Pagina 5 van 16 EersteEerste 12345678915 ... LaatsteLaatste
De resultaten 101 tot 125 van 393 worden weergegeven.

Discussie: Disney+

  1. #101

    Standaard

    En Mensen.... Disney+ zit nu in een test fase dus klagen om dit of dat... waarom..!
    Wachten tot 12 November en dan eens zien hoe het allemaal is.
    Bij mij werkt alles perfect geen klachten tot nu toe.
    En heb ook erg veel films die op D+ staan ook op blu ray en velen in 3D.
    Maar niet in 4K dus dat is wel leuk.
    Ik ben echt al 2 dagen aan het genieten...

  2. #102

    Standaard

    App net geinstalleerd, aanbod voor mij beperkt, maar wil het wel ff proberen.
    Leuk die hdr en 4k content maar ik heb overal alleen stereogeluid, bijv Avengers Infinity War. Dolby indicator brandt wel op versterker maar geen surround geluid. Moet je dat nog ergens anders instellen? In tv-app zelf (android via Philips oled) is niks in te stellen, behalve taal en ondertitels.

    Als ik via mijn iphone app cast naar de tv is het ook alleen stereo. Tips welkom. Lees overal dat Disney+ Dolby Atmos streams heeft dus moet toch in DD5.1 kunnen worden weergegeven lijkt me

    (Uiteraard heb ik via Netflix app wel surroundgeluid)
    Laatst aangepast door Oakey : 14-09-2019 om 11:01

  3. #103
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Vooralsnog is dat - denk ik - voorbehouden aan AppleTV. LG app heeft hard een update nodig. Helemaal geen opties en slecht uitgelijnd, maar wel een mooie ondertiteling-insteloptie. PS4pro geen HDR of goed geluid. Mijn kijkvoorkeur gaat voor nu uit naar de X-box. Beeldkwaliteit is dan echt top...Maar goed, wij zijn nu de testers en alle apps zijn versie 1.0.1. Toch, ondanks het missen van de juiste audiosporen, vind ik het geluid wel al heel goed klinken.
    Nou ja, ik hoop in ieder geval niet een Apple-Disney voorkeurdingetje...
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  4. #104

    Standaard

    Iemand anders ook een mail ontvangen over gebruik van Disney+ in de EU? Ik ben altijd zeer voorzichtig met klikken op links in mailtjes.

    Je hoeft niks aan te passen, als je niet via PayPal bent geabonneerd of als je niet een abonnement op Disney+ hebt genomen via de App Store of Google Play Store. Je hebt in dat geval al toegang tot je eigen versie van Disney+ als je in een andere EU-land bent. Wanneer je wel Disney+ hebt aangeschaft via PayPal of als je Disney+ via de App Store of Google Play Store hebt gekocht, dien je nog één extra stap uit te voeren om te verifiëren waar je woont, zodat je ook toegang krijgt tot je eigen versie van Disney+. Wanneer je niet in Nederland bent maar in een ander EU-land. Klik hier om een geldige bankpas of creditcard toe te voegen zodat we kunnen verifiëren dat je in Nederland woont. Er worden geen kosten in rekening gebracht. Deze link werkt alleen als je op dit moment in Nederland bent. Wanneer je deze instelling wilt wijzigen, terwijl je buiten Nederland bent, dien je eerst contact. met ons op te nemen. Mogelijk wordt er gevraagd naar aanvullende informatie. We helpen je graag. Ga in het geval van vragen naar ons Help Center voor meer informatie.

  5. #105

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Driekus Bekijk bericht
    En Mensen.... Disney+ zit nu in een test fase dus klagen om dit of dat... waarom..!
    Wachten tot 12 November en dan eens zien hoe het allemaal is.
    Als je het over klachten over aanbod hebt heb je gelijk.
    Maar we zijn nu met z'n allen testers. Dit doet Disney niet voor niets en ook al is het geen directe feedback richting hun toch hebben al deze discussies op diverse fora (potentieel) wel degelijk waarde om het uiteindelijke product te (kunnen) verbeteren.

  6. #106

    Standaard

    Ik was een beetje aan het zoeken of een vriend de app niet op zijn Samsung tv kan krijgen (een 4k 7000 model geloof ik). Is het niet zo dat als je op de playstore site zit

    https://play.google.com/store/apps/d...ney.disneyplus

    en je logt daar in op je google account dat je tv naam dan ook bij devices komt te staan en je de app kan zenden/installeren via wifi ?

  7. #107

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Iemand anders ook een mail ontvangen over gebruik van Disney+ in de EU? Ik ben altijd zeer voorzichtig met klikken op links in mailtjes.
    Nee van Disney+ heb ik een Engelstalig mailtje gekregen ter bevestiging.
    En in de Nederlandstalige bevestiging van Google Play staat bij mij deze tekst niet.
    Maar heb dan ook mijn Paypal gekoppeld aan Google Play, dus dat zullen ze dan wel als verificatie accepteren.

  8. #108

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Santulli Bekijk bericht
    Vooralsnog is dat - denk ik - voorbehouden aan AppleTV. LG app heeft hard een update nodig. Helemaal geen opties en slecht uitgelijnd, maar wel een mooie ondertiteling-insteloptie. PS4pro geen HDR of goed geluid. Mijn kijkvoorkeur gaat voor nu uit naar de X-box. Beeldkwaliteit is dan echt top...Maar goed, wij zijn nu de testers en alle apps zijn versie 1.0.1. Toch, ondanks het missen van de juiste audiosporen, vind ik het geluid wel al heel goed klinken.
    Nou ja, ik hoop in ieder geval niet een Apple-Disney voorkeurdingetje...
    Owh, ok. Verder werkt die App in mijn Philips tv prima, HDR werkt ook en heb de indruk dat het beeld strakker is dan bij Netflix. Maar als ze geen surround sound bieden, dan wordt het een korte test en gaat Disney+ dezelfde prullebak in als Ziggo Go. Ook technisch ondermaats tenzij je weer allerlei kastjes aan je tv hangt. Aan Apple TV ga ik niet beginnen en films en series kijken met stereogeluid is iets uit de jaren '90. Jammer.

  9. #109
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Dat komt straks uiteraard goed. Je ziet dat ze in allerijl heel veel apps gelanceerd hebben. Ook mijn Sony televisies hebben al een app beschikbaar. En de Android app had vandaag al een update. Disney zal er wel op gebrand zijn kwaliteit te leveren nu ze alles willen gooien op streamingdiensten en minder fysieke media. Alles valt en staat dan bij goede ondersteuning en ze hebben al genoeg voorbeelden hoe het moet met Netflix, Videoland en andere streamingdiensten. En we tellen dag drie.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  10. #110

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Driekus Bekijk bericht
    Ja die komen er allemaal op de Star Wars spin-off series, maar als je het toch neem waarom niet nu?
    Nu kan je 2 maanden alles gratis kijken...?
    Er staat nu nog niet iets op wat ik meteen moet zien en sowieso heb ik het nu te druk met gamen.

  11. #111

    Standaard

    Ik heb gisteren naar Aladdin en A Wrinkle in Time in 4K gekeken op een LG-tv. Ik had geen problemen met uitlijnen van het beeld. Dat was prima. Alleen geen atmos. Althans mijn tv herkende het niet. Ondertiteling prima. Alleen bij Aladdin soms zonder reden boven in beeld.Behoudens een paar kleine opmerkingen is de eerste test goed verlopen. Wat betreft de beperkte keuze. Ik vind het juist voor een test heel veel. Wat had men dan verwacht ? Misschien alle marvel en star warsfilms in 4K. Wat betreft de keuze in 4K. Hier staat een groot deel van wat in de VS in 4K verkrijgbaar is. Deze maand verschijnen heel veel pixar en marvel -films in 4K en ik verwacht dat deze 12 november ook te zien zijn. Ik heb 1 film gevonden zonder Nederlandse ondertitels en dat was, niet geheel onverwacht, de originele versie van Pete's dragon (128 min). Uit marketingoogpunt was het misschien een beter idee om de eerste aflevering van de originele content erop te zetten. Al was het maar een paar dagen

  12. #112

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door mrjohn Bekijk bericht
    Ik heb gisteren naar Aladdin en A Wrinkle in Time in 4K gekeken op een LG-tv. Ik had geen problemen met uitlijnen van het beeld. Dat was prima. Alleen geen atmos. Althans mijn tv herkende het niet. Ondertiteling prima. Alleen bij Aladdin soms zonder reden boven in beeld.Behoudens een paar kleine opmerkingen is de eerste test goed verlopen. Wat betreft de beperkte keuze. Ik vind het juist voor een test heel veel. Wat had men dan verwacht ? Misschien alle marvel en star warsfilms in 4K. Wat betreft de keuze in 4K. Hier staat een groot deel van wat in de VS in 4K verkrijgbaar is. Deze maand verschijnen heel veel pixar en marvel -films in 4K en ik verwacht dat deze 12 november ook te zien zijn. Ik heb 1 film gevonden zonder Nederlandse ondertitels en dat was, niet geheel onverwacht, de originele versie van Pete's dragon (128 min). Uit marketingoogpunt was het misschien een beter idee om de eerste aflevering van de originele content erop te zetten. Al was het maar een paar dagen
    Ik heb geen Atmosversterker dus dat kan ik niet testen, maar had jij wel ‘gewoon’ 5.1 geluid dan?

  13. #113

    Standaard

    Hmm, net opgestart en de melding dat er geen verbinding gemaakt kan worden met de service. Oeps....

  14. #114

    Standaard

    Op mijn Sony tv hebben de meeste films allemaal Dolby Digital + 5.1...
    De oudere films geeft PCM 2.0 aan op mijn versterker.

    Via mijn PS4 hebben veel films DD 5.1 geluid.
    De oudere films alleen pcm

    Ben geen Dolby Atmos tegen gekomen...

    Dus de Blu ray's hebben allen een veel beter geluid dan de streams..
    Misschien dat het na 12 November wel Dolby Atmos is..

  15. #115

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Iemand anders ook een mail ontvangen over gebruik van Disney+ in de EU? Ik ben altijd zeer voorzichtig met klikken op links in mailtjes.

    Je hoeft niks aan te passen, als je niet via PayPal bent geabonneerd of als je niet een abonnement op Disney+ hebt genomen via de App Store of Google Play Store. Je hebt in dat geval al toegang tot je eigen versie van Disney+ als je in een andere EU-land bent. Wanneer je wel Disney+ hebt aangeschaft via PayPal of als je Disney+ via de App Store of Google Play Store hebt gekocht, dien je nog één extra stap uit te voeren om te verifiëren waar je woont, zodat je ook toegang krijgt tot je eigen versie van Disney+. Wanneer je niet in Nederland bent maar in een ander EU-land. Klik hier om een geldige bankpas of creditcard toe te voegen zodat we kunnen verifiëren dat je in Nederland woont. Er worden geen kosten in rekening gebracht. Deze link werkt alleen als je op dit moment in Nederland bent. Wanneer je deze instelling wilt wijzigen, terwijl je buiten Nederland bent, dien je eerst contact. met ons op te nemen. Mogelijk wordt er gevraagd naar aanvullende informatie. We helpen je graag. Ga in het geval van vragen naar ons Help Center voor meer informatie.
    Heb deze mail ook gekregen, maar hoef verder geen actie te nemen. Heb me aangemeld via de Disney+ site en iDEAL.

  16. #116
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Ik dus ook en heb CC-gegevens moeten invullen.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  17. #117
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Driekus Bekijk bericht
    Op mijn Sony tv hebben de meeste films allemaal Dolby Digital + 5.1...
    De oudere films geeft PCM 2.0 aan op mijn versterker.

    Via mijn PS4 hebben veel films DD 5.1 geluid.
    De oudere films alleen pcm

    Ben geen Dolby Atmos tegen gekomen...

    Dus de Blu ray's hebben allen een veel beter geluid dan de streams..
    Misschien dat het na 12 November wel Dolby Atmos is..

    Mijn ps4 pro staat op pcm, dus geeft altijd multichannel aan. Krijg jij dan een bitstream die je versterker kan schakelen zoals een BD-app dat doet?

    Welke films? Kan ik eens testen op meerdere platforms.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  18. #118

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Oakey Bekijk bericht
    Ik heb geen Atmosversterker dus dat kan ik niet testen, maar had jij wel ‘gewoon’ 5.1 geluid dan?
    Ik heb ook geen atmosversterker, maar mijn tv kan wel atmos afpelen. Vraag me niet hoe, maar ik vind het geluid met atmos via de tv wel wat hebben.
    Ik heb een oude surround versterker en het lijkt wel 5.1 af te spelen, maar voor mij is het moeilijk te controleren want ik ben aan 1 kant doof, dus moet ik uitgaan van de versterker. Ik zal vanavond er nadrukkelijk opletten. Ik heb er trouwens alle vertrouwen in dat dit soort dingen allemaal zijn verholpen voor 12 november

  19. #119

    Standaard

    Ik krijg een foutmelding op mijn PS4. Er is een probleem met de verbinding met de Disney+ service, staat er.

  20. #120
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Ik dacht, begin met Inhumans. Heb ik dat maar gehad. Op de LG app. Overdag, dus de lijnen vallen dan niet zo op. Ik was een beetje verbluft over de beeldkwaliteit. Echt strak voor 4K, maar zonder HDR. Ik zou het niet zeggen als ik het niet wist... Blijkt dat het niet meer dan HD was. Ik zou toch zweren dat ik elk haartje of huidplooitje zag...

    Kijken of dat na de eerste twee afleveringen nog zo is.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  21. #121

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Santulli Bekijk bericht
    Mijn ps4 pro staat op pcm, dus geeft altijd multichannel aan. Krijg jij dan een bitstream die je versterker kan schakelen zoals een BD-app dat doet?

    Welke films? Kan ik eens testen op meerdere platforms.
    Ik heb er een aantal getest Star wars films Mary Poppins.. heeft ook DD5.1 op PS4 maar DD+ 5.1 op mijn sony tv app
    Rocketeer heeft DD5.1 die heb ik helemaal gekeken.
    Maar echt oudere films hebben Linear PCM zoals Prince and the Pauper.
    En bij PCM is het volume normaal
    Wat ik wel vind is dat de 5.1 tracks erg zacht zijn, ik moet mijn versterker op 30 zetten om iets goed te horen.
    Normaal staat hij op 18.

    Laten we hopen op Atmos na 12 November

  22. #122

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Driekus Bekijk bericht
    Ik heb er een aantal getest Star wars films Mary Poppins.. heeft ook DD5.1 op PS4 maar DD+ 5.1 op mijn sony tv app
    Rocketeer heeft DD5.1 die heb ik helemaal gekeken.
    Maar echt oudere films hebben Linear PCM zoals Prince and the Pauper.
    En bij PCM is het volume normaal
    Wat ik wel vind is dat de 5.1 tracks erg zacht zijn, ik moet mijn versterker op 30 zetten om iets goed te horen.
    Normaal staat hij op 18.

    Laten we hopen op Atmos na 12 November
    Er zijn nu al films met Atmos, zo uit mijn hoofd weet ik bijvoorbeeld Avengers Infinity wars. Als ik die speel op AppleTV zie ik op mijn surround proc netjes Atmos staan.

  23. #123

    Standaard

    de eerste avengers is op mij apple tv ook atmos, en er zijn er meerder.

    weet zo niet welke
    LG OLED 77c8- MARANTZ SR8012-CM Stufe 1-Marantz MM8807 CM-APPLE TV4K-Zidoo uhd2000-HORIZON NEXT-AUDIOMAAT SOCET 9 Inlets-JL Audio F113 v2 -2x SONUS FABER VENERE 3.0-2x SONUS FABER SONETTO WALL 1xSONUS FABER SONETTO CENTER 2-2xKEF ci161-nas ds1512+-5x10TB-AUDIOQUEST HDMI/POWERCORD/OPTICAL en ETHERNET

  24. #124

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door mrjohn Bekijk bericht
    Ik heb ook geen atmosversterker, maar mijn tv kan wel atmos afpelen. Vraag me niet hoe, maar ik vind het geluid met atmos via de tv wel wat hebben.
    Ik heb een oude surround versterker en het lijkt wel 5.1 af te spelen, maar voor mij is het moeilijk te controleren want ik ben aan 1 kant doof, dus moet ik uitgaan van de versterker. Ik zal vanavond er nadrukkelijk opletten. Ik heb er trouwens alle vertrouwen in dat dit soort dingen allemaal zijn verholpen voor 12 november
    Ik heb gisteren er specifiek opgelet, maar het was geen atmos en/of 5.1 met mijn LG-app. Jammer, maar dat was te verwachten. Daar is deze testfase voor om dit soort fouten er uit te halen. Hopelijk krijgen we snel een update die wel helemaal werkt.

    Ik heb nog een vraag: hoe sluit je Disney Plus af? De eerste keer deed ik het via het menu uitlogen en nu als ik return indrukt krijg ik op een gegeven moment afsluiten en dan is het in orde en moest ik niet meer opnieuw in te loggen.

  25. #125

    Standaard

    Op de Shield is het meeste DD+,geen Atmos helaas. De meeste echt oudere films PCM.
    Volume is erg laag,moet de versterker echt een stuk harder zetten dan bij bijvoorbeeld Netflix of andere bronnen.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

Pagina 5 van 16 EersteEerste 12345678915 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •