De resultaten 1 tot 6 van 6 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Disney Passepartout : 1 bioscoopkaartje voor 3 geweldige Disneyfilms in 2019

    Disney Passepartout : 1 bioscoopkaartje voor 3 geweldige Disneyfilms in 2019

    Lees dit artikel
    Laatst aangepast door Ludo Keeris : 13-12-2018 om 09:15

  2. #2

    Standaard

    Ik lees nog wel:

    Actieprijs: €25,- incl BTW voor een passe-partout van 3 films en exclusief eventuele transactie kosten en toeslagen voor bijvoorbeeld 3D, Atmos, IMAX, Dolby of Laser.
    Dan zullen er wel nog deze kosten bijkomen. Dan zit je zo per film weer op het normale niveau. Duidelijk een marketingstunt van Disney.

  3. #3

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door martwout Bekijk bericht
    Ik lees nog wel:



    Dan zullen er wel nog deze kosten bijkomen. Dan zit je zo per film weer op het normale niveau. Duidelijk een marketingstunt van Disney.
    Als je met (kleine) kinderen gaat dan niet, die hebben geen 3D, Atmos of IMAX nodig. En dan kom je met die 25,- voor 3 kaartjes toch wel erg ver...

  4. #4

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogier Burghout Bekijk bericht
    Als je met (kleine) kinderen gaat dan niet, die hebben geen 3D, Atmos of IMAX nodig. En dan kom je met die 25,- voor 3 kaartjes toch wel erg ver...
    Klopt. Voor bezoekers die geen poespas willen, is het wel een mooie deal.

  5. #5

    Standaard

    Kindertickets zijn +/- 6 euro 9zonder toeslagen als 3d etc), dus daarvoor is 25,- basis wel duur.

  6. #6

    Standaard

    Als ik zie dat een ticket voor Pathé City hier in Amsterdam standaard 12,50 per voorstelling kost, dan is een prijs van 25 euro voor 3 films helemaal niet duur.
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •