gebruikers met een LG die daar last van hebben?
    Had hier ook last van.

  22. #72

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door korenjw Bekijk bericht
    Ik heb de app in de LG store gevonden op mijn E6. Krijg ook nog niets in HDR weergegeven. Rest werkt beetje zoals Netflix. Wel blijf ik tijdens het kijken een witte lijn rechts en onderin beeld zien, de buitenste lijnen dus. Meer app-gebruikers met een LG die daar last van hebben?
    Hier ook witte lijnen en geen HDR, en zelfs niet eens UHD zo naar het lijkt.
    De app geeft wel aan dat het in UHD aangeboden wordt maar als ik Iron Man 3 op Disney+ vergelijk met mijn UHD Blu-ray van Iron Man 3 komt de Disney+ niet eens in de buurt.
    Ik vermoed dat de LG app nog brak is, heb ook al verschillende drop outs in het geluid gehad, en ook al een keer dat er maar half beeld zichtbaar was.
    UHD Blu-ray's: 244Blu-ray's: 1129DVD's: 226

  23. #73

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frenkel Bekijk bericht
    Hier ook witte lijnen en geen HDR, en zelfs niet eens UHD zo naar het lijkt.
    De app geeft wel aan dat het in UHD aangeboden wordt maar als ik Iron Man 3 op Disney+ vergelijk met mijn UHD Blu-ray van Iron Man 3 komt de Disney+ niet eens in de buurt.
    Ik vermoed dat de LG app nog brak is, heb ook al verschillende drop outs in het geluid gehad, en ook al een keer dat er maar half beeld zichtbaar was.
    LG app inderdaad geen HDR.
    Apple TV forceert nu Dolby Vision, ook wanneer de film in HD is (zal Disney eens mailen)

    Verder vind ik het geweldig dat je zelf de ondertiteling geheel kunt aanpassen (lettertype, formaat, kleur, achtergrond, etc)
    Formerleewarmer (Five StarTrader) en (SafeTrader)

    LG OLED77G36LA, Marantz SR7015, OPPO 203 UHD, speakers: Xanadu, Apple TV 4K

  24. #74

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mark van L. Bekijk bericht
    LG app inderdaad geen HDR.
    Apple TV forceert nu Dolby Vision, ook wanneer de film in HD is (zal Disney eens mailen)

    Verder vind ik het geweldig dat je zelf de ondertiteling geheel kunt aanpassen (lettertype, formaat, kleur, achtergrond, etc)
    Via mijn Apple TV kan ik Rogue One ook in HDR bekijken naast DV.

  25. #75

    Standaard

    Gisteravond ook getest met de app op de telefoon en dan via Chromecast naar tv. Aantal Pixar shorts gekeken en dat ging prima, geen witte lijnen etc. Voor mijn gevoel wel wat trager dan Netflix. Vanavond waarschijnlijk Ant-man and the Wasp via (4K)Chromecast op de beamer bekijken.

    Het aanbod valt mij nog wel (heel) erg tegen. Denk dat ik na de proefperiode wel stop en dan over een jaar weer eens een kijkje neem. Netflix heb ik wel vanaf begin gehad en daar duurde het mij achteraf gezien eigenlijk ook te lang voordat het aanbod afdoende was om de abonnementsprijs te rechtvaardigen.

Pagina 3 van 16 EersteEerste 123456713 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •