Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 35 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Incredibles 2 in 3d??

    Komt in Nederland een 3d uitgave uit van The Incredibles 2 op blu ray?
    In Engeland bijvoorbeeld is die wel. Met een bonus disc er ook bij...
    Maar zonder Nederlandse ondertiteling... Ook de Franse uitgave heeft zoals ik het zie geen Nederlandse ondertiteling...

    https://www.amazon.co.uk/Incredibles...+incredibles+2

  2. #2

    Standaard

    Zie https://allesoverfilm.nl/forum/showt...=1#post2064310 en de daarop volgende reacties.

    Hij komt dus niet uit in Nederland helaas.
    De Engelse 3d heeft inderdaad geen NL audio of NL ondertiteling.
    Ik was benieuwd of de Franse uitgave dit wel heeft, waarop baseer je dat die dat niet heeft?

  3. #3

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Barty32 Bekijk bericht
    Zie https://allesoverfilm.nl/forum/showt...=1#post2064310 en de daarop volgende reacties.

    Hij komt dus niet uit in Nederland helaas.
    De Engelse 3d heeft inderdaad geen NL audio of NL ondertiteling.
    Ik was benieuwd of de Franse uitgave dit wel heeft, waarop baseer je dat die dat niet heeft?

    https://www.amazon.fr/Indestructible...+incredibles+2

  4. #4

    Standaard

    Maar specs op Amazon zijn absoluut geen betrouwbare bron voor subs of audio opties... Er is ook geen foto van de achterkant beschikbaar daar, niet dat dat een betrouwbare bron zou zijn overigens. Eigenlijk moet iemand de Franse disc afspelen en kijken wat erop staat. Vaak zijn NL en FR releases hetzelfde, vandaar mijn interesse of de FR 3d release wel Nederlandse opties heeft.

  5. #5

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Barty32 Bekijk bericht
    Maar specs op Amazon zijn absoluut geen betrouwbare bron voor subs of audio opties... Er is ook geen foto van de achterkant beschikbaar daar, niet dat dat een betrouwbare bron zou zijn overigens. Eigenlijk moet iemand de Franse disc afspelen en kijken wat erop staat. Vaak zijn NL en FR releases hetzelfde, vandaar mijn interesse of de FR 3d release wel Nederlandse opties heeft.
    Klopt... Ook op onderstaande staat gen achterkant

    https://www.blu-ray.com/movies/Incre...lu-ray/209277/

  6. #6

    Standaard

    De kans bestaat ook dat de UK 3d disc dezelfde is als die in Frankrijk, hij heeft namelijk zowel Franse audio als Franse subs. De UK 2d disc heeft daarentegen geen FR audio of subs. Ik vermoed daarom dat de Franse 3d disc dezelfde is als die in de UK (zonder NL), en de Franse 2d disc dezelfde als de single disc blu-ray in NL.

  7. #7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Barty32 Bekijk bericht
    De kans bestaat ook dat de UK 3d disc dezelfde is als die in Frankrijk, hij heeft namelijk zowel Franse audio als Franse subs. De UK 2d disc heeft daarentegen geen FR audio of subs. Ik vermoed daarom dat de Franse 3d disc dezelfde is als die in de UK (zonder NL), en de Franse 2d disc dezelfde als de single disc blu-ray in NL.
    en de bonus blu ray disc?
    die hebben we ook niet in Nederland.....

  8. #8

    Standaard

    Wil jij het riskeren? Ik heb de US 4k al besteld, de UK 3d, en de NL 2d

    Hoor het graag als de Franse 3d disc en bonus disc NL subs/audio hebben!

  9. #9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Barty32 Bekijk bericht
    Wil jij het riskeren? Ik heb de US 4k al besteld, de UK 3d, en de NL 2d

    Hoor het graag als de Franse 3d disc en bonus disc NL subs/audio hebben!
    Wow, zoveel versies besteld? Waarom?
    Ik weet nog niet welke versie ik koop, de Engelse 3d of de Franse 3d… denk de Engelse.
    Maar misschien komt er nog een reactie van iemand die de franse versie heeft . Als daar wel Nederlandse ondertiteling op staat dan...….

  10. #10

    Standaard

    De US 4k voor de 4K met HDR en Dolby Atmos, de 3d voor het 3d effect natuurlijk, en de NL disc voor de kids

  11. #11

    Standaard

    de 2d versie in Frankrijk heeft wel Nederlandse ondertiteling zie ik op

    https://www.blu-ray.com/movies/Incre...lu-ray/209278/

  12. #12

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Barty32 Bekijk bericht
    De US 4k voor de 4K met HDR en Dolby Atmos, de 3d voor het 3d effect natuurlijk, en de NL disc voor de kids
    Je vergeet nog de DVD-versie voor opa & oma!
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  13. #13

    Standaard

    De UK bonus disc heeft trouwens wel Nederlandse ondertiteling

  14. #14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Barty32 Bekijk bericht
    De UK bonus disc heeft trouwens wel Nederlandse ondertiteling
    Ik zou er bijna aan durven toevoegen: "zoals gewoonlijk".
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  15. #15

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Bekijk bericht
    Ik zou er bijna aan durven toevoegen: "zoals gewoonlijk".
    en QUOTE: 'De UK bonus disc heeft trouwens wel Nederlandse ondertiteling' Barty 32



    De 2d en 3d film ook Nederlandse ondertiteling misschien?
    Je hebt het over deze uitgave uit Engeland ( niet de Franse uitgave? )? Volgens bluray.com hebben weer geen van de 3 disc Ned. ondert…...

    https://www.amazon.co.uk/Incredibles...bles+2+blu+ray
    Laatst aangepast door joopjes : 11-11-2018 om 22:04

  16. #16

    Standaard

    Ja mensen, het zijn weer de rotstreken-weken bij Walt Disney Home Entertainment! xD

  17. #17

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door joopjes Bekijk bericht
    Je hebt het over deze uitgave uit Engeland ( niet de Franse uitgave? )?
    Ik zal uitsluitsel geven zodra ik 'm binnen heb.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  18. #18

    Standaard

    Er staan geen Nederlandse ondertitels op de Engelse 2D en 3D Blu-ray volgens de backcover op www.zavvi.nl. En volgens de Belgische website van Media Markt hebben zij de 3D Blu-ray op voorraad (voor 22:00 uur besteld, morgen in huis).

  19. #19

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank Bekijk bericht
    Er staan geen Nederlandse ondertitels op de Engelse 2D en 3D Blu-ray volgens de backcover op www.zavvi.nl. En volgens de Belgische website van Media Markt hebben zij de 3D Blu-ray op voorraad (voor 22:00 uur besteld, morgen in huis).
    Maar nergens een vermelding van NL dubs of subs en die zou een NL/BE-uitgave wel moeten hebben.

  20. #20

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door tmvde Bekijk bericht
    Maar nergens een vermelding van NL dubs of subs en die zou een NL/BE-uitgave wel moeten hebben.
    Dank allen!
    Zoals ik het nu begrijp heeft:
    De Engelse uitgave geen ned. ondertit. bij de 2d en 3d film, maar wel op de bonus disc ( uit reactie van Barty32 ).
    De Franse uitgave heeft wel ned. ondertit. bij de 2d film. Onbekend nog op er ned. ondertit. staat op de 3d film en bonus disc.....

  21. #21

    Standaard

    Bij de Wehkamp was hij als 3D te bestellen , https://www.wehkamp.nl/incredibles-2...-ray-16146352/
    Maar staat nu als uitverkocht....
    Vooraankondiging in 3D , maar is er gewoon niet , wat ook met de Blu-ray van Ferdinand gebeurd is , was te bestellen als 3D , maar
    was ook ineens uitverkocht en bleek helemaal niet te bestaan .

  22. #22

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door joopjes Bekijk bericht
    De Engelse uitgave geen ned. ondertit. bij de 2d en 3d film, maar wel op de bonus disc ( uit reactie van Barty32 ).
    Correct, gebaseerd op info van iemand die de discs daadwerkelijk in handen heeft

  23. #23

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door joopjes Bekijk bericht
    De Franse uitgave heeft wel ned. ondertit. bij de 2d film. Onbekend nog op er ned. ondertit. staat op de 3d film en bonus disc.....
    Correct, ik vermoed geen NL ondertiteling op de 3d disc, wel NL subs op de 2d + bonus disc.

    Heeft iemand de Franse uitgave al besteld?

  24. #24

  25. #25

    Standaard

    Bestel jij hem anders joopjes? Is waarschijnlijk een betere koop dan de Engelse, als je nl subs wilt

Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •