De resultaten 1 tot 6 van 6 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard The Matrix (Trilogy) 4K - UHD BD (alle delen)

    Iemand de set ook daadwerkelijk bekeken? Ik ben totaal niet te spreken over de kleuren van The Matrix. Iets wat vooral in iconische scenes als The Construct of Woman in Red te zien is.

  2. #2

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Chris W Bekijk bericht
    Iemand de set ook daadwerkelijk bekeken? Ik ben totaal niet te spreken over de kleuren van The Matrix. Iets wat vooral in iconische scenes als The Construct of Woman in Red te zien is.
    De nieuwe kleuren of de oude kleuren? Zie blu-ray.com voor een beschrijving van de andere kleuren.
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  3. #3

    Standaard

    Heb t gelezen/gezien. Maar blijkbaar is het dus OK als Neo zn gezicht verdwijnt in t wit van The Construct en dat de vrouw in rood een blauwe waas over dr huid heeft. Neo's gezicht is op veel momenten echt veels te bleek dat alle details verdwijnen. Bijna crushed whites. Wat best kan als je blauw opschroeft. En dan de 50 tinten van Morpeus zn gezicht in de dojo. Sorry. Maar vind t echt bagger gedaan.

    Edit: naja! Zit t gevecht bij de Wet Wall te kijken nu. De tegelkleuren veranderen gewoon per shot. Waardeloos joh!

    Misschien heb ik een te romantisch beeld van het origineel, maar n hoop mis met de kleuren. Ook lijken dingen overbelicht waar ik mij dit niet kan herinneren.
    Laatst aangepast door Chris W : 23-11-2018 om 23:49

  4. #4

    Standaard The Matrix (Trilogy) 4K - UHD BD (alle delen)

    Om de pricewatch schoon te houden heb ik een topic aangemaakt over The Matrix 4K UHD-BD uitgave. Vraag/vertel hier alles over de uitgaves van de trilogie
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  5. #5

    Standaard

    Ik heb het origneel gezien en niets opgemerkt. Prachtige nieuwe master overzien van Bill Pope.
    Blu-ray collection : http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Daunty
    Leuke FB-pagina:
    https://www.facebook.com/groups/1274261196044607/

  6. #6

    Standaard

    De gewone BRs die bij deze set steken lijken op eerste zicht volledig remastered te zijn? Ik heb gisteren de eerste film even bekeken. Atmos sound en het beeld van de gewone BRs zier er ook strakker uit als de originele BRs. Ik heb wel de indruk dat er bepaalde scenes een klein beetje overbelicht zijn in vgl met de originele BRs?
    De 4K's kan ik helaas nog niet checken, nieuwe tv en 4k speler incoming voor volgend jaar ergens

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •