De resultaten 1 tot 13 van 13 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Fantastic Beasts: The Crimes of Grindelwald 4K + 3D + Blu-ray (pre-order)

    71kgMcIuerL__SL1500_.jpg

    Te bestellen bij Amazon.fr als pre-order...Fantastic Beasts: The Crimes of Grindelwald Steelbook
    voor € 35,10....https://www.amazon.fr/Animaux-fantas...ntastic+beasts
    Helaas nog geen vermelding over NL subs...

  2. #2

    Standaard

    Binnen, geheel nl-ot.
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  3. #3

    Standaard

    En 5 euro goedkoper geworden...
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  4. #4

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    En 5 euro goedkoper geworden...
    Inderdaad, was een mooie meevaller.
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  5. #5

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter Kleine Bekijk bericht
    Binnen, geheel nl-ot.
    Gisteren binnen gekregen , inderdaad alle 4 schijven met NL subs .
    Plus ook nog eens € 5 retour gekregen .

  6. #6

    Standaard

    Bedankt voor het doorgeven van de NL subs Pieter en Atmos!

  7. #7

    Standaard

    Heb em ook binnen voor de verlaagde prijs. Moet zeggen dat ik altijd wel blij ben met de Franse 4K/3D combo uitgaven...zij snappen het tenminste nog...en Amazon ook met de vriendelijke prijs erbij

  8. #8

    Standaard

    Wel spijtig van de Franse titel op de sb

  9. #9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Gouden Bekijk bericht
    Wel spijtig van de Franse titel op de sb
    sb = Steelbook, neem ik aan? Oui, c'est un peu damage, mais ce n'est pas grave. Gelukkig wordt er in de film Engels gesproken met Nederlandse ondertitels, dus daar kan ik verder niet echt mee zitten.

    De steelbook ziet er trouwens anders uit dan op het plaatje in het eerste bericht:

    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  10. #10

    Standaard

    Of sb=slipback?

  11. #11

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    sb = Steelbook, neem ik aan? Oui, c'est un peu damage, mais ce n'est pas grave. Gelukkig wordt er in de film Engels gesproken met Nederlandse ondertitels, dus daar kan ik verder niet echt mee zitten.

    De steelbook ziet er trouwens anders uit dan op het plaatje in het eerste bericht:

    Ja steelbook

  12. #12

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    sb = Steelbook, neem ik aan? Oui, c'est un peu damage, mais ce n'est pas grave. Gelukkig wordt er in de film Engels gesproken met Nederlandse ondertitels, dus daar kan ik verder niet echt mee zitten.

    De steelbook ziet er trouwens anders uit dan op het plaatje in het eerste bericht:


    Ja dat klopt , de definitieve voorkant was nog niet bekend op dat moment....
    Maar vindt deze ook veel mooier dan de eerste afbeelding...en het is écht een steelbook hoor .

  13. #13

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Atmos Bekijk bericht
    Ja dat klopt , de definitieve voorkant was nog niet bekend op dat moment....
    Maar vindt deze ook veel mooier dan de eerste afbeelding...en het is écht een steelbook hoor .
    zie hier steelbook foto's
    https://allesoverfilm.nl/forum/showthread.php?86224-De-steelbook-thread-(2)/page99

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •