Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
De resultaten 26 tot 35 van 35 worden weergegeven.
  1. #26

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Barty32 Bekijk bericht
    Correct, ik vermoed geen NL ondertiteling op de 3d disc, wel NL subs op de 2d + bonus disc.

    Heeft iemand de Franse uitgave al besteld?

    Net gekeken naar de backcover in mymovies. Enkel de blu-ray heeft nl-ot. Mogelijk komt er op de Duitse 3d versie (februari 2019) nl-ot????
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  2. #27

    Standaard

    Normaal is dit de cover van de Franse:
    Blu-ray collection : http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Daunty
    Leuke FB-pagina:
    https://www.facebook.com/groups/1274261196044607/

  3. #28

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lorre Bekijk bericht
    Normaal is dit de cover van de Franse:
    Super! Dank je wel!!
    De 2d heeft dus Nederlandse ondertiteling... de bonus disc ook?
    Thanks!!

  4. #29

    Standaard

    Heb je al iets gekocht joopjes? Zoniet, waarom koop je niet de Franse 3d uitgave als ik zo vrij mag zijn?

    De NL uitgave kost 25 euro, en dan heb je alleen de 2d disc.

    De Franse 3d kost 30 euro (plus paar euro verzendkosten), dan krijg je de 3d disc (wss zonder nl subs), en de 2d disc (met nl subs/audio), en de bonus disc (met nl subs).

    De Engelse 3d kost 20 euro (plus paar euro verzendkosten) en dan krijg je ook de 3d, 2d en bonus disc, maar alleen de bonus disc heeft nl subs.

    De Franse is dus eigenlijk de beste optie voor NL geïnteresseerden. Ik zou hem zelf kopen maar heb al de US 4k, UK 3d, en NL 2d, en ben stiekem toch wel benieuwd of de Franse 3d disc echt definitief geen NL subs/audio heeft.
    Laatst aangepast door Barty32 : 29-11-2018 om 18:15

  5. #30

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Barty32 Bekijk bericht
    Heb je al iets gekocht joopjes? Zoniet, waarom koop je niet de Franse 3d uitgave als ik zo vrij mag zijn?
    De Franse 3d kost 30 euro (plus paar euro verzendkosten), dan krijg je de 3d disc (wss zonder nl subs), en de 2d disc (met nl subs/audio), en de bonus disc (met nl subs).
    Even oppassen met geld uitgeven
    Maar nu ik weet van jou dat de Franse uitgave Nederlandse ondertiteling heeft op de 2d en op de bonus disc ga ik 'm 't weekend bestellen

  6. #31

    Standaard

    Laat je ff weten wat de Franse 3d disc heeft zodra je hem thuis hebt ajb? Thanks!!

  7. #32

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Barty32 Bekijk bericht
    Laat je ff weten wat de Franse 3d disc heeft zodra je hem thuis hebt ajb? Thanks!!
    Zeker! Als het goed is komt ie morgen door de brievenbus hier

  8. #33

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door joopjes Bekijk bericht
    Zeker! Als het goed is komt ie morgen door de brievenbus hier
    Net binnen en snel even bekeken:

    bonus disc: Nederlands menu mogelijk, Engels gesproken, Nederlands ondertiteld
    2d film: Nederlands menu mogelijk, Engels en Nederlands gesproken, Engelse en Nederlandse ondertiteling
    3d film: Engels, Frans en Duits gesproken / ondertiteld

  9. #34

    Standaard

    Thanks, zat ik toch goed Veel plezier met je aankoop!

  10. #35

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Barty32 Bekijk bericht
    Thanks, zat ik toch goed Veel plezier met je aankoop!
    Het weekend bekijken
    Dank ook, iedereen

Pagina 2 van 2 EersteEerste 12

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •