De resultaten 1 tot 11 van 11 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Mamma Mia! Here We Go Again (UHD)

    Mamma Mia! Here We Go Again (UHD)

    In Mamma Mia! Here We Go Again kunnen we weer lekker meezingen met alle ABBA-classics.

    Lees dit artikel
    Laatst aangepast door Rogier Burghout : 27-11-2019 om 09:44

  2. #2

    Standaard

    Even wachten totdat de prijs daalt en dan komt hij erin. Bol en MM vragen er nu € 34 voor. Iets teveel geld.

  3. #3

    Standaard

    De prijzen voor 4K-films zijn toch echt belachelijk hoor. €34 vragen en dan zullen ze beweren dat het hier niet goed verkoopt.

    Citaat Oorspronkelijk gepost door martwout Bekijk bericht
    Even wachten totdat de prijs daalt en dan komt hij erin. Bol en MM vragen er nu € 34 voor. Iets teveel geld.

  4. #4

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BluRay4Life Bekijk bericht
    De prijzen voor 4K-films zijn toch echt belachelijk hoor. €34 vragen en dan zullen ze beweren dat het hier niet goed verkoopt.
    Maar Hotel Transsylvania 3 4K is weer € 24. En die is ook net uit. Zal wel weer door vraag en aanbod komen.

  5. #5

    Standaard

    Rogier,

    heb je de film gezien met HDR 10 of met Dolby Vision? Dat blijkt niet uit de recensie. Mijn Franse UHD met nl-ot is vandaag ontvangen.
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  6. #6

    Standaard

    Ik ga even kijken Pieter, ik kom er bij je op terug. Maar als jij een versie met NL subs hebt dan vermoed ik dat het dezelfde versie is. Dus als je het snel wilt weten moet je je eigen versie even checken.

  7. #7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter Kleine Bekijk bericht
    Rogier,

    heb je de film gezien met HDR 10 of met Dolby Vision? Dat blijkt niet uit de recensie. Mijn Franse UHD met nl-ot is vandaag ontvangen.
    Bedankt voor de halve winkeltip. Meteen bij Amazon op de lijst gezet. Die heeft een goede prijs.

  8. #8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogier Burghout Bekijk bericht
    Ik ga even kijken Pieter, ik kom er bij je op terug. Maar als jij een versie met NL subs hebt dan vermoed ik dat het dezelfde versie is. Dus als je het snel wilt weten moet je je eigen versie even checken.
    De disc heeft dolby vision. Maar mijn vraag was of jij de film in dolby vision hebt gezien?
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  9. #9

    Standaard

    Waarom, worden er tegenwoordig zo weinig van dit soort "feel-good movies" gemaakt? Ik ben al die nep-superhelden films van tegenwoordig een beetje zat aan het worden. Elke strip van Marvel schijnt tegenwoordig verfilmd te moeten worden, ook de hele slechte. Nee, dan kijk ik toch 10x liever naar dit soort films (wat niet wil zeggen dat ik de Marvel-films helemaal heb afgezworen, want die van 5 tot 10 jaar terug waren nog wel om aan te zien).
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  10. #10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter Kleine Bekijk bericht
    De disc heeft dolby vision. Maar mijn vraag was of jij de film in dolby vision hebt gezien?
    Dat zag ik op de backcover inderdaad. Nee, mijn speler kan alleen HDR aan, geen DV.
    Laatst aangepast door Rogier Burghout : 02-12-2018 om 13:17

  11. #11

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogier Burghout Bekijk bericht
    Dat zag ik op de backcover inderdaad. Nee, mijn speler kan alleen HDR aan, geen DV.
    Bedankt voor de info. Tip: geef dit ook aan in de recensie, zoals bijvoorbeeld blu-ray.com ook doet.
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •