De resultaten 1 tot 14 van 14 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Gratis 11 Digital Downloads filmcode’s voor streaming films...

    Gratis op te halen of verzending (jij betaalt verzendk.) (verzendkosten 1,66)
    Ook los, dus alleen degene waar jij interesse bij hebt.

    Ik heb nog 11 ongebruikte kaartjes met code’s om films te downloaden op bv je tablet. Dezen zaten bij de orginele 4K uitgaven.

    Titels:

    The Dark Knight Trilogy UK
    Spider-man Homecoming NL
    Jurassic Park UK
    Jurassic Park: The Lost World UK
    Jurassic Park III UK
    Gladiator UK
    E.T. The Extra Terrestrial UK
    The Prestige UK
    Jurassic World UK
    The Incredible Hulk UK
    2001: A Space Odyssey UK
    Transformers Bumblebee USA

    0B670EDF-9170-4F42-8BFC-5012FEE94C8E.jpg6530E320-0863-499F-B56A-5884658FA5E1.jpg
    A911CC11-D807-4FEC-B5AE-DAEFB796EC37.jpg49582395-9388-4DDC-8F2B-DFAFAAD767F5.jpg
    Laatst aangepast door Wim S. : 29-06-2019 om 19:23

  2. #2

    Standaard

    Misschien wel even vermelden dat deze niet zomaar in NL in te wisselen zijn. Waarschijnlijk ook geen NL ondertiteling.

  3. #3

    Standaard

    Ik heb een Apple TV 4K gekocht en heb een UK iTunes account, doen ze het daar dan ook op dat je weet? Zo ja, dan heb ik wel interesse. Ik heb em nog niet aangesloten omdat ik ga verhuizen, vandaar.

    Edit: met de nieuwe info laat ik deze even aan me voorbij gaan.
    Laatst aangepast door Rogier Burghout : 12-12-2018 om 12:53

  4. #4

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Johan1967 Bekijk bericht
    Misschien wel even vermelden dat deze niet zomaar in NL in te wisselen zijn. Waarschijnlijk ook geen NL ondertiteling.
    Beste Johan naar mijn weten moet de UK geen probleem zijn om de downloaden in Neder,and, de 4K’s hebben wel NL subs maar van de digitale downloads weet ik het niet?

  5. #5

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogier Burghout Bekijk bericht
    Ik heb een Apple TV 4K gekocht en heb een UK iTunes account, doen ze het daar dan ook op dat je weet? Zo ja, dan heb ik wel interesse. Ik heb em nog niet aangesloten omdat ik ga verhuizen, vandaar.
    Eerlijk gezegd heb ik geen idee, misschien iemand hier?

  6. #6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Wim S. Bekijk bericht
    Eerlijk gezegd heb ik geen idee, misschien iemand hier?
    Je hebt voor UK codes een UK IP-adres nodig.

  7. #7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door tmvde Bekijk bericht
    Je hebt voor UK codes een UK IP-adres nodig.
    Klopt, dit kun je met VPN "oplossen", maar dan heb je geen NL ondertiteling bij mijn weten.

    Anders kom je op de NL-site terecht, waar je deze melding krijgt: Het aanbod dat u probeert te verzilveren is niet geldig voor het territorium vanwaar u het wilt verzilveren.

  8. #8

    Standaard

    Topic aangepast, bedankt voor jullie reactie’s.
    Ik heb de prijs verlaagd naar 6 euro inc. verzendk.!

  9. #9

    Standaard

    Het doorverkopen van die dingen is hetzelfde als een dvd-r kopie doorverkopen. Is volgens mij tegen de forumregels.

  10. #10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Oakey Bekijk bericht
    Het doorverkopen van die dingen is hetzelfde als een dvd-r kopie doorverkopen. Is volgens mij tegen de forumregels.

    Sluit dan dit topic maar..

  11. #11

    Standaard

    Dat is toch niet hetzelfde? Als je een digitale kopie doorverkoopt dan heb je ze zelf niet meer. Je kan die meestal maar 1x gebruiken. Ik zie dit hetzelfde dan als je een Blu-ray+dvd koopt en je verkoopt enkel de dvd. Ik zou niet weten waarom dat niet zou mogen.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  12. #12

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Oakey Bekijk bericht
    Het doorverkopen van die dingen is hetzelfde als een dvd-r kopie doorverkopen. Is volgens mij tegen de forumregels.
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Wim S. Bekijk bericht
    Sluit dan dit topic maar..
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Bekijk bericht
    Dat is toch niet hetzelfde? Als je een digitale kopie doorverkoopt dan heb je ze zelf niet meer. Je kan die meestal maar 1x gebruiken. Ik zie dit hetzelfde dan als je een Blu-ray+dvd koopt en je verkoopt enkel de dvd. Ik zou niet weten waarom dat niet zou mogen.
    Nee hoor, dat is niet verboden. Wat Werner zegt, het is niet illegaal om een code te verkopen, net als het niet illegaal is om je Blu-ray te verkopen.
    Het is wat anders als je de streaming link zou delen met anderen, maar dat is hier niet het geval.
    Dus het is niet nodig het topic te sluiten.
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  13. #13

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ludo Keeris Bekijk bericht
    Nee hoor, dat is niet verboden. Wat Werner zegt, het is niet illegaal om een code te verkopen, net als het niet illegaal is om je Blu-ray te verkopen.
    Het is wat anders als je de streaming link zou delen met anderen, maar dat is hier niet het geval.
    Dus het is niet nodig het topic te sluiten.
    Top!

  14. #14

    Standaard

    Nu gratis wel exc. verzendkosten!

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •