De resultaten 1 tot 3 van 3 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard MI 6 Fall Out HDR met Panasonic DMB-UB900 kijken, korrelig beeld

    Ik kijk de HDR Blu-ray met de Panasonic. Zover ik kan nagaan, staan alle instellingen goed. Toch is er wat ruis, wat fijne korrel in het beeld. Wat zou ik hier aan kunnen doen? Ik kijk met de LG Oled E6V, die kan dit toch wel aan.
    *LG OLED 65G1RLA* Panasonic DMP-UB900* Marantz AV7706* Rotel RMB-1575* Parasound ZampV3* B&W 702S3* Klipsch R115-SW* Klipsch RP-504C* Hepta Spring* Hepta Bariton sub* Atmos Dali Alteco* RU Connected* Next box* Antimode 8033 SII.

  2. #2

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door RHK Bekijk bericht
    Ik kijk de HDR Blu-ray met de Panasonic. Zover ik kan nagaan, staan alle instellingen goed. Toch is er wat ruis, wat fijne korrel in het beeld. Wat zou ik hier aan kunnen doen? Ik kijk met de LG Oled E6V, die kan dit toch wel aan.
    blu-ray.com: Grain management is improved as well, appearing less dramatically sharp and intense and more naturally and finely integrated.

    De ruis is vermoedelijk dus geen defect, maar gewoon 'grain'. HDR haalt het grain niet weg.
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  3. #3

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter Kleine Bekijk bericht
    blu-ray.com: Grain management is improved as well, appearing less dramatically sharp and intense and more naturally and finely integrated.

    De ruis is vermoedelijk dus geen defect, maar gewoon 'grain'. HDR haalt het grain niet weg.
    Bij Kong Skull Island is het echter veel minder, nauwelijks waarneembaar.
    Zag het ook al bij een wat (oudere) film, Saving Private Ryan in HDR. Dacht dat het aan de opwaardering lag. Mee leren leven dus.
    *LG OLED 65G1RLA* Panasonic DMP-UB900* Marantz AV7706* Rotel RMB-1575* Parasound ZampV3* B&W 702S3* Klipsch R115-SW* Klipsch RP-504C* Hepta Spring* Hepta Bariton sub* Atmos Dali Alteco* RU Connected* Next box* Antimode 8033 SII.

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •