Pagina 9 van 16 EersteEerste ... 5678910111213 ... LaatsteLaatste
De resultaten 201 tot 225 van 393 worden weergegeven.

Discussie: Disney+

  1. #201

    Standaard

    Omdat hier het Atmos lampje nog niet brand heb ik contact gezocht met Disney+.Antwoord: We zijn er mee bezig.

  2. #202

    Standaard

    Volgens mij doet Dolby Vision het op moment niet kan iemand hier even bij hem of haar toestel een check doen ???

    UPDATE
    Werkt weer.
    Laatst aangepast door jeroeni : 14-02-2020 om 12:21

  3. #203

    Standaard

    Sinds Disney+ rond 13/14 Feb een update heeft gedaan kan ik via mijn soundbar geen gebruik meer maken van de Dolby Vision weergave.Een UHD[Dolby Vision] disc zoals Joker werkt wel dus ik vermoed dat het aan de Disney service ligt.

    Test gedaan: Dolby Vision in de Netflix app werkt wel.

    Disney+ 1.3.0 Description
    Disney+ (Package Name: com.disney.disneyplus) is developed by Disney and the latest version of Disney+ 1.3.0 was updated on Feb 13, 2020. Disney+ is in the category of Entertainment. You can check all apps from the developer of Disney+ and find 75 alternative apps to Disney+ on Android. Currently this app is for free. This app can be downloaded on Android 5.0+ from APKFab or Google Play. All APK / XAPK files on APKFab.com are original and 100% safe with fast download.
    Only Disney+ gives you endless access to your favorite movies and TV series from Disney, Pixar, Marvel, Star Wars, National Geographic, and more.
    From The Lion King, to all-new Originals like The Mandalorian, there's something exciting for everyone. You'll also get access to new movies, complete TV series, shorts, and documentaries.
    Best of all, Disney+ is ad-free.
    With Disney+, you get:
    • Endless access to classic movies and past seasons of your favorite series
    • Exclusive new Originals from master storytellers at Disney, Pixar, Marvel, Star Wars, and Nat Geo
    • Unlimited downloads on up to 10 devices, so you can take Disney+ with you
    • Simultaneous streaming on up to 4 different devices
    • View select titles in stunning 4K UHD and HDR
    • Something for everyone, including dedicated Kids Profiles
    Start your 7-day free trial now.
    For help with Disney+, please visit: http://help.disneyplus.com.
    For our Subscriber Agreement, Privacy Policy, and Cookies Policy, please visit: https://disneyplus.com/legal.
    Your California Privacy Rights: https://privacy.thewaltdisneycompany...rivacy-rights/
    Do Not Sell My Information: https://privacy.thewaltdisneycompany.com/en/dnsmi/
    The content available on Disney+ may vary by region. Some titles shown above may not be available in your country.
    Laatst aangepast door jeroeni : 16-02-2020 om 12:34

  4. #204

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter Kleine Bekijk bericht
    Al bij aantal films ontdekt dat er geen nl ondertiteling is. Ga abonnement voorlopig opzeggen. Over paar maanden een maandabonnement nemen, dan The Mandolorian bingen en weer opzeggen tot er weer voldoende nieuw materiaal is. Ik ga sowieso voor 2020 kijklijst maken van series die op de verschillende streaming aanbieders wil zien. Vervolgens strategisch aanbieders op maandbasis abonnement wisselen. Bespaart heel wat geld.
    Hier hebben we ook Disney opgezegd,. Het is inderdaad zo, dat erop Disney+ films zijn zonder NL ondertitels. Zelfs Avatar. Disney+ is waardeloos.

  5. #205

    Standaard

    Disney+ wordt bij ons alleen gekeken door de kids. Zowel Disney films als Disney Junior series zijn best prima voor ze. En dan is 6,99 echt prima per maand. Ik kijk zelf af en toe The Mandalorian als ik tijd heb. Voor films heb ik de 3D BD of de UHD voor de maximale kwaliteit (zeg ik tegen mezelf )

  6. #206

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Filmlover Bekijk bericht
    Hier hebben we ook Disney opgezegd,. Het is inderdaad zo, dat erop Disney+ films zijn zonder NL ondertitels. Zelfs Avatar. Disney+ is waardeloos.
    Welke films zijn zonder ondertiteling?

  7. #207

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogier Burghout Bekijk bericht
    Disney+ wordt bij ons alleen gekeken door de kids. Zowel Disney films als Disney Junior series zijn best prima voor ze. En dan is 6,99 echt prima per maand. Ik kijk zelf af en toe The Mandalorian als ik tijd heb. Voor films heb ik de 3D BD of de UHD voor de maximale kwaliteit (zeg ik tegen mezelf )
    Mee eens. Ook hier kijken de kinderen voornamelijk, aangezien ik het gros van de films al zelf ook in 3D en UHD heb.
    The Mandolorian natuurlijk wel gekeken, en enkele gezinsfilms met z'n allen zoals Noelle. Verder is het wachten op de exclusieve Marvel series.
    Ik heb toen voor een jaar betaald, kwam geloof ik op zo'n €5,80 per maand. Dat kan ik gelukkig wel missen.

  8. #208

  9. #209

    Standaard

    Disney+@disneyplus

    Maggie Simpson is nu te zien in een nieuwe Simpson short exclusief op #DisneyPlus.

  10. #210

    Standaard

    Rise of Skywalker al vanaf 5 mei te zien.

  11. #211

    Standaard

    Sinds de update van 24 maart ligt atmos er weer uit. Je kan ook niet meer onder films voor UHD kiezen. 9 maart waren eindelijk de meeste tekenfilms NL ondertiteld en gesproken. Dus na 8 maanden heeft pas 15 dagen alles gewerkt zoal ons beloofd is

  12. #212

    Standaard

    Weet iemand wanneer de app voor een LG TV uit 18 uit gaat komen? Ik kom alleen maar meldingen tegen van later dit jaar.

  13. #213

    Standaard

    Mulan komt toch meteen op Disney+ uit, maar dan als iets nieuws, een premium-titel, dan moet je dus wel apart voor gaan betalen. En niet een klein beetje, in de VS maar liefst $29,99, dus bij ons zal dat waarschijnlijk zo'n €25 zijn.

    Ik betaal €69,99 per jaar, en dan moet je opeens zoveel gaan betalen voor een losse titel? Wat een enorme afknapper.

  14. #214

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Mulan komt toch meteen op Disney+ uit, maar dan als iets nieuws, een premium-titel, dan moet je dus wel apart voor gaan betalen. En niet een klein beetje, in de VS maar liefst $29,99, dus bij ons zal dat waarschijnlijk zo'n €25 zijn.

    Ik betaal €69,99 per jaar, en dan moet je opeens zoveel gaan betalen voor een losse titel? Wat een enorme afknapper.
    Wat een onmogelijke prijs voor het huren (!) van een film.

  15. #215

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door tmvde Bekijk bericht
    Wat een onmogelijke prijs voor het huren (!) van een film.
    Zal wel koop zijn neem ik aan.

    Maar ik ben eigenlijk helemaal niet verbaast dat ze hier geld voor vragen, de film heeft 200 miljoen dollar gekost.
    Disney is geen liefdadigheids-instellening, in tegendeel. Hoe meer controle over de klant, hoe meer macht.

    t
    UHD Blu-ray's: 244Blu-ray's: 1129DVD's: 226

  16. #216

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door tmvde Bekijk bericht
    Wat een onmogelijke prijs voor het huren (!) van een film.
    Het is koop. Men heeft toegang zolang men lid is.

    Ik betwijfel of Disney hier voldoende inkomsten uit gaat halen vs een nog latere bioscoop release. Het is een grote gok voor het bedrijf.
    SONY KDL40z5500 | SONY UBPX700B | Onkyo TX-SR577 | Energy Take Classic 5.1

  17. #217

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Mulan komt toch meteen op Disney+ uit, maar dan als iets nieuws, een premium-titel, dan moet je dus wel apart voor gaan betalen. En niet een klein beetje, in de VS maar liefst $29,99, dus bij ons zal dat waarschijnlijk zo'n €25 zijn.

    Ik betaal €69,99 per jaar, en dan moet je opeens zoveel gaan betalen voor een losse titel? Wat een enorme afknapper.
    Ik dacht dat hij in bij ons wel in de bioscoop gaat draaien. Althans, dit wordt nog steeds gezegd bij de trailer in de bios. Het kan zijn dat hij in de US niet overal in de bioscoop gaat draaien vanwege corona. En ook hier in Hoogeveen valt overigens het bioscoopbezoek nog tegen, lage aantallen bezoekers. De producent zal dan naar een ander verdienmodel moeten kijken.
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  18. #218

    Standaard

    Ik denk dat de prijs gebaseerd is op de Amerikaanse bioscoopprijzen en de gedachte dat je met de hele familie gaat. Trolls W T was trouwens $ 20, en een groot succes.

  19. #219

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door lockedfor Bekijk bericht
    Het is koop. Men heeft toegang zolang men lid is.

    Ik betwijfel of Disney hier voldoende inkomsten uit gaat halen vs een nog latere bioscoop release. Het is een grote gok voor het bedrijf.
    Dat is huur, bij koop ben je eigenaar ongeacht of je lid bent of niet. Bovendien zou de film sowieso op een gegeven moment aan de bibliotheek van Disney + worden toegevoegd, gratis voor abonnees

  20. #220

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door mrjohn Bekijk bericht
    Ik denk dat de prijs gebaseerd is op de Amerikaanse bioscoopprijzen en de gedachte dat je met de hele familie gaat. Trolls W T was trouwens $ 20, en een groot succes.
    Dat succes is nog twijfelachtig.
    Daarnaast zal een prijs van €25 (als dat het wordt) voor Nederland denk ik echt te hoog zijn. Het staat in geen verhouding met de prijs voor een jaarabonnement en staat wat mij betreft ook haaks op het idee dat je een streamingdienst afneemt en daar eenmalig kosten voor betaalt. Ik begrijp wel dat ze de kosten eruit willen halen, maar dan hadden ze de release weer moeten uitstellen.
    Het voelt nu een beetje als dat de Efteling een nieuwe attractie heeft, waarvoor je na binnenkomst en betaling van je dure kaartjes nog apart even €25 mag aftikken. Het is ook niet zo dat Disney+ zo gul is met exclusieve content.....dan hebben ze wat leuks en dan mag ervoor gaan betalen.....

  21. #221

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frenkel Bekijk bericht
    Zal wel koop zijn neem ik aan.

    Maar ik ben eigenlijk helemaal niet verbaast dat ze hier geld voor vragen, de film heeft 200 miljoen dollar gekost.
    Disney is geen liefdadigheids-instellening, in tegendeel. Hoe meer controle over de klant, hoe meer macht.

    t
    Disney heeft 4,7 miljard verlies geleden. Compensatie?
    https://www.hln.be/showbizz/tv/disne...rden~afe30aad/
    Laatst aangepast door theThinWhiteDuke : 05-08-2020 om 20:01

  22. #222

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door lockedfor Bekijk bericht
    Het is koop. Men heeft toegang zolang men lid is.
    In mijn optiek is dat dan ook geen koop. Zelf hop ik bijvoorbeeld regelmatig tussen aanbieders, net Disney weer opgezegd en nu Amazon Prime. Bij koop zou je er altijd over moeten beschikken, ongeacht lidmaatschap.

    Maar goed, dit zal ik in elk geval zelf nooit doen, zo'n bedrag betalen voor een film die je waarschijnlijk één keer kijkt.

  23. #223

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel v/d H. Bekijk bericht
    In mijn optiek is dat dan ook geen koop. Zelf hop ik bijvoorbeeld regelmatig tussen aanbieders, net Disney weer opgezegd en nu Amazon Prime. Bij koop zou je er altijd over moeten beschikken, ongeacht lidmaatschap.

    Maar goed, dit zal ik in elk geval zelf nooit doen, zo'n bedrag betalen voor een film die je waarschijnlijk één keer kijkt.
    Bij ons werkt het anders, al geruime tijd. Je kunt de Disney titels kopen via bijvoorbeeld itunes. Dan heb je dus onbeperkt kijkrecht.
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  24. #224

    Standaard

    Hopelijk komt dit snel na de US-lancering ook hier. Ik heb me rot gelachen om die wezel:


  25. #225

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter Kleine Bekijk bericht
    Bij ons werkt het anders, al geruime tijd. Je kunt de Disney titels kopen via bijvoorbeeld itunes. Dan heb je dus onbeperkt kijkrecht.
    Onbeperkt is niet wat het lijkt tenzij je de film download. Zolang de film in Itunes staat kun je kijken maar als ze de rechten niet meer hebben dan is het foetsie met je aankoop en kun je niet meer streamen. Vandaar mijn voorkeur van fysieke aankopen maar de releases worden schaarser helaas.

Pagina 9 van 16 EersteEerste ... 5678910111213 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •